Mogguh Bassman, goed moment om in te schakelen welquote:
wij doen ‘s avonds de deur niet openquote:Op maandag 31 december 2018 10:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wacht morgen wel op Gaston "GOEEEEDDENNNAAVOND" Starreveld
Da's bij de meesten geen prettig gezichtquote:
Beter dan eergisteren geloof ik, toen schakelde ik in op Coldplay of andere meukquote:Op maandag 31 december 2018 10:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mogguh Bassman, goed moment om in te schakelen wel
Dan kan het alleen maar beterquote:Op maandag 31 december 2018 10:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Beter dan eergisteren geloof ik, toen schakelde ik in op Coldplay of andere meuk
Soooooowquote:Op maandag 31 december 2018 10:25 schreef MTheBassman het volgende:
I don't have a gun? Vieze leugenaar was die Kurt wel
Staat genoteerd.quote:Op maandag 31 december 2018 10:26 schreef Poppejans het volgende:
Die sfeer in dat café ook weer...
Volgend jaar teken ik me in op een goed uur en ga ik er staan dansen. Ik zweer het bij deze
quote:Op maandag 31 december 2018 10:26 schreef Poppejans het volgende:
Volgend jaar teken ik me in op een goed uur en ga ik er staan dansen. Ik zweer het bij deze
de kaartverkoop is voordat de lijst bekend is. Succes met dansen op Coldplayquote:Op maandag 31 december 2018 10:26 schreef Poppejans het volgende:
Stuk of 10 lijkt me voldoende, om mee te beginnenquote:Op maandag 31 december 2018 10:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hoeveel auto’s ga je kopen als je het winnende lot hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |