Haha kon ik dat maar betalen. Nee was naar Geneve, stond veel leuks!quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:57 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ruil je je 540 toch in?
Gaat hier wel om een houten auto, hè!
Ook tof. Leuke Alpina's? Zag die autoblog-ADHD-gast nog op YT rondlopen daaro.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:25 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Haha kon ik dat maar betalen. Nee was naar Geneve, stond veel leuks!
Ja ben bij Alpina geweest, mooie groene Touring daar! Zal vanmiddag wat foto’s op onze social media zetten 😄quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ook tof. Leuke Alpina's? Zag die autoblog-ADHD-gast nog op YT rondlopen daaro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:34 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
BMW'tjes op de Geneva International Motor Show in de spoiler:Die bumpersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
Was toch laatst ook al een brandstoflek?quote:Op maandag 11 maart 2019 22:51 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Nou nou, de tegenslagen stapelen zich wel op. Niet ernstig, maar kost wel weer tijd...
...Kijk er naar uit dat 'ie gewoon weer goed is. Al is er nog een lange weg te gaan om 'm echt heel goed te maken. Maar dat is wel m'n streven..
Klopt, die was bij de motor. Nu achterop, bij het diff.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:03 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Was toch laatst ook al een brandstoflek?
Rubbertjes gonna rubber.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:06 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Klopt, die was bij de motor. Nu achterop, bij het diff.
True that! En de brandstofpomp is nieuw, dus misschien zijn ze al die druk niet gewend meerquote:
Nee want daar let ik specifiek op. In NL paar maanden terug getankt en toen was het nog gewoon E5. In buitenland altijd 98 of 102. Aangezien ik vooral op LPG rijd gaat er niet vaak benzine doorheen (voor de afgelopen 3 jaar).quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:34 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
BMW'tjes op de Geneva International Motor Show in de spoiler:Is die M340i een elektrische auto? Lijkt of de neus dicht is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit slaat nergens op... dacht dat ik een grote neus had
En waarom moeten ineens de lichten doorlopen bij alle kofferbakken van dikke auto's?Facts don't care about your feelings
Had mijn opa al in 1986quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:50 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
...
En waarom moeten ineens de lichten doorlopen bij alle kofferbakken van dikke auto's?
Ja bij de oude Honda Civic ook toch? Maar dan was het gewoon plastic, het gaf toch geen licht?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:46 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Had mijn opa al in 1986
[ afbeelding ]
Niet zo'n doorlopende streep. Kon toen nog niet want nog geen LED's.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:15 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja bij de oude Honda Civic ook toch? Maar dan was het gewoon plastic, het gaf toch geen licht?
Nee is de dikste versie onder de M3. 6 cilinder met 374pk (4,4s. op de 100).quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:50 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Is die M340i een elektrische auto? Lijkt of de neus dicht is...
En dit slaat nergens op... dacht dat ik een grote neus had
[ afbeelding ]
En waarom moeten ineens de lichten doorlopen bij alle kofferbakken van dikke auto's?
Vroem vroem Ik ga morgen kijken voor een M135i... lijkt me ook wel een leuk bommetje. De 335i cabrio is meer value om eerlijk te zijn (als je ziet dat de nieuwwaarde zo'n 85k was tov 60k van de 1-serie... maar de dagwaarde nu is praktisch hetzelfde), maar die M135i rijdt beter en sneller in ieder opzichtquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:00 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Nee is de dikste versie onder de M3. 6 cilinder met 374pk (4,4s. op de 100).
Oeh, lijkt me ook erg lekker zo een M135i! Veel plezier in ieder gevalquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:09 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Vroem vroem Ik ga morgen kijken voor een M135i... lijkt me ook wel een leuk bommetje. De 335i cabrio is meer value om eerlijk te zijn (als je ziet dat de nieuwwaarde zo'n 85k was tov 60k van de 1-serie... maar de dagwaarde nu is praktisch hetzelfde), maar die M135i rijdt beter en sneller in ieder opzicht
Toen ik in de i8 reed kwam er een keer zo'n M140i naast me staan en die was letterlijk even snel. Niet slecht voor een 1-serie. De auto is misschien wat klein, maar om eerlijk te zijn kan er in een 3- of 4-serie ook niemand achter mij zitten als ik rijd.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:24 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Oeh, lijkt me ook erg lekker zo een M135i! Veel plezier in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |