abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 29 december 2018 @ 19:09:59 #51
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_184066597
Eentje gehad die me liet zitten, kreeg nog wel de coulance van een appje achteraf. Ze was haar ex weer tegengekomen en dat voelde gewoon goed. Ok, kan gebeuren maar heb dan gewoon de ballen om dat vóór de date te laten weten. Ze liet totdat ik zowat de deur uit was in ieder geval niks merken :')

Bij eentje ben ik gevlucht na een uurtje omdat ze terloops liet weten dat ze een dochtertje van acht maanden had, nogmaals: zeg dat van tevoren, ik was 22 en had geen zin in een relatie met een moeder.
pi_184067214
Ik heb één keer gedate via Tinder. Hij bleek nogal wat issues te hebben, oa. met drank. Jezelf voltanken tijdens een date is trouwens echt een afknapper.
Helaas vond hij mij wel fantastisch ;( ;(.
Striving to be more than average.
pi_184067337
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:07 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

We hadden afgesproken om 7 uur, in breda. Ik daar staan, was ijskoud. Half acht was ze er nog niet, dus een appje met ‘hee ben je er bijna? Want het is enorm koud’. Ze was wel online geweest in de tussentijd.

Enfin, toen kwam ze online, de vinkjes werden blauw..... toen de status verdween, evenals de foto en toen de laatst gezien :D.

Nooit wat van gehoord :D
Waarschijnlijk deed ze hetzelfde als jij. Het even van een afstand bekijken en toen op basis daarvan rechtsomkeert gemaakt incl blok delete
pi_184067574
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 17:17 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Laf. :')
Daaag
Dat hij het eerst triest vindt om het vervolgens voor zichzelf toch nog goed probeert te praten maakt het echt compleet kansloos
pi_184067607
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 19:41 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Dat hij het eerst triest vindt om het vervolgens voor zichzelf toch nog goed probeert te praten maakt het echt compleet kansloos
Waar zeg ik dat ik het triest vind?
  zaterdag 29 december 2018 @ 19:56:00 #56
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_184068132
Ik heb op verschillende datingsites gezeten, zoals o.a. Relatieplanet en Lexa.
Helaas alleen maar leugens en teleurstelling meegemaakt.

Ben je weken leuk aan het chatten met een vrouw uit Utrecht, die vervolgens wil afspreken.
Dus spreek je af in Utrecht op neutraal gebied, haar woonplaats.
Ze wenst me nog een goede reis vlak voor mijn vertrek en 'ik kan haast niet wachten', maar je raad het al: mevrouw kwam niet opdagen.
Ik heb een uur gewacht en ben maar weer richting huis gegaan.
Na een paar uur reizen weer thuis aangekomen te zijn, zie je dat mevrouw gewoon online is.
Ik heb nog een berichtje gestuurd met 'bedankt voor het niet komen opdagen'.
Geen reactie op gehad.
Kon weken na de tijd nog wel zien dat ze soms nog op mijn profiel had gekeken.

Of je bent een tijd aan het chatten met een vrouw uit Arnhem.
Vraagt ze op een gegeven moment wat persoonlijker dingen, wat ook logisch is.
Ik mankeer (helaas) wat, net als veel mede-FOK!ers, en vertel daar voorzichtig over, want over die drempel moeten ze wel heen.
Een dag niks meer gehoord na mijn laatste bericht.
Krijg ik opeens een berichtje 'van waarom reageer je niet meer, zoek het maar uit klootzak.' (iets in die strekking, want letterlijk weet ik het niet meer).
Mevrouw was overduidelijk afgeknapt op mijn verhaal, dus wilde van me af, dan maar op zo'n lullige manier.
Waar ik wel van baal, is dat ik daarna nog een boos berichtje terug heb gestuurd.
Maar achteraf gezien, wat maakt het eigenlijk ook uit... denk niet dat zij daar wakker van lag.

En zo kan ik dit topic wel helemaal gaan vullen met voorbeelden.

Een ding heb ik wel geleerd, 99% doen zich anders voor dan ze werkelijk zijn.
Je gaat zelfs op een gegeven moment aan jezelf twijfelen.
Met al die datingsites heb ik het wel een beetje mee gehad.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  zaterdag 29 december 2018 @ 20:28:22 #57
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184069303
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 19:56 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik heb op verschillende datingsites gezeten, zoals o.a. Relatieplanet en Lexa.
Helaas alleen maar leugens en teleurstelling meegemaakt.

Ben je weken leuk aan het chatten met een vrouw uit Utrecht, die vervolgens wil afspreken.
Dus spreek je af in Utrecht op neutraal gebied, haar woonplaats.
Ze wenst me nog een goede reis vlak voor mijn vertrek en 'ik kan haast niet wachten', maar je raad het al: mevrouw kwam niet opdagen.
Ik heb een uur gewacht en ben maar weer richting huis gegaan.
Na een paar uur reizen weer thuis aangekomen te zijn, zie je dat mevrouw gewoon online is.
Ik heb nog een berichtje gestuurd met 'bedankt voor het niet komen opdagen'.
Geen reactie op gehad.
Kon weken na de tijd nog wel zien dat ze soms nog op mijn profiel had gekeken.
Wauw! Dat is echt wel bizar. :') Ook vooral dat ze daarna nog op jou profiel blijft kijken.
Klinkt een beetje eng.

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 19:56 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Of je bent een tijd aan het chatten met een vrouw uit Arnhem.
Vraagt ze op een gegeven moment wat persoonlijker dingen, wat ook logisch is.
Ik mankeer (helaas) wat, net als veel mede-FOK!ers, en vertel daar voorzichtig over, want over die drempel moeten ze wel heen.
Een dag niks meer gehoord na mijn laatste bericht.
Krijg ik opeens een berichtje 'van waarom reageer je niet meer, zoek het maar uit klootzak.' (iets in die strekking, want letterlijk weet ik het niet meer).
Mevrouw was overduidelijk afgeknapt op mijn verhaal, dus wilde van me af, dan maar op zo'n lullige manier.
Waar ik wel van baal, is dat ik daarna nog een boos berichtje terug heb gestuurd.
Maar achteraf gezien, wat maakt het eigenlijk ook uit... denk niet dat zij daar wakker van lag.
_O- !!!
Sorry dat ik moet lachen hoor. Maar die tekst van jou leest toch wel een beetje droog.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184069390
In bovenstaande herken ik mij niet. We zijn altijd komen opdagen etc..

Wat ik wel soms heb, is dat ik soms aan het berichten ben met een erg leuk iemand (in mijn beleving dan). En de berichten worden dan ook snel langer. Een half A4 papiertje vol kom je wel aan.

Toch is het altijd reuze spannend om weer in te loggen, want sommigen stoppen in eens. Je merkt soms wel of er een klik is of niet, maar enige onzekerheid heb ik wel.

Daarom vind ik het voor mij zelf ook prettig om me minstens 2 dames te hebben om mee te berichten.
Als je al je geld op 1 paard wed voel je je zo afhankelijk.

Net iemand gehad die 1 week niet online was en nu weer een lang bericht stuurt. Aparte wereld is het wel.
pi_184069713
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:15 schreef Poes. het volgende:
De eerste. Had na een paar uur al m'n telefoonnummer gegeven, op Whatsapp begon hij gelijk over seks. Aangegeven hier niet van gediend te zijn, 5 minuten later begon hij weer.
Kthnxbye en nummer verwijderd.

20 apps in een minuut er daarna z'n nummer geblokkeerd. Begon hij mij te bellen en smsen :') Later nog gestalkt op Facebook zelfs.

:r
Seks is meteen block, ik hou van galante mannen. Date is ook niet-NL en dat merk je.
pi_184069954
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 16:02 schreef Jardis het volgende:
Waarom wil je deze verhalen weten net voor een date?

Geen gekke date gehad. Alleen mijn eerste, van mijn kant. Ik was behoorlijk zenuwachtig, wist ook niet wat er verwacht werd van mij. Vragen als 'wat zoek je in een relatie?' wist ik ook niet echt antwoord op. Vroeg 2 keer het zelfde etc.. hel, maar goed. Daardoor ging de tweede wat beter denk ik :).
Ik was aan het wachten en vond het vermakelijk. Date ging goed!
pi_184070318
Date 2 al gepland dus?
pi_184070611
Maandag!
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 29 december 2018 @ 21:15:39 #63
206731 Mortaxx
Doomer
pi_184070667
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 19:27 schreef Daniane het volgende:
Ik heb één keer gedate via Tinder. Hij bleek nogal wat issues te hebben, oa. met drank. Jezelf voltanken tijdens een date is trouwens echt een afknapper.
Helaas vond hij mij wel fantastisch ;( ;(.
sorry nog daarvoor
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_184070722
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 21:15 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

sorry nog daarvoor
Overdreven drank en drugsgebruik is bij mij meteen exit. Ik drink graag wat, af en toe een jointje maar een man aan de coke... nee bedankt.
pi_184072129
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 21:15 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

sorry nog daarvoor
Ik vergeef je.
Striving to be more than average.
pi_184072517
Nog geen Tinderdate gehad, ondanks dat ik het al gebruik sinds het bestaat ;(
pi_184072809
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 21:17 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Overdreven drank en drugsgebruik is bij mij meteen exit. Ik drink graag wat, af en toe een jointje maar een man aan de coke... nee bedankt.
Tijdens de eerste date een lijntje nemen vind ik ook niet normaal, maar af en toe recreatief hoeft toch geen probleem te zijn?

Anders sluit je wel een hoop mensen uit hoor!
pi_184072810
Ik had toen een leuke meid via Tinder leren kennen. Tijdje gepraat en besloten af te spreken. Om de één of andere reden wou ze thuis bij haar afspreken, ik zocht er niks achter maar vond het wel apart, eerste keer hou je het toch een beetje op een neutrale plek. En nee ik ben niet het type kerel wat meteen de eerste keer met een vrouw in bed duikt ik hou van vrouwen met een beetje zelfrespect.

Op de foto's zag ze er leuk uit, maar toen ze de deur opendeed schrok ik toch wel. Gouden oorbellen, kettingen, onder de tats. Nja niet het type waar ik op val maar ok je geeft iemand een kans. Dus ik kom daar binnen met een bosje bloemen zitten 3 kinderen op de bank. Had ze 3 kinderen waar ze niks over gezegd had :') dus tja ik laat mij niet uit het veld slaan en speel wat met die kids als vreemde. Ene viel al tegen mij op de bank in slaap en toen ze naar bed gingen kon ik eens echt praten na natuurlijk een knuffel en kus voor de vreemde man op de bank. Natuurlijk ging het binnen de kortste keren over haar ex die haar stalkt en haar vorige vriend had neergestoken in haar huis waarvoor hij ook had gezeten, en blijkbaar geen reden was om te stoppen met stalken. Haar criminele broer kwam ook nog even voorbij.

En daar zit je dan continue naar de deur en het raam te kijken of er geen gast kwam aanlopen. God wat was ik blij dat die date voorbij was. Zij helemaal hotel de botel maar ik heb nooit meer wat van mij laten horen. Was meteen genezen van Tinder dates.
pi_184072939
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 22:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik had toen een leuke meid via Tinder leren kennen. Tijdje gepraat en besloten af te spreken. Om de één of andere reden wou ze thuis bij haar afspreken, ik zocht er niks achter maar vond het wel apart, eerste keer hou je het toch een beetje op een neutrale plek. En nee ik ben niet het type kerel wat meteen de eerste keer met een vrouw in bed duikt ik hou van vrouwen met een beetje zelfrespect.

Op de foto's zag ze er leuk uit, maar toen ze de deur opendeed schrok ik toch wel. Gouden oorbellen, kettingen, onder de tats. Nja niet het type waar ik op val maar ok je geeft iemand een kans. Dus ik kom daar binnen met een bosje bloemen zitten 3 kinderen op de bank. Had ze 3 kinderen waar ze niks over gezegd had :') dus tja ik laat mij niet uit het veld slaan en speel wat met die kids als vreemde. Ene viel al tegen mij op de bank in slaap en toen ze naar bed gingen kon ik eens echt praten na natuurlijk een knuffel en kus voor de vreemde man op de bank. Natuurlijk ging het binnen de kortste keren over haar ex die haar stalkt en haar vorige vriend had neergestoken in haar huis waarvoor hij ook had gezeten, en blijkbaar geen reden was om te stoppen met stalken. Haar criminele broer kwam ook nog even voorbij.

En daar zit je dan continue naar de deur en het raam te kijken of er geen gast kwam aanlopen. God wat was ik blij dat die date voorbij was. Zij helemaal hotel de botel maar ik heb nooit meer wat van mij laten horen. Was meteen genezen van Tinder dates.
Want dit is inderdaad een standaard Tinderdate.

Waarom je als vrouw geen zelfrespect hebt wanneer je op de eerste date seks niet uitsluit ontgaat mij verder.
pi_184073110
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 22:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Want dit is inderdaad een standaard Tinderdate.

Waarom je als vrouw geen zelfrespect hebt wanneer je op de eerste date seks niet uitsluit ontgaat mij verder.
Ieder zijn eigen keuze, maar die opvatting heb ik al mijn hele leven. Een vrouw wat meteen met een kerel bij de eerste date het bed in duikt doet dat bij meer kerels. Ik houd niet van afgelikte boterhammen, hetzelfde met meiden die een vreemde aflebberen in de disco. Ik houd er gewoon niet van, beetje raar misschien in deze tijd maar ik ben nog een beetje van de oude stempel als het gaat om respect.
pi_184073672
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 22:30 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ieder zijn eigen keuze, maar die opvatting heb ik al mijn hele leven. Een vrouw wat meteen met een kerel bij de eerste date het bed in duikt doet dat bij meer kerels. Ik houd niet van afgelikte boterhammen, hetzelfde met meiden die een vreemde aflebberen in de disco. Ik houd er gewoon niet van, beetje raar misschien in deze tijd maar ik ben nog een beetje van de oude stempel als het gaat om respect.
Is dat zo?! Ik ben 1x in mijn leven bij een jongen die ik net had ontmoet in bed beland, dat is over 3 dagen exact 8 jaar geleden, ik heb na die nacht nog 2 nachten thuis geslapen, ben toen weer bij hem gaan slapen en ben nooit meer weggegaan.. We hebben ondertussen 2 prachtige kinderen samen en gaan volgend jaar trouwen.
pi_184073832
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 22:46 schreef madam-april het volgende:

[..]

Is dat zo?! Ik ben 1x in mijn leven bij een jongen die ik net had ontmoet in bed beland, dat is over 3 dagen exact 8 jaar geleden, ik heb na die nacht nog 2 nachten thuis geslapen, ben toen weer bij hem gaan slapen en ben nooit meer weggegaan.. We hebben ondertussen 2 prachtige kinderen samen en gaan volgend jaar trouwen.
Ow uitzonderingen zijn er hoor, ik scheer ze niet allemaal over één kam. Dat is gewoon een mooi verhaal, tevens proficiat met het aanstaande huwelijk. :)
pi_184074112
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 22:46 schreef madam-april het volgende:

[..]

Is dat zo?! Ik ben 1x in mijn leven bij een jongen die ik net had ontmoet in bed beland, dat is over 3 dagen exact 8 jaar geleden, ik heb na die nacht nog 2 nachten thuis geslapen, ben toen weer bij hem gaan slapen en ben nooit meer weggegaan.. We hebben ondertussen 2 prachtige kinderen samen en gaan volgend jaar trouwen.
Kijk, zo kan het dus ook, leuk om te horen. Alvast gefeliciteerd!

Hier niet echt rare dingen, niemand laten zitten en zelf ook altijd komen opdagen.

Langste dat iemand mij heeft laten wachten was 10 minuten, kreeg toen netjes een appje dat ze nog moest tanken (stukje voorbereiding zou ik denken)
Oude user in een nieuw jasje.
  zaterdag 29 december 2018 @ 22:59:58 #74
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184074152
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 22:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik had toen een leuke meid via Tinder leren kennen. Tijdje gepraat en besloten af te spreken. Om de één of andere reden wou ze thuis bij haar afspreken, ik zocht er niks achter maar vond het wel apart, eerste keer hou je het toch een beetje op een neutrale plek. En nee ik ben niet het type kerel wat meteen de eerste keer met een vrouw in bed duikt ik hou van vrouwen met een beetje zelfrespect.

Op de foto's zag ze er leuk uit, maar toen ze de deur opendeed schrok ik toch wel. Gouden oorbellen, kettingen, onder de tats. Nja niet het type waar ik op val maar ok je geeft iemand een kans. Dus ik kom daar binnen met een bosje bloemen zitten 3 kinderen op de bank. Had ze 3 kinderen waar ze niks over gezegd had :') dus tja ik laat mij niet uit het veld slaan en speel wat met die kids als vreemde. Ene viel al tegen mij op de bank in slaap en toen ze naar bed gingen kon ik eens echt praten na natuurlijk een knuffel en kus voor de vreemde man op de bank. Natuurlijk ging het binnen de kortste keren over haar ex die haar stalkt en haar vorige vriend had neergestoken in haar huis waarvoor hij ook had gezeten, en blijkbaar geen reden was om te stoppen met stalken. Haar criminele broer kwam ook nog even voorbij.

En daar zit je dan continue naar de deur en het raam te kijken of er geen gast kwam aanlopen. God wat was ik blij dat die date voorbij was. Zij helemaal hotel de botel maar ik heb nooit meer wat van mij laten horen. Was meteen genezen van Tinder dates.
Ik begrijp niet dat je nog het spelletje mee gaat spelen. Je had toch ook gewoon meteen rechtsomkeert kunnen maken? Dan ga je toch niet naar binnen daaro? :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184075451
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 22:59 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Ik begrijp niet dat je nog het spelletje mee gaat spelen. Je had toch ook gewoon meteen rechtsomkeert kunnen maken? Dan ga je toch niet naar binnen daaro? :')
Ik ben een softie, weglopen is niet de aard van het beestje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')