Ik vind het ook 'wel aardig' maar tis niet bijzonder ofzoquote:Op zondag 30 december 2018 19:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan ben ik ook af. En Symph kent het niet eens
Het komt wel heel schattig over, ergensquote:Op zondag 30 december 2018 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het wordt naarmate de lijst vordert (en ik dit meerdere jaren doe) wel beter
Maar soms dan associeer ik de nummers gewoon met iets anders, en totaal niet met de titel. En namen ben ik sowieso slecht in..
Geeft toch niks, ienieminiemuisquote:Op zondag 30 december 2018 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het wordt naarmate de lijst vordert (en ik dit meerdere jaren doe) wel beter
Maar soms dan associeer ik de nummers gewoon met iets anders, en totaal niet met de titel. En namen ben ik sowieso slecht in..
Ga je doorhalen?quote:Op zondag 30 december 2018 19:49 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga zo richting een vriend van mij die even terug is van Zweden en dan gaan we een beetje blowen en bieren samen om het te vieren
Laters allen
Also, straks Echoes StemlijstGenot
Tweede partijquote:
quote:Op zondag 30 december 2018 19:49 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga zo richting een vriend van mij die even terug is van Zweden en dan gaan we een beetje blowen en bieren samen om het te vieren
Laters allen
Also, straks Echoes StemlijstGenot
2e pot, eerst mogen we 'genieten' van Aspinall - Smiss (lol)quote:
Ik ben ienieminie heul nietquote:Op zondag 30 december 2018 19:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geeft toch niks, ienieminiemuis
Maar dat mag toch?quote:
Heb er wat weddenschappen lopen dus wel belang bij een closematch in het begin.quote:Op zondag 30 december 2018 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2e pot, eerst mogen we 'genieten' van Aspinall - Smiss (lol)
Kan best een leuke pot worden welquote:Op zondag 30 december 2018 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2e pot, eerst mogen we 'genieten' van Aspinall - Smiss (lol)
het is een leuk mensquote:Op zondag 30 december 2018 19:51 schreef DireStraits7 het volgende:
Als ik die Nena tegenkom steek ik haar 99 ballonnen lek...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |