Qua cross veel spannender dan de mannen momenteelquote:Op zondag 30 december 2018 19:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een cross weer.
De meisjes.

Gadverdamme, veel posten dus tijdens de mannenrace zoquote:Op zondag 30 december 2018 19:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze TT houden we dus voor anderhalve week

Maar dit was tenminste wel een mooie wedstrijd.quote:Op zondag 30 december 2018 19:24 schreef Van_Poppel het volgende:

Ik ga mijn best doen, ouwe reusquote:Op zondag 30 december 2018 19:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Gadverdamme, veel posten dus tijdens de mannenrace zo

quote:Op zondag 30 december 2018 19:24 schreef Van_Poppel het volgende:

quote:Op zondag 30 december 2018 19:49 schreef Faraday01 het volgende:
Zijn we allemaal klaar voor de vijf op een rij van het fenomeen?
 Ik zit al sinds vanochtend met de broek op de knieën voor de tv.
 Ik zit al sinds vanochtend met de broek op de knieën voor de tv.

Lijkt me logisch...Koppenberg, Namen, Bredene kan hij een off-day hebben, maar op dit parcours lijkt me dat uitgesloten.quote:Op zondag 30 december 2018 19:49 schreef Faraday01 het volgende:
Zijn we allemaal klaar voor de vijf op een rij van het fenomeen?

De Info-knop is hier ook verneuktquote:Op zondag 30 december 2018 19:58 schreef franklop het volgende:
Verdomme, ik krijg het Belgische commentaar er niet op

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Nogal ja, dit is Krijn Schuitemaker volgens mij, die herkent echt niemand.quote:Op zondag 30 december 2018 20:12 schreef stripe het volgende:
commentaar op ziggo is altijd zo meh...

Tsja ging echt finaal de mist in bij de start.quote:Op zondag 30 december 2018 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wout zit echt mijlenver achter

Jawel, Mathieu en Wout, maar verder idd niemand.quote:Op zondag 30 december 2018 20:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nogal ja, dit is Krijn Schuitemaker volgens mij, die herkent echt niemand.

Schuift voor mn gevoel ook niet echt opquote:Op zondag 30 december 2018 20:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Tsja ging echt finaal de mist in bij de start.

Licht fixen kost een hoop geld lijkt mequote:Op zondag 30 december 2018 20:15 schreef TargaFlorio het volgende:
Eigenlijk best verrassend dat er niet meer crossen in de avond zijn.

Doordat iemand voor 'm stond te kloten.quote:Op zondag 30 december 2018 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
En weer gepruts op de kant van Wout

Niet zo heel vreemd. Heel het parcours moet goed verlicht zijn, dus een extra kostenpostquote:Op zondag 30 december 2018 20:15 schreef TargaFlorio het volgende:
Eigenlijk best verrassend dat er niet meer crossen in de avond zijn.

Daarbuiten is een cross op zondagavond ook niet ideaal normaliter, zeker niet voor fans ook. Nu een uitzondering omdat er een hoop morgen vrij zijn.quote:Op zondag 30 december 2018 20:16 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Niet zo heel vreemd. Heel het parcours moet goed verlicht zijn, dus een extra kostenpost

Die ziet het als een mooie (en leuke) voorbereiding op het wegseizoen. Niets meer, niets minder.quote:Op zondag 30 december 2018 20:20 schreef stripe het volgende:
Waarom doet die Stybar nou eigenlijk weer mee? Om VDP uit te dagen?

Ideale training voor het voorjaar.quote:Op zondag 30 december 2018 20:20 schreef stripe het volgende:
Waarom doet die Stybar nou eigenlijk weer mee? Om VDP uit te dagen?

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

De installatie hier kost blijkbaar 37.000 euro. Is nogal wat.quote:Op zondag 30 december 2018 20:16 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Niet zo heel vreemd. Heel het parcours moet goed verlicht zijn, dus een extra kostenpost

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Amai dat is inderdaad wel veel geld.quote:Op zondag 30 december 2018 20:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De installatie hier kost blijkbaar 37.000 euro. Is nogal wat.

Dat is het startgeld van de top-10quote:Op zondag 30 december 2018 20:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De installatie hier kost blijkbaar 37.000 euro. Is nogal wat.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Begin vd cross dacht hij dat mvt toon was 😂quote:Op zondag 30 december 2018 20:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nogal ja, dit is Krijn Schuitemaker volgens mij, die herkent echt niemand.

Wat gebeurde er? (keek net darts)quote:Op zondag 30 december 2018 20:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mathieu gaat morgen niet lekker wakker worden.

Stond een steward op de weg,die kon VDP niet meer ontwijken en reed er bijna vol op.quote:Op zondag 30 december 2018 20:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? (keek net darts)

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Hij reed tegen een man aan die op het parcours stond.quote:Op zondag 30 december 2018 20:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? (keek net darts)

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

quote:
 wat doet die gek daar
 wat doet die gek daar

Die conclusie maakten de belgen ook al.quote:Op zondag 30 december 2018 20:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Lijkt ook niet in de buurt de zijn van een oversteekplaats.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Z'n nek ving toch een aardige klap op. Daar kan je flink veel hinder van ondervinden.quote:Op zondag 30 december 2018 20:33 schreef Toby56 het volgende:
Mathieu zal er hooguit een beetje hoofdpijn aan overhouden.

Ja, zag net de herhaling... dat wordt een nekmassage door uhh... (vul uw favoriet(e) maar in).quote:Op zondag 30 december 2018 20:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Z'n nek ving toch een aardige klap op. Daar kan je flink veel hinder van ondervinden.

Hij wilde iemands bril oprapen, als ik het goed kon verstaan?quote:

Ja iets van die bril verstond ik ook, of het nou 1 van een renner was weet ik ook niet.quote:Op zondag 30 december 2018 20:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hij wilde iemand brils oprapen, als ik het goed kon verstaan?
Arme man... hij voelde zich duidelijk rot.

Hij had het over "die jongen", dus ik vermoedde dat het om een gast uit het publiek ging.quote:Op zondag 30 december 2018 20:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja iets van die bril verstond ik ook, of het nou 1 van een renner was weet ik ook niet.

Ja, het ziet er bij de dames soms wat stuntelig uit, maar het is daar vaak wel spannender.quote:

Voor de spanning in de finale is het een verkeerde loting ben ik bang.quote:Op zondag 30 december 2018 20:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Op naar het dartsen...dit lijkt beslist.

Smith speelt een prima toernooi. Kan leuke finale worden.quote:Op zondag 30 december 2018 20:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Voor de spanning in de finale is het een verkeerde loting ben ik bang.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |