quote:
quote:
quote:
quote:
Je hebt het er maar druk meequote:Op maandag 31 december 2018 10:19 schreef ToT het volgende:
[
Ik was weer ff druk met mini-ToT bezig. Die was erg moe en had honger.
Haha ja dat zit er nog niet echt in, nee.quote:Op maandag 31 december 2018 10:37 schreef just me het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk meeHij zal toch zijn flesje nu toch om de 4 uur krijgen?
Tijd dat die mini eens leert dat hij best na het eten wat kan spelen en dan rustig moet gaan slapen
dat is een gave verrassingquote:Op maandag 31 december 2018 09:34 schreef just me het volgende:
[..]
Het is te hopen, ik heb van Merel's man alle vluchtgegevens gekregen dus ik ga ze ophalen, als verrassing
Ik hoop dat zij dat ook vindenquote:
quote:
quote:Op maandag 31 december 2018 11:00 schreef just me het volgende:
[..]
Zo eerst langs de apotheek om zalf voor mijn hand te halen, mevrouw, de zalf die u nodig heeft is niet op voorraad en moeilijk te verkrijgen. We hebben wel een vervanger maar dan moet u wel even een recept bij de dermatoloog vragen![]()
Ik ga eerst de zalf halen en ga meteen door om een afspraak bij de dermatoloog te maken en het recept te vragen.
Ik ookquote:Op maandag 31 december 2018 11:02 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ook fijn. Hoop dat je snel terecht kunt bij de dermatoloog.
Ik dacht dat je al weg was geweest.quote:
quote:
Goedemorgen Symphonic. Voel je je weer wat beter?quote:
Ahww, zo gegroeid!!quote:Op maandag 31 december 2018 12:41 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Mini-ToT had een verrassing voor papa gemaakt!
Een volle luier?quote:Op maandag 31 december 2018 12:41 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Mini-ToT had een verrassing voor papa gemaakt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |