Nee hoor. Maar hij beweegt interessant. En ik vind hem met z'n lange haar een stuk leuker.quote:Op zondag 30 december 2018 20:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Iets wat je van je biologieleraar meekrijgt om thuis te ontleden

You are only coming through in waves"quote:Op zondag 30 december 2018 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Precies en Comfortably Numb wordt altijd zo heerlijke gecoverd door Frans Duits

Ja doet dat maar, ook een stuk veiliger dan Kashmir.quote:Op zondag 30 december 2018 20:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jeetje.. misschien een huis aan een meer dan veiliger.

Haha.quote:Op zondag 30 december 2018 20:58 schreef LTVDK het volgende:
Echoes was toch wel een factor oneindig beter dan dit hoor.

Valensia niet Volunia.quote:Op zondag 30 december 2018 20:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
o ja, Valencia...niet Volumia #notetoself

Volgens mij is dat bedacht om domme mensen minder ongelukkig te maken.quote:Op zondag 30 december 2018 20:57 schreef het_fokschaap het volgende:
slimme mensen zijn over het algemeen ook wat depressiever schijnt

quote:Op zondag 30 december 2018 20:58 schreef LTVDK het volgende:
Echoes was toch wel een factor oneindig beter dan dit hoor.

Hello, is there anybody in therequote:Op zondag 30 december 2018 20:58 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
You are only coming through in waves"
[ afbeelding ]

Ja dat is mijn meningquote:

Ja dat is het!! En hij beweegt zich mooi. Net als Michael Stipe. Die heeft dat ook.quote:Op zondag 30 december 2018 20:59 schreef Quotidien het volgende:
Thom is niet lelijk, die heeft gewoon een karakteristieke kop.

Nee hoor, dat klopt.quote:Op zondag 30 december 2018 20:59 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bedacht om domme mensen minder ongelukkig te maken.

Precies, check zijn moves even:quote:Op [youtube][/youtube]zondag 30 december 2018 21:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat is het!! En hij beweegt zich mooi. Net als Michael Stipe. Die heeft dat ook.

Ja maar die heeft geen kwijlslierten naar de microfoonquote:Op zondag 30 december 2018 21:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat is het!! En hij beweegt zich mooi. Net als Michael Stipe. Die heeft dat ook.

Goed puntquote:Op zondag 30 december 2018 21:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je moet ons ook niet willen proberen te begrijpen

Hij doet me wel een beetje denken aan de hoes van Animals. Geen idee waarom.quote:Op zondag 30 december 2018 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hello, is there anybody in there
[ afbeelding ]

Dat is charmantquote:Op zondag 30 december 2018 21:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja maar die heeft geen kwijlslierten naar de microfoon

Op RTL7Darts.nl maar dan moet je een videoland account hebbenquote:Op zondag 30 december 2018 21:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
darts nog ergens live te kijken via het interwebz?

Gewoon accepteren. We vragen ons ook niet af wat mannen in geplamuurde koppen met plastic tetten zien.quote:

Ach dat zie je toch niet van een afstandje...quote:Op zondag 30 december 2018 21:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja maar die heeft geen kwijlslierten naar de microfoon

helemaal niksquote:Op zondag 30 december 2018 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon accepteren. We vragen ons ook niet af wat mannen in geplamuurde koppen met plastic tetten zien.

I have become comfortably numbquote:Op zondag 30 december 2018 21:01 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Hij doet me wel een beetje denken aan de hoes van Animals. Geen idee waarom.

Oh, laat dan maarquote:Op zondag 30 december 2018 21:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op RTL7Darts.nl maar dan moet je een videoland account hebben

Ow, ik welquote:Op zondag 30 december 2018 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon accepteren. We vragen ons ook niet af wat mannen in geplamuurde koppen met plastic tetten zien.

quote:Op zondag 30 december 2018 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
I have become comfortably numb
[ afbeelding ]
Zie die emotie

quote:Op zondag 30 december 2018 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie die emotie

Ik vind het nogal deprimerend klinken.quote:

*insert gitaarsolo op de accordeon*quote:Op zondag 30 december 2018 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie die emotie

Aangezien het radiohead is, kan dat goed kloppenquote:Op zondag 30 december 2018 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het nogal deprimerend klinken.

Ga nou niet hiermee aankomen om ze enthousiast te maken voor Radiohead. Gewoon een beetje laten inkomen met OKC.quote:

Ja die is mooi!quote:

Waarom zou ik daar dan voor mijn plezier naar luisterenquote:Op zondag 30 december 2018 21:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Aangezien het radiohead is, kan dat goed kloppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |