+Veldrijden+Schaatsenquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:01 schreef skysherrif het volgende:
Darts - LFC/Arsenal - Darts
Wat gaan we weer genieten vandaag.
Waarom noem je twee bezigheden die geen sport zijn op bij een sportdag? #dtvquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
+Veldrijden+Schaatsen
Sportdag
Ik ga mijn broek maar uit doenquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom noem je twee bezigheden die geen sport zijn op bij een sportdag? #dtv
Veldrijden is al bezig.quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
+Veldrijden+Schaatsen
Sportdag
Dat wordt thuisbezorgdquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik ga mijn broek maar uit doen
#Nooitmeernaarbuitenvandaag
Ik respecteer jouw meningquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom noem je twee bezigheden die geen sport zijn op bij een sportdag? #dtv
Vandaag DE STERKSTE MANquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou hem dit potje nog even aanquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik ga mijn broek maar uit doen
#Nooitmeernaarbuitenvandaag
quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:03 schreef skysherrif het volgende:
Sympathieke Stevie GSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kijkt er iemand hier naar de door Ziggo OVERHYPED Old Firm?
DO NOT LET THIS SLIPquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
LiverpoolGoden moeten niet gaan choken.
VTM! Zie het topic voor linkquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
@franklop; veldrijden niet bij Sporza?
quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb dat nog nooit gekeken.quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Helikoptervinger JAAAAAA
Toen had Liverpool wel een matiger team in zijn geheel, gewoon alle ballen op SuárezGenot.quote:
Dolan krijgt de smaak alweer te pakken.quote:
Denk je dat de hupjesstijl van Neten een lange houdbaarheidsdatum heeft?quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:01 schreef El-Stinho het volgende:
Dolan trekt vooralsnog de lijn van gisteren door. Matig.
Suarez-Sturridge was wel genotquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen had Liverpool wel een matiger team in zijn geheel, gewoon alle ballen op SuárezGenot.
Dit valt nog mee vergeleken met Hendersons schommelschip stijl.quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Denk je dat de hupjesstijl van Neten een lange houdbaarheidsdatum heeft?
Sturridge? Zit nu gewoon op de bank bij Liverpool, maar heeft dat niveau nooit meer gehaald.quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Suarez-Sturridge was wel genot
Wat is daar eigenlijk mee gebeurd?
Die goal van hem een aantal weken geledenquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sturridge? Zit nu gewoon op de bank bij Liverpool, maar heeft dat niveau nooit meer gehaald.
Prima als back-up verder.
Tegen Chelsea toch?quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Die goal van hem een aantal weken geleden
quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:12 schreef BB-King het volgende:
STA OP ALS JE VAN DARTEN HOUDT
STA OP ALS JE VAN DARTEN HOUDT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |