Koet haf hit mie in de ei.quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:48 schreef bloempjuh het volgende:
Jesse is een eikel, met z'n "Sjie troe a sjoe et mie, wat is nekst, a gless?"...
quote:
Helemaal getraumatiseerd, arme schat. En dat heeft in het leger gezetenquote:
tot ze haar green card heeft kan hij ze wel krikkenquote:Op maandag 31 december 2018 15:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt niet. Hij wordt gebruikt tot ze haar verblijfsvergunning heeft en dan is ze pleite.
Ik hoop het voor hem.quote:Op woensdag 2 januari 2019 11:26 schreef 20100 het volgende:
[..]
tot ze haar green card heeft kan hij ze wel krikken
Larissa heeft toch geen kinderen?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 01:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En voor haar twee kids zorgen, de bofkont
Jawel, 2. Alleen geen voogdij.quote:Op woensdag 2 januari 2019 21:55 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Larissa heeft toch geen kinderen?
Ze heeft al 3 kids in het buitenland die ze heeft moeten afstaan. Eentje ervan is nog wel betrokken bij haar familie. Andere 2 niet meer.quote:Op woensdag 2 januari 2019 21:55 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Jawel, 2 of 3.quote:Op woensdag 2 januari 2019 21:55 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ja ik las het al. Onverantwoord typje dat afgeeft op haar lover dat die zo dom is maar zelf valt de appel ook niet ver van de boom.quote:
Ze wou zelf zo graag een kind.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:12 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja ik las het al. Onverantwoord typje dat afgeeft op haar lover dat die zo dom is maar zelf valt de appel ook niet ver van de boom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |