Jonge vrouwen he...quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:35 schreef El-Stinho het volgende:
John Mayer. Dan vind ik zijn recente nummer nog meer te haggelen dan al die gitaarbagger.
Blijkbaar, anders stond het hier niet.quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:35 schreef djenneke het volgende:
Dit is echt vreselijk inderdaad. Zijn er mensen hier die dit wel waarderen?
Ik word nog liever gedotterdquote:Op zaterdag 29 december 2018 15:35 schreef djenneke het volgende:
Ik geloof niet dat die hier op stemmen hoor. Dit is meer iets voor oude mannen.quote:
ben vaderquote:Op zaterdag 29 december 2018 15:35 schreef djenneke het volgende:
Hij heeft goede nummers maar deze kibbelt maar eindeloos door, echt vreselijkquote:Op zaterdag 29 december 2018 15:35 schreef djenneke het volgende:
Ik heb ook een dochter. Maar dit nummer is ruk hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:36 schreef het_fokschaap het volgende:
o ja, ik heb een dochter...
[..]
ben vader
heb een dochter
dus tja...
Dan kun je nog beter Marco Borsato luisteren dunkt mequote:Op zaterdag 29 december 2018 15:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ben vader
heb een dochter
dus tja...
maar jij bent geen vaderquote:Op zaterdag 29 december 2018 15:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb ook een dochter. Maar dit nummer is ruk hoor.
Dat niet. Het is minstens zo erg.quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dan kun je nog beter Marco Borsato luisteren dunkt me
Ja, ik ook, maar dan leer ik haar liever echte muziek waarderen dan dit gezwijmel. No offensequote:Op zaterdag 29 december 2018 15:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ben vader
heb een dochter
dus tja...
Hey twee Zorro's in deze reeks?quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik word nog liever gedotterd
Ik mis een Sandemanquote:
Kan wel trouwens. Vraag maar aan Lou Reed.quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik was niet van plan dat te worden, nee.
Dat is net zoiets als dat je liever een drol van een dag oud hebt dan een drol van een jaar oud.quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dan kun je nog beter Marco Borsato luisteren dunkt me
quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kan wel trouwens. Vraag maar aan Lou Reed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |