ZIPPORTALEDquote:Op maandag 31 december 2018 23:26 schreef Zipportal het volgende:
ROLANDED.twitter:rscholtendart twitterde op maandag 31-12-2018 om 17:59:45Iedereen een hele prettige jaarwisseling en doe voorzichtig met vuurwerk want het is moeilijk darten zonder vingers reageer retweet
GAZASTROOKEDquote:Op maandag 31 december 2018 23:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Morgen wordt alles duurder. RUTTED.
"Insgelijks" - Veilig antwoord op heilwensen die je niet vertrouwt.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat houden die beste wensen in dan?
Het zal allebei geen effect hebben op je leven.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 00:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Insgelijks" - Veilig antwoord op heilwensen die je niet vertrouwt.
Ik hoop dat je je tram mist.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 00:55 schreef De_Kraam het volgende:
Krijg lekker de pestkankertyfustering allemaal.
Ik ben puur.
PSVCLgodquote:Op dinsdag 1 januari 2019 01:29 schreef PSVCL het volgende:
Niks veranderd,wat een hype dat nieuwjaar
je gaat vreemdquote:
HOOOO, maar het was allemaal haar schuld.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 02:05 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je gaat vreemd
Het is uit tussen ons
kennerquote:Op dinsdag 1 januari 2019 02:07 schreef Anneloos het volgende:
Pa en ik hebben het over Darts.. hij zegt Michael wint sowieso
Hou jij er niet van om af en toe eens 'lekker gek' te doen?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
het is al goed schatjequote:Op dinsdag 1 januari 2019 02:06 schreef Sked het volgende:
[..]
HOOOO, maar het was allemaal haar schuld.
Ja, op dat soort momenten zet ik altijd de stoelen in een kring en ga ik leverworst in plakjes snijden.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 02:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Hou jij er niet van om af en toe eens 'lekker gek' te doen?
Huh why?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 02:06 schreef Sked het volgende:
[..]
HOOOO, maar het was allemaal haar schuld.
Wat een fijn begin van het nieuwe jaarquote:
En dan hang je een touw op, ga je op de stoel staan en gaat het verhaaltje uit.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, op dat soort momenten zet ik altijd de stoelen in een kring en ga ik leverworst in plakjes snijden.
Eerst die stoel wegtrappen, anders sta je daar een tijd voor nop te wachten.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 02:16 schreef Sked het volgende:
[..]
En dan hang je een touw op, ga je op de stoel staan en gaat het verhaaltje uit.
Ik ben het feest.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 02:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Had je feest?
[..]
Was niet serieus hoor
Dit vind ik trouwens even niet zo tof.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 02:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat een fijn begin van het nieuwe jaar
[..]
En dan hang je een touw op, ga je op de stoel staan en gaat het verhaaltje uit.
Paar dagen, dan zal het wel ophouden.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst die stoel wegtrappen, anders sta je daar een tijd voor nop te wachten.
Dat zijn wel stevige woorden zeg.quote:
Dat was niet mijn bedoeling.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 02:18 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dit vind ik trouwens even niet zo tof.
Ik ben stevigquote:Op dinsdag 1 januari 2019 02:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zijn wel stevige woorden zeg.
[..]
Dat was niet mijn bedoeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |