quote:Op zondag 30 december 2018 12:24 schreef DireStraits7 het volgende:
Best wel een FOK!-anthem dit.
[..]
Hopen op een goed muziek uurtje dan, dus beetje ragmuziek om te springen, klassiekertje erbij, Duitse meezingerquote:
quote:Op zondag 30 december 2018 12:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee ik blijf....
Maar Diggy Dex is nog gestegen ook
Ik zal het 'm komend weekend even melden...quote:Op zondag 30 december 2018 12:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee, niks van Diggy Dex hoort (zo hoog) in de lijst
genot zou dat zijnquote:Op zondag 30 december 2018 12:24 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
en als hij dan het café aan zet met zn allen muisstil blijven
I love youquote:
Jaquote:Op zondag 30 december 2018 12:24 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
half uurtje zelfs maar tochquote:Op zondag 30 december 2018 12:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Hopen op een goed muziek uurtje dan, dus beetje ragmuziek om te springen, klassiekertje erbij, Duitse meezinger
Als je pech hebt zit je in een bagger uurtje
quote:Op zondag 30 december 2018 12:24 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
omdat er mensen op stemmenquote:Op zondag 30 december 2018 12:25 schreef Gretzl het volgende:
Verdronken Vlinder
Hoe in vredesnaam is het mogelijk dat dit zoveel lager staat dan Mag Ik Dan Bij Jou?
platbranden dan maarquote:Op zondag 30 december 2018 12:24 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn katten hebben de afgelopen jaren mijn zolder als een soort vrijplaats gebruikt.
Een Ruigoord voor poezen zeg maar.
Ik heb niet het idee dat ik dit ooit schoonmaak.
Mijn jongste Pippie probeert te helpen, maar dat werkt averechts...
Wansmaak Nederlandquote:Op zondag 30 december 2018 12:25 schreef Gretzl het volgende:
Verdronken Vlinder
Hoe in vredesnaam is het mogelijk dat dit zoveel lager staat dan Mag Ik Dan Bij Jou?
Nee joh, we halen wel voor meerdere tijdslots kaarten natuurlijkquote:Op zondag 30 december 2018 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
half uurtje zelfs maar toch
Oeps...quote:Op zondag 30 december 2018 12:24 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn katten hebben de afgelopen jaren mijn zolder als een soort vrijplaats gebruikt.
Een Ruigoord voor poezen zeg maar.
Ik heb niet het idee dat ik dit ooit schoonmaak.
Mijn jongste Pippie probeert te helpen, maar dat werkt averechts...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |