Mytuner radio app kan ook (die kan ook chromecasten)quote:Op woensdag 18 december 2019 10:42 schreef Gehenna het volgende:
Ik heb de Radio 0 app weer afgestoft, dus ik luister mee
Even gecheckt, veel poespas, vol reclame, en vraagt direct om m'n locatie. Ik hou het wel bij m'n simpele appjequote:Op woensdag 18 december 2019 11:02 schreef Asjemenou_ het volgende:
[..]
Mytuner radio app kan ook (die kan ook chromecasten)
Heb ik allemaal genegeerd.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:06 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Even gecheckt, veel poespas, vol reclame, en vraagt direct om m'n locatie. Ik hou het wel bij m'n simpele appje
Heeft prachtige nummers. Maar n heel album is hier toch wel n uitdaging.quote:
Trek het beide wel prima En beide geen heel album.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:27 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Ja, zeker!
Beter te pruimen dan dat Mayhem nu...
Mayhem, en vooral dit nummer vind ik echt geweldigquote:Op woensdag 18 december 2019 11:27 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Ja, zeker!
Beter te pruimen dan dat Mayhem nu...
Inderdaad! Vorig jaar genoot ik nog van Swans - The Glowing Man. Die heeft dit jaar niet eens de lijst gehaald zie ik, zonde.quote:Op woensdag 18 december 2019 07:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jammer dat ze dit jaar weer overgaan op hun systeem van 3 jaar terug om langere nummers in een podcast weg te werken. Verder wel weer prima lijstje. Nr 1 staat ook heel hoog in de V500, dus wat dat betreft geen gekke keuze.
Oh ik heb nog wel een lijstje interviewsquote:Op woensdag 18 december 2019 11:48 schreef Gehenna het volgende:
Morrissey kan ook steeds minder verkeerd doen bij mij
haha ja daar brand ik mijn vingers niet aan. Muzikaal bedoelde ikquote:Op woensdag 18 december 2019 11:50 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Oh ik heb nog wel een lijstje interviews
En die werkt ook gewoon fijn op m'n Sonosquote:Op woensdag 18 december 2019 11:08 schreef Norrage het volgende:
TuneIn is perfecte app, geen reclame, alle apps, goede connecitivty.
Je kunt pingiun radio toch ook gewoon via de Sonos app luisteren?quote:Op woensdag 18 december 2019 12:30 schreef bartrid het volgende:
[..]
En die werkt ook gewoon fijn op m'n SonosFijn zo, van huis werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |