Jup, al met al een teleurstellend toernooi door het grote gat in niveauquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Deze kwartfinales waren een stel natte scheten als gevolg van de ontwikkelingen eerder in t toernooi. En morgen wordt alleen MvG - Anderson leuk
Ik vind het mooi kut.quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik zo'n raar nummer altijd, weet niet of ik het mooi of kut moet vinden
Ik ookquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:03 schreef essnhills het volgende:
Ik hoef pas 7 januari weer te werken
dat gevoel herken ik wel een beetjequote:Op zaterdag 29 december 2018 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik zo'n raar nummer altijd, weet niet of ik het mooi of kut moet vinden
quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook
Ik heb me er maar bij neergelegd
dat had ik ook altijd, maar ja.. moest zo nodig ontslag nemen en aan een andere baan beginnenquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:03 schreef essnhills het volgende:
Is het 'ik vind het mooi kut' of 'ik vind het mooi, kut'?quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook
Ik heb me er maar bij neergelegd
ik ookquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:03 schreef essnhills het volgende:
Dat laatste zeggen ze alleen in Brabantquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is het 'ik vind het mooi kut' of 'ik vind het mooi, kut'?
Ja pfff, dat is dan je eigen schuld..quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat had ik ook altijd, maar ja.. moest zo nodig ontslag nemen en aan een andere baan beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |