Luc Castaignos kankeretterquote:Op zondag 30 december 2018 23:34 schreef De_Kraam het volgende:
[..]twitter:bernievanjoppen twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 08:27:19kon die koppen van nick en simon niet meer aan dus heb me tv een partij kankertrappen verkocht. nu kapot wel jammer http://t.co/51QuM3wIac reageer retweet
Spinvisverwijzingenquote:Op zondag 30 december 2018 23:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Net als vorig jaar gourmetten. Daarna geven we ons over aan Koning Alcohol en zien we hoe de reis eindigt.
Vroeger deden we nog wel eens straatbarbecues, spreek dan over acht jaar geleden. Echter is 90% van de straat verhuisd.quote:Op zondag 30 december 2018 23:47 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Buurman Weum, die is tegen een boom gereden. Nu woont daar een Poolse meneer maar ik spreek niet zo goed Pools.
Misschien kan je dat Twittermeisje uitnodigen.quote:Op zondag 30 december 2018 23:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Net als vorig jaar gourmetten. Daarna geven we ons over aan Koning Alcohol en zien we hoe de reis eindigt.
Goeiste aanrandingen in Keulen destijds. MeTooquote:Op zondag 30 december 2018 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja dat hele nieuwjaar is vooral iets wereldwijds, overdreven gedoe allen.
Dat waren nog eens mooie tijden, maar dat soort dingen mogen van de policor heren in den haag niet meer.quote:Op zondag 30 december 2018 23:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Goeiste aanrandingen in Keulen destijds. MeToo
Lekker man.quote:Op zondag 30 december 2018 23:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Aan welke kant sta jij?quote:Op zondag 30 december 2018 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet maar niet gaan teruglezen, het was een spinvisonvriendelijk klimaat vanavond
Het virtuele brekket voor het WK2020 is interessanter.quote:Op zondag 30 december 2018 23:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Brekkut voor The Masters 2019 kunnen we alvast invullen
1. Michael van Gerwen - 16. Jonny Clayton
8. Mensur Suljovic - 9. Simon Whitlock
4. Gary Anderson - 13. Darren Webster
5. Daryl Gurney - 12. Dave Chisnall
2. Rob Cross - 15. Joe Cullen
7. Gerwyn Price - 10. James Wade
6. Michael Smith - 11. Ian White
3. Peter Wright - 14. Adrian Lewis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op zondag 30 december 2018 23:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het virtuele brekket voor het WK2020 is interessanter.2020 klinkt heel ver weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
2019 klinkt als..? Oneven.quote:
[..]
Het virtuele brekket voor het WK2020 is interessanter.Ik vind het bijzonder vroeg voor een virtuele bracket aangezien er nog een hoop verschuivingen komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BLACKEDquote:Op zondag 30 december 2018 23:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Het virtuele brekket voor het WK2020 is interessanter.Voor dit brekket zou ik tekenen. Niets meer aan doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Hoe gaat het met Joezi?quote:
Webster en Dolan mogen er uit wel.quote:Op zondag 30 december 2018 23:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Voor dit brekket zou ik tekenen. Niets meer aan doen.
quote:Op zondag 30 december 2018 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aan de kant van De_Kraam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |