Bij je vriendin niet nee, maar een prostituee schuift er standaard een ballon over en gaat dan pas zuigen. Je hebt er blijkbaar ook die het voorstel doen om zonder te doen tegen een meerprijs.quote:Op zondag 30 december 2018 19:19 schreef Isdatzo het volgende:
Gepijpt worden met condoom, waarom zou je dat doen? Daar lijkt me nou echt niks aan.
Voel je er dan nog wel wat van?quote:Op zondag 30 december 2018 19:27 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Bij je vriendin niet nee, maar een prostituee schuift er standaard een ballon over en gaat dan pas zuigen. Je hebt er blijkbaar ook die het voorstel doen om zonder te doen tegen een meerprijs.
Bronquote:Wanneer je iemand pijpt zonder condoom of je laat je pijpen zonder condoom, kun je een aantal soa’s oplopen:
Door onveilig pijpen kun je je partner opzadelen met chlamydia. Chlamydia kan zich vestigen in de keel en op de penis. De kans op overdracht van deze soa is groot.
Voor gonorroe geldt hetzelfde als voor chlamydia. De kans op besmetting is groot en ook gonorroe kan zich manifesteren in zowel de keel als op de penis.
Ook de kans op syfilis is groot als je onveilig pijpt. Je kunt syfilis zowel in je keel als op je penis krijgen.
Hepatitis B. De kans op hepatitis B is niet heel groot wanneer je iemand pijpt zonder condoom. Er zijn echter een aantal factoren die het risico vergroten: zo loop je bijvoorbeeld meer risico als je voorvocht of sperma in je mond krijgt of doorslikt. Ook als je wondjes of één van bovenstaande soa’s in of op je mond hebt, kan het hepatitis-virus gemakkelijker overgedragen worden.
Voor hiv gelden dezelfde ‘regels’. De kans op deze soa is op zichzelf niet heel groot, maar pas op voor sperma en wondjes.
Pijpen mét condoom.... pffffhh... waardeloos.quote:Op zondag 30 december 2018 19:17 schreef einzeinz het volgende:
Zouden jullie het toelaten dat een prostituee je pijpt (als man) zonder condoom? Kreeg nl. dat voorstel 'met of zonder condoom?'
Met condoom vroeg ze ¤35
Zonder condoom ¤50
Wie van die dames heb je daar al gedaan?quote:Op zondag 30 december 2018 20:26 schreef eRKa het volgende:
[..]
Pijpen mét condoom.... pffffhh... waardeloos.
In mijn vaste bordeel (House of Pleasure, Kinrooi-Ophoven, België) is PZC standaard, evenals tongzoenen.
Dat is in de buurtquote:Op zondag 30 december 2018 20:26 schreef eRKa het volgende:
[..]
Pijpen mét condoom.... pffffhh... waardeloos.
In mijn vaste bordeel (House of Pleasure, Kinrooi-Ophoven, België) is PZC standaard, evenals tongzoenen.
Er is daar wel strenge en regelmatige controle. Nieuwe dames moeten eerst getest worden op SOA's en mogen pas beginnen na negatieve test door de aangewezen arts.
Zelf laat ik mij 2-4x per jaar controleren, en ben nog steeds gezond. PZC is ook het gevaarlijkste dat ik die. NZC gaat echt niet gebeuren met een prostituee of ONS.
Tsja, Benelux meisjes willen dergelijk werk nu eenmaal niet meer doen óf ze moeten er teveel geld voor hebben. Bij HoP kost een uurtje nog gewoon ¤120 inclusief PZC en tongzoenen.quote:Op zondag 30 december 2018 23:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat is in de buurt
Ben even op de site gaan kijken: waarom zoveel spaanse meisjes? En zien ze er in het echt ook zo uit?
Victoria, Angel, Caroline, Elly, Vanessa (is weg), Sabrina, Valentina (favoriet). En nog wel meer maar die zijn gestopt of werken elders.quote:Op zondag 30 december 2018 20:59 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Wie van die dames heb je daar al gedaan?
Ja ok dat begrijp ik. Wist alleen niet dat er ook zoveel spaanse meisjes waren.. Oostblok tot daar aan toe, dat hoor je vaker. Maar spaans?quote:Op zondag 30 december 2018 23:58 schreef eRKa het volgende:
[..]
Tsja, Benelux meisjes willen dergelijk werk nu eenmaal niet meer doen óf ze moeten er teveel geld voor hebben. Bij HoP kost een uurtje nog gewoon ¤120 inclusief PZC en tongzoenen.
Nederlandse meisje zijn óf te duur of niet goed genoeg.
Je gaat om te neuken, een goed gesprek kun je ook met de buurvrouw voeren.
Ik heb HoP nog niet kunnen betrappen op foto's die niet klopten, of wat fors geshopt waren. Filtertje er overheen leggen om wat rimpels/moedervlekje etc te verzachten is tot daar aan toe.quote:Op maandag 31 december 2018 00:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja ok dat begrijp ik. Wist alleen niet dat er ook zoveel spaanse meisjes waren.. Oostblok tot daar aan toe, dat hoor je vaker. Maar spaans?Was gewoon even verbaasd.
Op de foto zien ze er allemaal heel erg mooi uit qua lichaam. Is dit in het echt ook zo?
Ik blijf het raar vinden dat dit soort ondernemingen in België en Duitsland hun mogelijkheden en prijzen niet gewoon op een website hebben staan. Die prijs is lager dan ik verwacht had.quote:Op zondag 30 december 2018 23:58 schreef eRKa het volgende:
[..]
Tsja, Benelux meisjes willen dergelijk werk nu eenmaal niet meer doen óf ze moeten er teveel geld voor hebben. Bij HoP kost een uurtje nog gewoon ¤120 inclusief PZC en tongzoenen.
quote:Op maandag 31 december 2018 11:15 schreef loni55 het volgende:
Prostituees bezoeken is best wel triest. Meesten willen dit niet eens maar goed.
Het feit dat dit topic er is, zou toch al genoeg moeten zeggen dat mensen het wel willen? Je hoeft je mening niet als feit te brengen trouwens.quote:Op maandag 31 december 2018 11:15 schreef loni55 het volgende:
Prostituees bezoeken is best wel triest. Meesten willen dit niet eens maar goed.
Meeste willen ook niet jouw bericht zien, maar toch worden we blootgesteld hieraan.quote:Op maandag 31 december 2018 11:15 schreef loni55 het volgende:
Zonder condoom is wel net iets lekkerder. Je voelt de warmte dan beter en het is natter. En het is gewoon minder gedoe. Je zit dan in die flow en dan begint ze je ineens te pijpen zonder dat je eerst uit die flow word gehaald door een condoom wat er nog omheen moet.quote:Op maandag 31 december 2018 12:45 schreef ShortWanks het volgende:
PZC door een prostituee.... voor mij echt niet. Zo heel veel maakt het qua gevoel echt niet uit. In nederland is met condoom ook de standaard. Risico op een SOA is misschien minimaal, maar zelfs dat is het mij niet waard.
Nee dat snap ik maar al te goed het is immers een lucratieve business getuige al die loverboys en andere tuig die in de vraag voorzien.quote:Op maandag 31 december 2018 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het feit dat dit topic er is, zou toch al genoeg moeten zeggen dat mensen het wel willen? Je hoeft je mening niet als feit te brengen trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |