precies... moeilijke setlistquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat stil krijgen was wel heel magisch inderdaadMaar goed, ik ben sowieso meer van gitaar RH en dit was meer hun experimentele werk dus dat doet me al minder
Dansen op de Vulkaan vind ik wel hun beste... die komt alleen vannacht voorbij op een onchristelijk tijdstipquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:37 schreef R-woud88 het volgende:
Dit is echt geweldig, weet mij altijd weer te raken
Schoten gevuurdquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien heb je daar meer succes dan via de FOK! DM-service
Witlofschotel.quote:
Er was nog een tijd dat ze daaraan wilden meedoen (1998), maar kort ervoor braken ze vanzelf al door.quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:38 schreef TLC het volgende:
Ik zie Blof ook niet snel het ESF winnen eigenlijk
Ik denk dat je inderdaad erg gevormd wordt in je mening door het laatste album van AFquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:37 schreef peaceman het volgende:
[..]dan lees je niet goed hoor.... als iemand kritisch is op ze ben ik dat. Het veel geroemde Let down vind ik dus zeer matig bijvoorbeeld. En volgens mij zeg ik gewoon dat het onvergelijkbaar was en ze niet voor elkaar onder deden en ik als fan RH net wat beter vond/voelde.
Maar RH in de HMH dat was 1 van de beste optredens ooit. Terwijl AF op PP ook echt geweldig was. Maar nogmaals.. dat laatste album van AF zal zeker mijn mening beinvloed hebben.
Beiden zijn het geweldige live bands. Zoveel is zeker.
Als Het Golft heeft altijd een plekje in mijn hartquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dansen op de Vulkaan vind ik wel hun beste... die komt alleen vannacht voorbij op een onchristelijk tijdstip
Ben het sowieso zelden eens de laatste tijd met recensies van optredens waar ik ben geweest. Optredens die ik briljant vond,vond de recensent slecht en vice versaquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Fijn dat ik niet de enige benMijn man vond het, als groot Radiohead fan, ook echt tegenvallen. Ik heb zulke goeie optredens van ze gezien, juist daarom weet ik hoe goed ze kunnen zijn.
Ik ben jaloersquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:39 schreef peaceman het volgende:
De Dijk ook weer eens live gezien dit jaar... was feestje!
Dat weet ikquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als er iemand kritisch is, is het peaceman....Altijd.....
![]()
Ja laat dat maar aan NPO2 over!quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien heb je daar meer succes dan via de FOK! DM-service
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |