Maar hij had dat al in september zo gepland. Iets van proberen 2 weken onder de radar te blijven lijkt me meer voor de hand te liggen.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 17:28 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Vernederd worden is niet leuk voor den Wout
Hmmm. Ja. Dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 17:30 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Maar hij had dat al in september zo gepland. Iets van proberen 2 weken onder de radar te blijven lijkt me meer voor de hand te liggen.
Thieu pakt ook weekje extra rust tussendoor hoor. Komt wel goedquote:Op dinsdag 1 januari 2019 17:50 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Hmmm. Ja. Dat is ook weer zo.
Ik vrees weer voor het WK
Hopelijk vulkaangenot voor Mathieu.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 18:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Thieu pakt ook weekje extra rust tussendoor hoor. Komt wel goed
en Denise ook neem ik aan?quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:36 schreef buzz1291 het volgende:
En op 2 januari wint Van der Poel weer, het eindklassement van de EKZ Tour in Zwitserland. Het was David deze keer......
twitter:vrdaam twitterde op donderdag 03-01-2019 om 18:21:08The #GPSvenNys is a good barometer for Flemish TV interest in #veldrijden bc it is the ONLY @UCI_CX #cyclocross that has been broadcast for 10 years on the biggest public channel @een & always on the same date (Jan 1) with maximum viewing potential. The evolution is clear. https://t.co/gQfuNih01Q
reageer retweet
twitter:vrdaam twitterde op donderdag 03-01-2019 om 18:23:02To be more precise: the numbers in the figure are for the men's race only, not for the combined broadcast of the men's & women's race. reageer retweet
Tja dat krijg je wanneer iedereen Zijne Majesteit live aan het werk wil zien....quote:Op donderdag 3 januari 2019 19:51 schreef TargaFlorio het volgende:
twitter:vrdaam twitterde op donderdag 03-01-2019 om 18:21:08The #GPSvenNys is a good barometer for Flemish TV interest in #veldrijden bc it is the ONLY @UCI_CX #cyclocross that has been broadcast for 10 years on the biggest public channel @een & always on the same date (Jan 1) with maximum viewing potential. The evolution is clear. https://t.co/gQfuNih01Q[ afbeelding ] reageer retweet
twitter:vrdaam twitterde op donderdag 03-01-2019 om 18:23:02To be more precise: the numbers in the figure are for the men's race only, not for the combined broadcast of the men's & women's race. reageer retweet
Ik heb nou niet het idee dat er 200 duizend man langs de kant staan elke week eigenlijk..quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:12 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Tja dat krijg je wanneer iedereen Zijne Majesteit live aan het werk wil zien....
Hopelijk eerst nog een boodschap van algemeen nutquote:Op zondag 6 januari 2019 13:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks weer live veldrijden te zien op Sporza (Brussels Universities Cyclocross (DVV Trofee))
En die Belgische verkeersagentquote:Op zondag 6 januari 2019 13:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Hopelijk eerst nog een boodschap van algemeen nut
ALLES op het WKquote:Op zondag 6 januari 2019 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
De HOLLANDSE dames laten wel veel lopen
SWEEP in aankomstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |