Mag ik dan fotosquote:Op zondag 30 december 2018 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga in bad liggen rond middernacht.
Die is al voor mij weg geplukt.quote:Op zondag 30 december 2018 23:39 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als het niet lukt bij dat plamuurmokkel, gewoon je postcount laten zien. Broekje helemaal nat.
Niet alleen daar, ik zit morgenochtend ook gewoon aan m'n bureauquote:Op zondag 30 december 2018 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben mad dat 31 december niet gezien wordt als feestdag bij de NS #proletenleven
Nog net op tijd voor Valentijnquote:Op zondag 30 december 2018 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had vandaag een leuke match.
Later meer op telesport.nl
DuBlanqeNotoireDomoorquote:Op zondag 30 december 2018 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij kan altijd nog zeggen dat je online bekend staat als Pascanus.
Ik kom langs.quote:Op zondag 30 december 2018 23:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Dat Oudjaar boeit mij niks meer. Of te wel een gewone maandag allen.
Heb nog wel een paar films liggen, waar ik nu tijd voor heb. Sowieso wel even Flodder: Een Zalig uiteinde bekijken.
Probeer Adele eerst maar 's te plukkenquote:Op zondag 30 december 2018 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is al voor mij weg geplukt.
Nooit gezien.quote:Op zondag 30 december 2018 23:40 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Maar z'n reguliere shows zijn inderdaad goed te pruimen
Ik kan heel slecht tegen mensen die overdreven "Gelukkig nieuwjaar" zeggen om 0:00.quote:Op zondag 30 december 2018 23:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is dit een grap of ben je serieus?
Zo zit ik ook niet in elkaar hoor. Overdreven doen we sowieso niet.quote:Op zondag 30 december 2018 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan heel slecht tegen mensen die overdreven "Gelukkig nieuwjaar" zeggen om 0:00.
Verplicht nummertje hè, bij al die mensen in de straat die je het hele jaar niet ziet de beste wensen bezorgen.quote:Op zondag 30 december 2018 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan heel slecht tegen mensen die overdreven "Gelukkig nieuwjaar" zeggen om 0:00.
Vier jij het met de familie?quote:Op zondag 30 december 2018 23:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo zit ik ook niet in elkaar hoor. Overdreven doen we sowieso niet.
Ik ga de deur niet uit, voor je het weet een vuurpijl in mijn oog.quote:Op zondag 30 december 2018 23:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Verplicht nummertje hè, bij al die mensen in de straat die je het hele jaar niet ziet de beste wensen bezorgen.
Denk dat ik morgen maar flink aan de zuip ga voor twaalven.
Oh ja, het verplichte rondje in de buurtquote:Op zondag 30 december 2018 23:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Verplicht nummertje hè, bij al die mensen in de straat die je het hele jaar niet ziet de beste wensen bezorgen.
Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg aidsquote:Op zondag 30 december 2018 23:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo zit ik ook niet in elkaar hoor. Overdreven doen we sowieso niet.
Ik heb al mijn buren misschien één keer in de ogen gekeken dit jaar. De laatste waarmee ik een hand schudde, verhuisde en overleed zes maanden later (lol).quote:Op zondag 30 december 2018 23:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wat een collectie. Hier ben ik jaloers op.quote:
Net als vorig jaar gourmetten. Daarna geven we ons over aan Koning Alcohol en zien we hoe de reis eindigt.quote:Op zondag 30 december 2018 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vier jij het met de familie?
Lekker samen spelletjes spelen of een dartstoernooi
Ma flodder anno 2018.quote:
quote:Op zondag 30 december 2018 23:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb al mijn buren misschien één keer in de ogen gekeken dit jaar. De laatste waarmee ik een hand schudde, verhuisde en overleed zes maanden later (lol).
Buurman Weum, die is tegen een boom gereden. Nu woont daar een Poolse meneer maar ik spreek niet zo goed Pools.quote:Op zondag 30 december 2018 23:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb al mijn buren misschien één keer in de ogen gekeken dit jaar. De laatste waarmee ik een hand schudde, verhuisde en overleed zes maanden later (lol).
Licht uit, gordijnen dichtquote:Op zondag 30 december 2018 23:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Alvast de beste wensen!!!quote:Op zondag 30 december 2018 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
OPDAT JE MOOIE DINGEN MAG BELEVEN DIT JAAR.quote:
Alleen de buurvrouw komt hier wel relatief vaak langs, de rest nooit gezien.quote:Op zondag 30 december 2018 23:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nja dat hele nieuwjaar is vooral iets wereldwijds, overdreven gedoe allen.quote:Op zondag 30 december 2018 23:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Werelds.
Die Nederlandse gezelligheid.Die Twitter foto's bevestigingen het eens te meer.
Luc Castaignos kankeretterquote:Op zondag 30 december 2018 23:34 schreef De_Kraam het volgende:
[..]twitter:bernievanjoppen twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 08:27:19kon die koppen van nick en simon niet meer aan dus heb me tv een partij kankertrappen verkocht. nu kapot wel jammer http://t.co/51QuM3wIac reageer retweet
Spinvisverwijzingenquote:Op zondag 30 december 2018 23:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Net als vorig jaar gourmetten. Daarna geven we ons over aan Koning Alcohol en zien we hoe de reis eindigt.
Vroeger deden we nog wel eens straatbarbecues, spreek dan over acht jaar geleden. Echter is 90% van de straat verhuisd.quote:Op zondag 30 december 2018 23:47 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Buurman Weum, die is tegen een boom gereden. Nu woont daar een Poolse meneer maar ik spreek niet zo goed Pools.
Misschien kan je dat Twittermeisje uitnodigen.quote:Op zondag 30 december 2018 23:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Net als vorig jaar gourmetten. Daarna geven we ons over aan Koning Alcohol en zien we hoe de reis eindigt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |