Doen ze elk jaar, daardoor herken ik het intro nooit als ik m op LP draaiquote:

Meteen gekeken en inderdaad dat ga ik ook niet halenquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dansen op de Vulkaan vind ik wel hun beste... die komt alleen vannacht voorbij op een onchristelijk tijdstip

quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
In dat museum staat een telefoon en om de zoveel dagen belt een ABBA lid naar die telefoon en kun je als toevallige bezoeker zo een gesprekje met Benny of Agnetha hebben.
True story!

Hipsterquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doen ze elk jaar, daardoor herken ik het intro nooit als ik m op LP draai

Meer voor een clubshow dan een festivalshow mijns inziens. Maar Radiohead staat er natuurlijk wel om bekend dat ze hun eigen plan trekken en geen crowdpleasers zijn. Dat vind ik ook wel weer tof aan ze!quote:

Dat is alleen maar goed nieuws, denk ik zoquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:40 schreef R-woud88 het volgende:
Ik ga Anouk met Michel ook niet halen denk ik

vooral dr tetten waarschijnlijkquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:41 schreef Koen66 het volgende:
Cameramen vindt die dame in het groen wel erg leuk

Nee, speciaal nummerquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:41 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed nieuws, denk ik zo

Ow jawel hoor....quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat weet ikMaar voor mijn gevoel niet over Radiohead

staat die er serieus inquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:40 schreef R-woud88 het volgende:
Ik ga Anouk met Michel ook niet halen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |