Afgelopen week was The man's too strong op de radio. Fijn die weer eens te horenquote:Op zondag 30 december 2018 14:35 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik mis er wel meer. Once Upon a Time in the West, Lions, Follow Me Home, It Never Rains, Industrial Disease (jaja!), Ride Across the River, Planet of New Orleans, You and Your Friend (On the Night live).
Dire Straits.
Die is lolligquote:
Mee eens, heerlijke stem om te horen maar ik zou er zelf niet op stemmenquote:Op zondag 30 december 2018 14:37 schreef DireStraits7 het volgende:
Een echte T2000-klassieker, maar ik zou er nooit op stemmen. Sinatra heeft echt een heerlijke stem, maar ben maar matigjes enthousiast van dit soort jazzlight muziek.
Opvallend dat er geen enkele artiest vijf of meer noteringen in de lijst heeft staan die allemaal in de onderste helft staan.quote:Op zondag 30 december 2018 14:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoogste notering van artiesten die minimaal 10 keer voorkomen in 2018.
https://www.pino112.nl/top2000/hoogste.php
de hoogstgenoteerde wel van mquote:Op zondag 30 december 2018 14:40 schreef DireStraits7 het volgende:
Van Morrison heeft echt veel beter dan dit.
Wel een eckte classicquote:Op zondag 30 december 2018 14:40 schreef DireStraits7 het volgende:
Van Morrison heeft echt veel beter dan dit.
Wedden dat het niet was met alle lickjes en variaties die erin zitten? Zo'n lastig nummer om echt goed te doen dit.quote:Op zondag 30 december 2018 14:40 schreef Bugno2 het volgende:
Eerste liedje dat ik kon spelen op gitaar
guiltyquote:Op zondag 30 december 2018 14:40 schreef Bugno2 het volgende:
Hoeveel mensen dachten vroeger dat dit Mick Jagger was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |