Bauhaus ken ik alleen van het lied van Bela Lugosi en The Sound ken ik alleen van naam. Welke albums van ze moet ik luisteren?quote:Op woensdag 18 december 2019 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verrassend. Ken je Bauhaus wel? Of The Sound?
Ik zou gewoon bij het begin beginnen. Voor beide bands geldt dat de debuutalbums erg sterk zijn.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bauhaus ken ik alleen van het lied van Bela Lugosi en The Sound ken ik alleen van naam. Welke albums van ze moet ik luisteren?
Was dat diE heavy metal net?quote:
Van naamquote:Op donderdag 19 december 2019 08:40 schreef EP3 het volgende:
[..]
Bijna.
Maar je kent 'm uiteraard. Toch?.
Wel echt interessante artiest. Bracht met The Walker Brothers leuke sunshine-pop uit, ging toen solo de art/baroque-pop op. Scott 3 en/of 4 moet je echt een keer horenquote:
Briljant musicus met n zeer interessante discographie. Is ons dit jaar helaas ontvallen.quote:
Draaiden ze uit later werk?quote:Op donderdag 19 december 2019 08:54 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Wel echt interessante artiest. Bracht met The Walker Brothers leuke sunshine-pop uit, ging toen solo de art/baroque-pop op. Scott 3 en/of 4 moet je echt een keer horen![]()
Z'n jaren 80 is behoorlijk fout, die kun je wel overslaan, maar sinds z'n comeback in de 90s bracht ie 3 albums uit die echt een mijlpaal qua experimenten zijn. En uiteindelijk een samenwerking met Sunn O))) die niemand aan zag komen
Deze kwam van Scott 4, dus oud werkquote:Op donderdag 19 december 2019 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Draaiden ze uit later werk?
quote:Op donderdag 19 december 2019 09:03 schreef EP3 het volgende:
En ik zie net in de lijst dat ze tussen 10 en 11 Tha niet laten horen, .
Ook mooi. Net gemist, helaas.quote:Op donderdag 19 december 2019 09:03 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Deze kwam van Scott 4, dus oud werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |