abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187615982
MvdP stond wel op de radar van Rabobank, maar men benaderde hem niet. Wel David vd Poel, naar later bleek in de hoop dat David dat Matthieu zou overhalen mee te komen :? David had al zijn jawoord aan Roodhooft gegeven dus die kwam niet. Matthieu hebben ze volgens Adri daarna niet zelf durven benaderen omdat ze bang waren dat hij er tussen ging zitten. Blij toe achteraf
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  woensdag 26 juni 2019 @ 14:51:52 #227
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_187616810
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 13:38 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Dat lijkt me dan weer te kort door de bocht.. Mathieu is sowieso een geval apart omdat hij qua opleiding eigenlijk niks met Nederland te maken had, Poels (en ook Terpstra) hebben inderdaad nooit voor de opleidingsploeg gereden en Dumoulin 1 jaar voordat hij naar WT overstapte.

Gesink, Weening, Mollema, Kruijswijk, Slagter, Kelderman, Boom, van Emden, T. Dekker en ik vergeet er vast nog een heleboel, die hebben allemaal wel voor de opleidingsploeg gereden en dat heeft gezorgd voor een enorme groei in de breedte in het Nederlandse wielrennen. Toen Gesink binnenkwam in het profpeloton, werd hij door zowat heel Nederland gezien als dé Nederlandse hoop op Tourwinst en die kon fatsoenlijk groeien in die rol. Dumoulin kon dat wél, die werd ook wel gezien als toekomstige topper, maar kon zich veel rustiger ontwikkelen in de luwte omdat andere Nederlanders op dat moment voor de prestaties zorgden.
Qua breedte wel. Maar heb (misschien ten onrechte) het idee dat de absolute toppers niet via de opleidingsploeg doorgegroeid zijn. Vele welke in CT top waren zijn daarna niet meer echt verder doorgegroeid tot de top. Dingetje bij de ploeg was ook dat ze eigenlijk alleen voor klimtalenten oog hadden.
Net efkes anges
pi_187617065
Men staarde zich toen inderdaad blind op jongens die een klassement konden rijden. Het is niet voor niks dat Roompot in een gat is gesprongen om "rittenkapers en aanvallers' te gaan zoeken en dat Skil/Argos eerst met Kittel voor de sprints en later als Giant/Sunweb met Dumoulin voor het klassement ging.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  woensdag 26 juni 2019 @ 15:18:28 #229
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_187617129
Ik kan het me wel voorstellen. Als je verschillende types renners hebt moet je voor allemaal een ander programma opstellen en andere trainingen. Met zelfde types kan je ze makkelijker gaan inroosteren voor zelfde wedstrijden. Denk ik. Zo groot is een CT-team ook niet
  Moderator woensdag 26 juni 2019 @ 15:20:26 #230
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_187617167
Volgens mij hebben ze bij de opleidingsploeg van Rabobank enorm goed werk verricht. Het enige bezwaar was altijd dat de renners daar al als profs werden behandeld, waardoor er later minder ruimte bleek te zijn om verder door te groeien. Daarom lijkt het alsof sommige jongens zijn blijven hangen.

Desalniettemin is het onzin om het werk van de Rabobank te onderschatten. Die hebben zoveel renners afgeleverd, dat doet geen ploeg ze na. Je merkt ook dat er na het stoppen van de ploeg minder Nederlands talent is, met name Nederlands talent dat kan klimmen. Daarom is het voor het Nederlandse wielrennen prima dat er weer een nieuwe opleidingsploeg komt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator woensdag 26 juni 2019 @ 15:22:13 #231
pi_187617195
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kan het me wel voorstellen. Als je verschillende types renners hebt moet je voor allemaal een ander programma opstellen en andere trainingen. Met zelfde types kan je ze makkelijker gaan inroosteren voor zelfde wedstrijden. Denk ik. Zo groot is een CT-team ook niet
Rabobank had altijd een ploeg van 20 renners, al zaten daar dan wel meestal wat veldrijders bij.

Overigens was die focus op klimmers vrij logisch, de sponsor wilde graag Nederlanders vooraan zien klimmen in de Tour. Dat is toch best aardig gelukt.
  Moderator woensdag 26 juni 2019 @ 16:35:08 #232
pi_187618124
Bouhanni naar Arkra-Samsic dus.

Hubert lijkt me niet zo'n intelligente man.
pi_187618348
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 13:27 schreef Dierckxsens het volgende:
Ik heb niet de indruk dat momenteel de top 10 beloften van NL en BE bij SEG resp. Lotto rijden. Bij Rabobank was dat volgens mij wel zo. De beste 2-3 zullen uiteindelijk toch wel boven komen drijven maar of dit voor die andere 8 het beste model is? ipv tegen die toppers in finales te strijden om de overwinning heb je kans om 4 jaar bidonnen te mogen halen als je wat meer een laatbloeier bent.
Zouden die WT ploegen niet beter een soort pyramide-model hanteren waar ze bijv. 10-15 beloften onder contract nemen waar ze in de toekomst brood in zien, die trainingsbegeleiding geven, en ze dan stallen bij 4-5 bevriende (pro)continentale ploegen totdat ze rijp genoeg zijn voor de hoofdmacht?
Wat Rabo Continental deed was jonge jongens al bijna volledig als prof te laten leven, wat toen nog vrij uniek was. Daardoor leken de talenten groter dan ze waren en zijn er ook renners prof geworden die helemaal niet profwaardig bleken.
pi_187620187
cirogazzetta twitterde op woensdag 26-06-2019 om 18:45:58 Andrea Vendrame (now @AndroniGiocatto ) will be in World Tour in 2020 with @AG2RLMCyclisme . @MaxRicheze is supposed to leave Deceuninck-Quick Step to join @TeamUAEAbuDhabi in next season. @Gazzetta_it @cycling_podcast reageer retweet
  woensdag 26 juni 2019 @ 18:53:58 #235
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_187620286
Mijn Vendraam. Wat een absoluut koopje was dat in de FPCL.
  woensdag 26 juni 2019 @ 18:58:03 #236
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_187620347
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 18:48 schreef showtimer het volgende:
cirogazzetta twitterde op woensdag 26-06-2019 om 18:45:58 Andrea Vendrame (now @:AndroniGiocatto ) will be in World Tour in 2020 with @:AG2RLMCyclisme . @:MaxRicheze is supposed to leave Deceuninck-Quick Step to join @:TeamUAEAbuDhabi in next season. @:Gazzetta_it @:cycling_podcast reageer retweet
Mhmm, dat wordt een nieuw treintje bouwen bij QS als Viviani, Sabatini en Richeze vertrekken. Ben benieuwd naar de plannen van Pat. Nog wel plek voor een sprinter daar.
  woensdag 26 juni 2019 @ 19:00:24 #237
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_187620384
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 18:58 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Mhmm, dat wordt een nieuw treintje bouwen bij QS als Viviani, Sabatini en Richeze vertrekken. Ben benieuwd naar de plannen van Pat. Nog wel plek voor een sprinter daar.
Ze gaan vermoedelijk Dainese vastleggen. Die heeft eerst furore gemaakt als aantrekker van Moschetti en laat nu zien het zelf ook prima af te kunnen maken.
Put these foolish ambitions to rest.
  woensdag 26 juni 2019 @ 19:01:30 #238
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_187620403
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 19:00 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Ze gaan vermoedelijk Dainese vastleggen. Die heeft eerst furore gemaakt als aantrekker van Moschetti en laat nu zien het zelf ook prima af te kunnen maken.
Heeft nog wel tijd nodig lijkt me of is ie al zo snel als Viviani. Jakobsen het gewicht laten dragen is wel veel gevraagd
  Moderator woensdag 26 juni 2019 @ 19:06:59 #239
pi_187620518
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 18:48 schreef showtimer het volgende:
cirogazzetta twitterde op woensdag 26-06-2019 om 18:45:58 Andrea Vendrame (now @:AndroniGiocatto ) will be in World Tour in 2020 with @:AG2RLMCyclisme . @:MaxRicheze is supposed to leave Deceuninck-Quick Step to join @:TeamUAEAbuDhabi in next season. @:Gazzetta_it @:cycling_podcast reageer retweet
Pat heeft een groot probleem.
pi_187620559
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 18:58 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Alleen aan Rikeze mis je wat. Viviani is vervangbaar, Sabatini kan er niets van.
pi_187620593
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 19:00 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Waarom geen Groves?
  woensdag 26 juni 2019 @ 19:16:14 #242
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_187620712
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 19:10 schreef wimderon het volgende:

[..]

Waarom geen Groves?
Dat gaat waarschijnlijk Mitchelton worden op basis van wat ik begrepen heb. Nu is dat ook wel een beetje 1 en 1 is 2 door het feit dat hij een Australiër is en hij een verleden heeft bij de opleidingsploeg daar.
  woensdag 26 juni 2019 @ 19:18:26 #243
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_187620751
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 19:01 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Heeft nog wel tijd nodig lijkt me of is ie al zo snel als Viviani. Jakobsen het gewicht laten dragen is wel veel gevraagd
Heeft zeker tijd nodig, maar hij kan wel al iets op een lager niveau. Hij heeft bijvoorbeeld Manzin al helemaal scheel gesprint dit jaar. Ik verdenk Pat er ook nog steeds van dat hij Bennett binnen haalt. Dan heb je zoals Wim zegt alleen een groot probleem met Richeze.
pi_187620766
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 19:16 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Dat gaat waarschijnlijk Mitchelton worden op basis van wat ik begrepen heb. Nu is dat ook wel een beetje 1 en 1 is 2 door het feit dat hij een Australiër is en hij een verleden heeft bij de opleidingsploeg daar.
Met heeft toch helemaal geen ambities meer in die richting? Hij zal daar best z'n kansjes krijgen, maar op dit moment is het niet meer dan af en toe eens rijden voor Trentin of Impey op zwaarder terrein, waar de ploeg op ingericht is.
pi_187620819
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 19:18 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Heeft zeker tijd nodig, maar hij kan wel al iets op een lager niveau. Hij heeft bijvoorbeeld Manzin al helemaal scheel gesprint dit jaar. Ik verdenk Pat er ook nog steeds van dat hij Bennett binnen haalt. Dan heb je zoals Wim zegt alleen een groot probleem met Richeze.
Als Pat slim is (is gras groen?) haalt hij Ruud Seliger binnen. En als Bennett komt zal Aarsbold wel meekomen, dat is, zeker met de DQS-bonus, ook prima.
  Moderator donderdag 27 juni 2019 @ 09:35:57 #246
pi_187628186
Mitchelton-Scott haalt een renner van SEG op, maar het is (voorlopig) niet Kaden Groves.

Barnabas Peak is de gelukkige. Wat ik toch best verrassend vind.
  donderdag 27 juni 2019 @ 09:39:02 #247
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_187628223
quote:
Non è un caso se in Sudamerica sono conosciuto come “el busca talentos”... Come sapete per il 2020 abbiamo già ingaggiato Simone Ravanelli, che seguivo già dallo scorso anno e ho visto crescere molto bene, e un paio di ragazzi sudamericani ma non fatemi dire di più, per il momento...».
De Saav heeft weer iets gezien. Cepeda?
pi_187629224
quote:
Een terugkeer naar Groupama-FDJ – ploegleider Marc Madiot is wild van zijn ex-kopman – of Lotto-Soudal – de ploeg waarvoor hij in 2011 zijn beste seizoen ooit reed – is een mogelijkheid. Bij Lotto zou hij ook John Lelangue terugvinden, de man met wie hij samenwerkte bij BMC. “Hij staat op onze lijst”, zegt Lelangue. “Ik ken Philippe goed, hij zou een echte leider voor ons team kunnen zijn. Ik ga zeker luisteren naar zijn manager. Hij wil nog twee jaar koersen en ik ben ervan overtuigd dat hij dat goed zal doen. Hij heeft nog de motivatie van een junior.” Ook andere ploegen toonden al interesse, zoals Dimension Data, Cofidis en Arkéa-Samsic.
Doug heeft weer een troef voor de Amstel op het oog. En de zak geld van Hubert is kennelijk érg groot.
pi_187632587
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 09:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mitchelton-Scott haalt een renner van SEG op, maar het is (voorlopig) niet Kaden Groves.

Barnabas Peak is de gelukkige. Wat ik toch best verrassend vind.
Het zou zomaar eens kunnen dat Met gevoelig is voor wat centjes.
  Moderator donderdag 27 juni 2019 @ 15:58:52 #250
pi_187632641
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 15:52 schreef wimderon het volgende:

[..]

Het zou zomaar eens kunnen dat Met gevoelig is voor wat centjes.
Soros heeft dit geregeld?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')