Steeds meer inleveren, alle tradities kapot. We mogen niks meer. Geen zwarte piet, geen vuurwerk, alleen meer gelukszoekers die de taal niet spreken. Allemaal geld over de brug naar Afrika. Maar eigen volken tradities in stand houden ho maar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 13:50 schreef smegmanus het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)n-je-laars~ad521861/
Even invullen
ok doeiquote:Op zondag 3 november 2019 18:27 schreef Aiciu het volgende:
Ik ga dit jaar in Napels afsteken, tenminste fatsoenlijk vuurwerk
Nee maar die bestaat ook nietquote:Op maandag 4 november 2019 13:29 schreef smegmanus het volgende:
Iemand de We like it hot van Pangu wel eens gehad?
Ik verwar 2 producten met elkaar. We like it hot was een vuurwerkmania cake dacht ik..quote:
Leuk ding welquote:Op maandag 4 november 2019 13:29 schreef smegmanus het volgende:
Iemand de Some like it hot van Pangu wel eens gehad?
Mosterd na de maaltijd. Ik zit op meerdere vuurwerkfora en er is al maanden lang al hamsteracties gaande voor single shotquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:38 schreef Vulcanic het volgende:
Kleine tip, volgend jaar gaat cat 3 eruit. Dit jaar dus voor de laatste keer lange buskruit pruttelmatjes, maar helaas ook de grotere singleshots. Misschien een paar extra halen?
Hoezo is dat mosterd na de maaltijd dan? Die dingen zijn overal nog prima te krijgen..quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Mosterd na de maaltijd. Ik zit op meerdere vuurwerkfora en er is al maanden lang al hamsteracties gaande voor single shot
Omdat je het halverwege november nog es meldquote:Op vrijdag 8 november 2019 14:47 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hoezo is dat mosterd na de maaltijd dan? Die dingen zijn overal nog prima te krijgen..
Waarom die matjes die toch al van slechte kwaliteit zijn?quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:38 schreef Vulcanic het volgende:
Kleine tip, volgend jaar gaat cat 3 eruit. Dit jaar dus voor de laatste keer lange buskruit pruttelmatjes, maar helaas ook de grotere singleshots. Misschien een paar extra halen?
Omdat de overheid denkt dat wij hier van die chinese rollen met flitspoeder verkopenquote:Op vrijdag 8 november 2019 19:44 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Waarom die matjes die toch al van slechte kwaliteit zijn?
Het o zo gevaarlijke en instabiele flashpoeder.quote:Op zaterdag 9 november 2019 16:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Omdat de overheid denkt dat wij hier van die chinese rollen met flitspoeder verkopen
Ben je nu een beetje laat mee. Runge Feuerwerk had in september 40% korting op het hele assortiment met als afhaalpunt Meppen, maar die winkel is nu al dicht. De meeste Duitse webshops hebben deze maand al bestellschlussquote:Op zaterdag 9 november 2019 20:28 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga dit jaar net zoals altijd weer over de grens naar onze oosterburen om vuurwerk te halen, heeft iemand tips over winkels met een breed (leuk) assortiment vlak over de grens regio Drenthe/Groningen?
Liefst met webshop ivm pre order
black friday is pas 29-11 ?quote:Op maandag 11 november 2019 09:45 schreef patrick_1980 het volgende:
a.s. Vrijdag black Friday. Zullen ook wel weer behoorlijk wat aanbiedingen langskomen van de webshops gok ik zo.
Oh ja whoopsquote:
Ah zo, dan moet ik de 28e er maar op tijd bij zijnquote:Op maandag 11 november 2019 09:43 schreef patrick_1980 het volgende:
[..]
Ben je nu een beetje laat mee. Runge Feuerwerk had in september 40% korting op het hele assortiment met als afhaalpunt Meppen, maar die winkel is nu al dicht. De meeste Duitse webshops hebben deze maand al bestellschluss
https://www.bamboo-fireworks.de/verkaufemsland/ Hier kan je volgens mij nog bestellen.quote:Op maandag 11 november 2019 11:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ah zo, dan moet ik de 28e er maar op tijd bij zijn
Klopt ja, dankquote:Op dinsdag 19 november 2019 14:50 schreef ipa84 het volgende:
[..]
https://www.bamboo-fireworks.de/verkaufemsland/ Hier kan je volgens mij nog bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |