dat heb ik al sinds de Rhapsody hype op de radio.quote:Op donderdag 19 december 2019 09:04 schreef Gehenna het volgende:
Ugh, ik merk dat ik redelijk queen-moe ben sinds die hype van die kutfilm
Stuk saaier dan Queen, iigquote:Op donderdag 19 december 2019 09:08 schreef Gehenna het volgende:
De Foo Fighters.. De grootste net-niet band die ik ken
Ik ga proberen de rest van de dag wat positiever te zijn
quote:Op donderdag 19 december 2019 09:08 schreef Gehenna het volgende:
Ik ga proberen de rest van de dag wat positiever te zijn
quote:he (the lead singer) beat his mistress to death actually, his wife (whom he married 6 years before he killed his mistress) committed suicide after he got out of prison, and had apparently complained of abuse from him shortly before her death
quote:Op donderdag 19 december 2019 09:42 schreef EP3 het volgende:
Green Day is de grootste net-niet band die ik ken.
Eens. Maar ook best veel leuksquote:Op donderdag 19 december 2019 09:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo na een dagje ruim luisteren toch wel weer de conclusie dat er erg veel overbodigs in staat.
klopt, maar in die genre's zitten wel de meeste snobs natuurlijkquote:Op donderdag 19 december 2019 09:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo na een dagje ruim luisteren toch wel weer de conclusie dat er erg veel overbodige progrock en metal in staat.
Best een lekker nummertje hoor. Vind Bazart wel heel wisselend. Die met Eefje is leuk.quote:Op donderdag 19 december 2019 09:10 schreef MielMonteur het volgende:
1832 Bazart – Grip (Omarm Me)
is dit een Bløf-cover?
Die nieuwe troep van hem is ook gewoon echt slecht.quote:Op donderdag 19 december 2019 09:44 schreef Gehenna het volgende:
Ik ben ook best gek op hip hop, maar ik Eminem nog nooit begrepen. Ja hij is wel technisch, maar ik wordt gewoon vrij snel, vrij moe van hem. Oude classics als deze zijn nog wel vol te houden, maar dat nieuwe spul van hem, is echt tenenkrommend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |