quote:Op zondag 30 december 2018 09:08 schreef mstx het volgende:
Ik neem aan dat hij ook een boete heeft gekregen?
Het kan natuurlijk zijn dat hij het gewoon gevonden heeft nadat een of andere oetlul het had laten slingeren.quote:Op zondag 30 december 2018 09:08 schreef mstx het volgende:
Ik neem aan dat hij ook een boete heeft gekregen?
Dat kan niet waar zijn. De vuurwerkfundamentalisten hier op fok roepen al jaren dat alleen illegaal vuurwerk iemand kan verwonden. En dat vuurwerk helemaal niet tot de explosieven behoort. Dit moet fake news zijn.quote:Op zondag 30 december 2018 03:14 schreef superniger het volgende:
Een 14-jarige jongen is ernstig gewond geraakt, omdat er vuurwerk in zijn hand is afgegaan. De jongen was op de Laan Van Westmolen in Mijnsheerenland aan het spelen met het stukje legaal vuurwerk, een zogeheten Thunderking.
Volgens de politie is hij met onbekend letsel naar het ziekenhuis vervoerd. In een bericht op Facebook waarschuwt de politie van het korps Hoeksche Waard: ,,!!! Ook legaal vuurwerk kan ernstig letsel veroorzaken als hier niet volgens de regels mee wordt om gegaan.!!!”
https://www.ad.nl/binnenl(...)ige-jongen~a3580afb/
Als jij een colaglas niet kunt gebruiken zonder jezelf te verwonden, dan moeten we de evolutie maar gewoon zijn gang laten gaan. Als jij een colaglas niet kunt gebruiken zonder een ander te verwonden, mag je van mij afgeschoten worden ter bescherming van de samenleving.quote:Op zondag 30 december 2018 06:33 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik niet.. wil je colaglazen ook verbieden? Of megafoons?
14 is geen 6 hè, je kan natuurlijk eventueel ook je brein aanzetten. Ook als je 14 bent.quote:Op zondag 30 december 2018 09:15 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
[..]
Het kan natuurlijk zijn dat hij het gewoon gevonden heeft nadat een of andere oetlul het had laten slingeren.
Dan is er mee spelen wel wat dom; maarja. 14.
Dit idd, als 14 jarige weet je dit ook gewoon.quote:Op zondag 30 december 2018 09:31 schreef Ironisch. het volgende:
[..]
14 is geen 6 hè, je kan natuurlijk eventueel ook je brein aanzetten. Ook als je 14 bent.
Er is al decennia lang aangetoond dat de mens te dom is om verantwoord met explosieven om te gaan. Waarvan wederom akte.quote:Op zondag 30 december 2018 09:31 schreef Ironisch. het volgende:
[..]
14 is geen 6 hè, je kan natuurlijk eventueel ook je brein aanzetten. Ook als je 14 bent.
Wwaarschijnlijk. Zag ik vroeger bij mij in de buurt ook. Kijk, knalvuurwerk in de vorm van 'kanonslagen' stelt in Nederlands niets voor. Die single shots hebben echter flash, die knallen behoorlijk. Zo'n single shot schiet de flash knaller de lucht in, en daar knalt deze uit elkaar.quote:Op zondag 30 december 2018 09:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Oliedom.
"!!! Ook legaal vuurwerk kan ernstig letsel veroorzaken als hier niet volgens de regels mee wordt om gegaan.!!!"
Kunnen we hier uit op maken dat die knaap gewoon heeft lopen kloten ?
Er is natuurlijk wel een verschil tussen eigenlijk gebruik, en geknutsel. Begrijp jij dat verschil?quote:Op zondag 30 december 2018 09:26 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
De vuurwerkfundamentalisten hier op fok roepen al jaren dat alleen illegaal vuurwerk iemand kan verwonden
Het is niet relevant of ik dat verschil ken. Het is wel relevant dat een groot deel van de gebruikers dat blijkbaar niet kent.quote:Op zondag 30 december 2018 10:01 schreef Hamzoef het volgende:
Er is natuurlijk wel een verschil tussen eigenlijk gebruik, en geknutsel. Begrijp jij dat verschil?
quote:Op zondag 30 december 2018 10:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het is niet relevant of ik dat verschil ken. Het is wel relevant dat een groot deel van de gebruikers dat blijkbaar niet kent.
Je weet dat bijna de helft van de vuurwerkslachtoffers omstanders zijn?quote:Op zondag 30 december 2018 07:40 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
En omdat mensen het verdommen die te lezen (of het beter menen te weten) komt er een verbod...
14 is nog kind, is triest dat dit gebeurd is. Als iemand in de 20 dit had gedaan, zou ik zeggen, eigen schuld dikke bult.quote:Op zondag 30 december 2018 09:31 schreef Ironisch. het volgende:
[..]
Wat mijn stelling onderschrijft:quote:Op zondag 30 december 2018 10:11 schreef Hamzoef het volgende:
Natuurlijk weten ze wel dat het niet de bedoeling is om het anders af te steken.
quote:Er is al decennia lang aangetoond dat de mens te dom is om verantwoord met explosieven om te gaan. Waarvan wederom akte.
Ik weet wat vuurwerk is en hoe dat werktquote:Op zondag 30 december 2018 10:01 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wwaarschijnlijk. Zag ik vroeger bij mij in de buurt ook. Kijk, knalvuurwerk in de vorm van 'kanonslagen' stelt in Nederlands niets voor. Die single shots hebben echter flash, die knallen behoorlijk. Zo'n single shot schiet de flash knaller de lucht in, en daar knalt deze uit elkaar.
Zoals gezegd, voor Nederlandse begrippen redelijk hard. Maar omdat die knal op vele meters hoogte is, klinkt het wat minder hard. Daarom proberen veel van die pubers de knal op de grond plaats te laten vinden, omdat deze dan veel harder knalt. Snap je?
Filmpje voor jouquote:Op zondag 30 december 2018 05:12 schreef Dibble het volgende:
Ieder rotje of pijltje wat een lichte brandwond heeft wordt nu breed uitgemeten in de media. Verbod moet en zal er komen!
Dat is geen rotje. Kom met wat beters.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |