abonnement Unibet Coolblue
pi_184094702
Zouden jullie het toelaten dat een prostituee je pijpt (als man) zonder condoom? Kreeg nl. dat voorstel 'met of zonder condoom?'

Met condoom vroeg ze ¤35
Zonder condoom ¤50
Cindy De Vuyst
pi_184094806
en.... wat heb jullie gedaan?
  zondag 30 december 2018 @ 19:19:59 #3
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_184094822
Gepijpt worden met condoom, waarom zou je dat doen? Daar lijkt me nou echt niks aan.
Huilen dan.
pi_184095120
quote:
10s.gif Op zondag 30 december 2018 19:19 schreef Isdatzo het volgende:
Gepijpt worden met condoom, waarom zou je dat doen? Daar lijkt me nou echt niks aan.
Bij je vriendin niet nee, maar een prostituee schuift er standaard een ballon over en gaat dan pas zuigen. Je hebt er blijkbaar ook die het voorstel doen om zonder te doen tegen een meerprijs.
Cindy De Vuyst
  zondag 30 december 2018 @ 19:32:49 #5
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_184095345
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 19:27 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Bij je vriendin niet nee, maar een prostituee schuift er standaard een ballon over en gaat dan pas zuigen. Je hebt er blijkbaar ook die het voorstel doen om zonder te doen tegen een meerprijs.
Voel je er dan nog wel wat van?
Huilen dan.
pi_184095451
quote:
Wanneer je iemand pijpt zonder condoom of je laat je pijpen zonder condoom, kun je een aantal soa’s oplopen:

Door onveilig pijpen kun je je partner opzadelen met chlamydia. Chlamydia kan zich vestigen in de keel en op de penis. De kans op overdracht van deze soa is groot.

Voor gonorroe geldt hetzelfde als voor chlamydia. De kans op besmetting is groot en ook gonorroe kan zich manifesteren in zowel de keel als op de penis.

Ook de kans op syfilis is groot als je onveilig pijpt. Je kunt syfilis zowel in je keel als op je penis krijgen.

Hepatitis B. De kans op hepatitis B is niet heel groot wanneer je iemand pijpt zonder condoom. Er zijn echter een aantal factoren die het risico vergroten: zo loop je bijvoorbeeld meer risico als je voorvocht of sperma in je mond krijgt of doorslikt. Ook als je wondjes of één van bovenstaande soa’s in of op je mond hebt, kan het hepatitis-virus gemakkelijker overgedragen worden.

Voor hiv gelden dezelfde ‘regels’. De kans op deze soa is op zichzelf niet heel groot, maar pas op voor sperma en wondjes.
Bron

Lijkt me niet heel slim om te doen.
Dit, dus.
pi_184097454
Tja.. Een vrouw die je oppikt bij 't uitgaan doet er toch ook geen condoom om? Die kan net zo besmet zijn.

Als je het een leuke griet vind zou ik het ook zc doen. Neuken uiteraard met. En ga je d'r ook beffen?
pi_184097641
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 19:17 schreef einzeinz het volgende:
Zouden jullie het toelaten dat een prostituee je pijpt (als man) zonder condoom? Kreeg nl. dat voorstel 'met of zonder condoom?'

Met condoom vroeg ze ¤35
Zonder condoom ¤50
Pijpen mét condoom.... pffffhh... waardeloos.
In mijn vaste bordeel (House of Pleasure, Kinrooi-Ophoven, België) is PZC standaard, evenals tongzoenen.

Er is daar wel strenge en regelmatige controle. Nieuwe dames moeten eerst getest worden op SOA's en mogen pas beginnen na negatieve test door de aangewezen arts.
Zelf laat ik mij 2-4x per jaar controleren, en ben nog steeds gezond. PZC is ook het gevaarlijkste dat ik die. NZC gaat echt niet gebeuren met een prostituee of ONS.
pi_184098123
Ok, ik zal het niet doen.
Cindy De Vuyst
pi_184099358
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 20:26 schreef eRKa het volgende:

[..]

Pijpen mét condoom.... pffffhh... waardeloos.
In mijn vaste bordeel (House of Pleasure, Kinrooi-Ophoven, België) is PZC standaard, evenals tongzoenen.
Wie van die dames heb je daar al gedaan?
Cindy De Vuyst
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 23:35:27 #11
441859 crew  Lenny77
pi_184107397
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 20:26 schreef eRKa het volgende:

[..]

Pijpen mét condoom.... pffffhh... waardeloos.
In mijn vaste bordeel (House of Pleasure, Kinrooi-Ophoven, België) is PZC standaard, evenals tongzoenen.

Er is daar wel strenge en regelmatige controle. Nieuwe dames moeten eerst getest worden op SOA's en mogen pas beginnen na negatieve test door de aangewezen arts.
Zelf laat ik mij 2-4x per jaar controleren, en ben nog steeds gezond. PZC is ook het gevaarlijkste dat ik die. NZC gaat echt niet gebeuren met een prostituee of ONS.
Dat is in de buurt :o

Ben even op de site gaan kijken: waarom zoveel spaanse meisjes? En zien ze er in het echt ook zo uit?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_184108295
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 23:35 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dat is in de buurt :o

Ben even op de site gaan kijken: waarom zoveel spaanse meisjes? En zien ze er in het echt ook zo uit?
Tsja, Benelux meisjes willen dergelijk werk nu eenmaal niet meer doen óf ze moeten er teveel geld voor hebben. Bij HoP kost een uurtje nog gewoon ¤120 inclusief PZC en tongzoenen.
Nederlandse meisje zijn óf te duur of niet goed genoeg.
Je gaat om te neuken, een goed gesprek kun je ook met de buurvrouw voeren.
pi_184108422
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 20:59 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Wie van die dames heb je daar al gedaan?
Victoria, Angel, Caroline, Elly, Vanessa (is weg), Sabrina, Valentina (favoriet). En nog wel meer maar die zijn gestopt of werken elders.
  Moderator maandag 31 december 2018 @ 00:05:14 #14
441859 crew  Lenny77
pi_184108618
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 23:58 schreef eRKa het volgende:

[..]

Tsja, Benelux meisjes willen dergelijk werk nu eenmaal niet meer doen óf ze moeten er teveel geld voor hebben. Bij HoP kost een uurtje nog gewoon ¤120 inclusief PZC en tongzoenen.
Nederlandse meisje zijn óf te duur of niet goed genoeg.
Je gaat om te neuken, een goed gesprek kun je ook met de buurvrouw voeren.
Ja ok dat begrijp ik. Wist alleen niet dat er ook zoveel spaanse meisjes waren.. Oostblok tot daar aan toe, dat hoor je vaker. Maar spaans? :D Was gewoon even verbaasd.
Op de foto zien ze er allemaal heel erg mooi uit qua lichaam. Is dit in het echt ook zo?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_184109676
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 00:05 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja ok dat begrijp ik. Wist alleen niet dat er ook zoveel spaanse meisjes waren.. Oostblok tot daar aan toe, dat hoor je vaker. Maar spaans? :D Was gewoon even verbaasd.
Op de foto zien ze er allemaal heel erg mooi uit qua lichaam. Is dit in het echt ook zo?
Ik heb HoP nog niet kunnen betrappen op foto's die niet klopten, of wat fors geshopt waren. Filtertje er overheen leggen om wat rimpels/moedervlekje etc te verzachten is tot daar aan toe.
Ja, er werken alleen mooie vrouwen al is "mooi" voor iedereen anders.
Victoria bijvoorbeeld vind ik nou niet direct een "lekkere chick" maar kun je wel fijn mee spelen. Is overigens heel vaak bij prostituees, hoe lekkerder op het oog hoe saaier op de kamer.
pi_184116110
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 23:58 schreef eRKa het volgende:
[..]
Tsja, Benelux meisjes willen dergelijk werk nu eenmaal niet meer doen óf ze moeten er teveel geld voor hebben. Bij HoP kost een uurtje nog gewoon ¤120 inclusief PZC en tongzoenen.
Ik blijf het raar vinden dat dit soort ondernemingen in België en Duitsland hun mogelijkheden en prijzen niet gewoon op een website hebben staan. Die prijs is lager dan ik verwacht had.
pi_184116583
Prostituees bezoeken is best wel triest. Meesten willen dit niet eens maar goed.
pi_184116724
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 11:15 schreef loni55 het volgende:
Prostituees bezoeken is best wel triest. Meesten willen dit niet eens maar goed.
:')
pi_184116944
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 11:23 schreef 20100 het volgende:

[..]

:')
Weet ik. Het is te triest om uberhaupt wat van te zeggen.
pi_184117184
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 11:15 schreef loni55 het volgende:
Prostituees bezoeken is best wel triest. Meesten willen dit niet eens maar goed.
Het feit dat dit topic er is, zou toch al genoeg moeten zeggen dat mensen het wel willen? Je hoeft je mening niet als feit te brengen trouwens.
  maandag 31 december 2018 @ 11:49:14 #21
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_184117228
Heb je al herpes? Dan maakt het denk ik weinig uit.

Anders... 90% kans dat je het daarna hebt. Enjoying those odds?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_184117793
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 11:15 schreef loni55 het volgende:
Prostituees bezoeken is best wel triest. Meesten willen dit niet eens maar goed.
Meeste willen ook niet jouw bericht zien, maar toch worden we blootgesteld hieraan.
pi_184118534
PZC door een prostituee.... voor mij echt niet. Zo heel veel maakt het qua gevoel echt niet uit. In nederland is met condoom ook de standaard. Risico op een SOA is misschien minimaal, maar zelfs dat is het mij niet waard.
pi_184118885
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 12:45 schreef ShortWanks het volgende:
PZC door een prostituee.... voor mij echt niet. Zo heel veel maakt het qua gevoel echt niet uit. In nederland is met condoom ook de standaard. Risico op een SOA is misschien minimaal, maar zelfs dat is het mij niet waard.
Zonder condoom is wel net iets lekkerder. Je voelt de warmte dan beter en het is natter. En het is gewoon minder gedoe. Je zit dan in die flow en dan begint ze je ineens te pijpen zonder dat je eerst uit die flow word gehaald door een condoom wat er nog omheen moet.

Maar verder voel je inderdaad weinig verschil. Uiteindelijk gaat het erom hoe een vrouw je pijpt.
pi_184119097
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 11:46 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Het feit dat dit topic er is, zou toch al genoeg moeten zeggen dat mensen het wel willen? Je hoeft je mening niet als feit te brengen trouwens.
Nee dat snap ik maar al te goed het is immers een lucratieve business getuige al die loverboys en andere tuig die in de vraag voorzien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')