Maar minder pk en meer kg 😂quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:03 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ach je hebt wel 2 cilinders meer [..]
RDW laat alleen de laatste 9 jaar zien, dus is niet accuraat bij oudere auto’s. Je kunt volgens mij wel een NAP rapport opvragen en dan zie je ze allemaal. Maar dat kost geld.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:07 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Volgens de rdw maar 9? Maar dat is nog steeds veel. Ziet er wel heel goed uit op de foto’s en lekker veel opties.
Too much torques too handle?quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:56 schreef boegschroef het volgende:
hmm dat betekend 9 eigenaren in de laatste 9 jaar? Dan zou ik hem ook overslaan. Zoiets koop je toch niet om maar 1 jaar te rijden...
Idd de downie koplampen, de M-sport bumper maakt het iets minder hilarisch maar voor mij toch een reden om deze gen te skippen. Is persoonlijk natuurlijk. Facelift na 2015 is al een stuk beter, maar die zijn amper verkrijgbaar rond de 170pk, of desnoods tot 250pk. Allemaal geknepen driecilinders of automaat. En M135i is mij net te stapje te overkill, met bijbehorende extra kosten. En zo is overal wel wat op aan te merken.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:03 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Wat is er mis met de neus eerder die koplampen die een beetje downie zijn, maar vind dat bij een 116i veel meer opvallen, hier met de mooiere bumpers enzo vind ik het oke.
Ik vond het ook maar ben de F20/21 toch minder lelijk gaan vinden. Eerlijk gezegd vind ik de facelift zelfs minder mooi aan de achterkant. De koplampen zijn wel verbeterd. Zou eigenlijk een combinatie moeten worden Of ja, de nieuwe 2-serie is eigenlijk de mooiste op dit moment. Maar nog iets te duur.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Idd de downie koplampen, de M-sport bumper maakt het iets minder hilarisch maar voor mij toch een reden om deze gen te skippen. Is persoonlijk natuurlijk. Facelift na 2015 is al een stuk beter, maar die zijn amper verkrijgbaar rond de 170pk, of desnoods tot 250pk. Allemaal geknepen driecilinders of automaat. En M135i is mij net te stapje te overkill, met bijbehorende extra kosten. En zo is overal wel wat op aan te merken.
Klopt, achterkant weten ze dan toch weer te verneuken.quote:Op donderdag 14 maart 2019 23:26 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ik vond het ook maar ben de F20/21 toch minder lelijk gaan vinden. Eerlijk gezegd vind ik de facelift zelfs minder mooi aan de achterkant. De koplampen zijn wel verbeterd. Zou eigenlijk een combinatie moeten worden Of ja, de nieuwe 2-serie is eigenlijk de mooiste op dit moment. Maar nog iets te duur.
Hoop de mijne met immer minder probleme
Die is inderdaad perfect. Mocht ik m'n bumper in de prak rijden dan zal ik eens kijken wat het extra kostquote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Klopt, achterkant weten ze dan toch weer te verneuken.
Dit is nog de beste combi, pre facelift met 2-serie front door een tuner even in elkaar geflanst.
[ afbeelding ]
Halen is bijna duurder dan het klusje. Met een V8quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:27 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Vanochtend bericht van de monteur gekregen: de 540 staat weer klaar. Was een lekke benzineleiding, schade: 60 piek Morgen maar halen!
Haha bijna wel ja! Al is het dichtbij, en rijdt ‘ie op LPG De E102 wat er uitgelekt is was doet wel een beetje pijnquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:54 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Halen is bijna duurder dan het klusje. Met een V8
Dat ding moet inderdaad wel poepsnel zijn! Moet er ooit ook eens mee rijden 😇quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Vraag me af hoe snel ik m'n rijbewijs kwijt ben met deze machine man man man
Het is dat ik bang ben voor onderhoud en daardoor toch vaak de eerste 15 min. rustig aan rijdt
Ja maar vreemd genoeg voelde m'n Tesla wel sneller, doordat je altijd direct het volle vermogen hebt. Hier heb je toch dat vertragingsmoment of terugschakelen. Maar waar m'n Tesla na de 100 km/u afzwakte gaat deze gewoon door.....quote:Op zondag 17 maart 2019 00:24 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Dat ding moet inderdaad wel poepsnel zijn! Moet er ooit ook eens mee rijden 😇
Tot nu toe 25000 km met de 130i gereden en nog geen boete gekregen. Je bent gewoon meer geconcentreerd.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Vraag me af hoe snel ik m'n rijbewijs kwijt ben met deze machine man man man
Het is dat ik bang ben voor onderhoud en daardoor toch vaak de eerste 15 min. rustig aan rijdt
Goed bezig maar je hebt wel gelijk. In de Tesla heb ik ook bijna geen boetes gehad en daar ging je ook veel te makkelijk veel te hard mee. Ik had verwacht dat agenten die je aanhouden je ook sneller een boete zouden geven, je hebt toch immers veel belasting bespaard met de auto Maar ik kwam er altijd mee weg. Ik vrees dat dat bij BMW toch wel anders is. Toen ik vroeger in oude BMW's in Amsterdam reed werd ik af en toe zomaar aangehouden...quote:Op zondag 17 maart 2019 08:49 schreef pvdplanet het volgende:
[..]
Tot nu toe 25000 km met de 130i gereden en nog geen boete gekregen. Je bent gewoon meer geconcentreerd.
2x een onopvallende copcar gespot, omdat de auto op een 116i lijkt wordt er niet op gelet
Zo een Tesla is natuurlijk loeisnel, maar wel wat emotieloos. Kan niet op tegen een dikke brandstofmotor wat mij betreft.quote:Op zondag 17 maart 2019 08:43 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja maar vreemd genoeg voelde m'n Tesla wel sneller, doordat je altijd direct het volle vermogen hebt. Hier heb je toch dat vertragingsmoment of terugschakelen. Maar waar m'n Tesla na de 100 km/u afzwakte gaat deze gewoon door.....
Dit komt dicht in de buurt van de i8, alleen was dat geluid nep en dit echt
Zie ook dat er launch control op zit, maar er staan zoveel waarschuwingen bij dat ik me afvraag of het wel goed is voor m'n autootje...
Automaat die 8 traps en geen xdrive. Emotieloos wel, maar je kan meteen vol gas weg en nu moet ik toch eerst warmrijden als ik m'n N55 blok een beetje heel wil houdenquote:Op zondag 17 maart 2019 11:38 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Zo een Tesla is natuurlijk loeisnel, maar wel wat emotieloos. Kan niet op tegen een dikke brandstofmotor wat mij betreft.
Heb je eigenlijk handbak? RWD of xdrive?
Zie die dingen nooit hard gaan, meestal met 99 achter vrachtwagen. Of 103 in de linkerbaan om in te halen, anders gaat de actieradius hard achteruit.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:38 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Zo een Tesla is natuurlijk loeisnel, maar wel wat emotieloos. Kan niet op tegen een dikke brandstofmotor wat mij betreft.
Heb je eigenlijk handbak? RWD of xdrive?
Ah lekkere automaat! Al zou een handbak ik zo een wagen ook wel fijn zijn denk ik.quote:Op zondag 17 maart 2019 15:38 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Automaat die 8 traps en geen xdrive. Emotieloos wel, maar je kan meteen vol gas weg en nu moet ik toch eerst warmrijden als ik m'n N55 blok een beetje heel wil houden
Haha ja ik ook! Anders moeten ze aan de laadpaal inderdaad. Maar ze KUNNEN wel loeihard. Heel soms kom je er ook wel eentje tegen die even lekker accelereert bij het stoplicht.quote:Op zondag 17 maart 2019 15:39 schreef funnywell het volgende:
[..]
Zie die dingen nooit hard gaan, meestal met 99 achter vrachtwagen. Of 103 in de linkerbaan om in te halen, anders gaat de actieradius hard achteruit.
Ik heb weinig met Porsches maar ik moet toegeven er ook nooit in gereden te hebben. De mooiste Porsche vind ik de Panamera dus dat zegt al genoeg denk ik...quote:Op zondag 17 maart 2019 16:55 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Ah lekkere automaat! Al zou een handbak ik zo een wagen ook wel fijn zijn denk ik.
Uiteraard is dat het voordeel van een Tesla. Heb er ook weleens mee gereden en paar keer vol optrekken deed me ook wel lachen hoor. Maar een Porsche 911 deed me uiteindelijk toch meer!
Dan was je mij nooit tegengekomen Wat boeit die radius als je 75 tot 100 kwh tot je beschikking hebt. Zelfs als je extreem loopt te rammen haal je nog 200 km en 's nachts zet je hem gewoon weer aan het stroom.quote:Op zondag 17 maart 2019 15:39 schreef funnywell het volgende:
[..]
Zie die dingen nooit hard gaan, meestal met 99 achter vrachtwagen. Of 103 in de linkerbaan om in te halen, anders gaat de actieradius hard achteruit.
De huidige Panamera (en dan vooral de Sport Turismo) vind ik ook wel gaaf hoor. Lekkere V8 er in.. Ik was zelf niet zo heeeeel erg van de sportwagens, maar nadat ik 2 dagen een 911 (handgeschakeld) heb gereden ben ik er toch wel verliefd op geworden. Een heerlijke auto om dagelijks mee te rijden. Plezier, degelijkheid, gave looks, fijn geluid, gewoon een compleet plaatje. Terwijl ik voorheen eigenlijk meer van de M3's, RS6'en en dat soort wagens ben. Heb ook een keer een Ferrari F430 Spider gereden en hoewel ik het zelf nooit zou kopen was het wel een gave ervaring. En een erg opzwepend geluidquote:Op zondag 17 maart 2019 21:09 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ik heb weinig met Porsches maar ik moet toegeven er ook nooit in gereden te hebben. De mooiste Porsche vind ik de Panamera dus dat zegt al genoeg denk ik...
Tjah moet je ook een 6 cylinder nemen, als ik cruise op 140 rijdt die 8ltr op 100 km. En de tank gaat 70 liter in.quote:Op zondag 17 maart 2019 21:09 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ik heb weinig met Porsches maar ik moet toegeven er ook nooit in gereden te hebben. De mooiste Porsche vind ik de Panamera dus dat zegt al genoeg denk ik...
[..]
Dan was je mij nooit tegengekomen Wat boeit die radius als je 75 tot 100 kwh tot je beschikking hebt. Zelfs als je extreem loopt te rammen haal je nog 200 km en 's nachts zet je hem gewoon weer aan het stroom.
Waar ik verdrietiger van word is dat ik m'n 1-serietje vol tank en er een actieradius van 450 km staat
Moet nog ff een tweede keer leeg rijden dan kan ik m'n werkelijke verbruik zien. Heb nu wel veel rondjes gereden met mensen die even in wilde zitten en dan moet je wel steeds gassen dus zo hoog zal het normaal niet zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:20 schreef funnywell het volgende:
[..]
Tjah moet je ook een 6 cylinder nemen, als ik cruise op 140 rijdt die 8ltr op 100 km. En de tank gaat 70 liter in.
En wat voor een elektrische wagen heb je, wil ook wel zoiets maar wacht nog even. Wil eigenlijk een normale auto ombouwen naar elektrisch. Ken een paar mensen die het hebben gedaan en het is nog wonderbaarlijk een pracht resultaat. Mijn slachtoffer wordt een Volvo 740 station als die 40 jaar wordt. Geen wegenbelasting en geen brandstof, ideale oplossing. Of een Mercedes uit die tijd, maar die hebben weer net teveel elektronica, makkelijker is een bak waar niks in zit. Dan is de accu elektronica en dit integreren in het bestaande autosysteem veel makkelijker.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:22 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Moet nog ff een tweede keer leeg rijden dan kan ik m'n werkelijke verbruik zien. Heb nu wel veel rondjes gereden met mensen die even in wilde zitten en dan moet je wel steeds gassen dus zo hoog zal het normaal niet zijn.
Dikke tank is de truuk. Mijn F11 heeft een aardig forse tank. Bij de opvolger is ie kleiner.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:20 schreef funnywell het volgende:
[..]
Tjah moet je ook een 6 cylinder nemen, als ik cruise op 140 rijdt die 8ltr op 100 km. En de tank gaat 70 liter in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |