In die tijd moesten we ze nog de winter door helpen met colonnes vrachtwagens, zo goed ging t nietquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:35 schreef DireStraits7 het volgende:
"Ik wil niet naar Polen, want daar gaat het te goed".
Beetje gedateerde tekst wel.
ik heb altijd een vaatwasser gehad toen ik alleen woondequote:Op zaterdag 29 december 2018 12:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook maar ja ben alleen en om nou zoveel op te spaqren voor volle vaatwassers dan heb ik grotere kasten nodig
quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb altijd een vaatwasser gehad toen ik alleen woonde
zo'n 1200 plaatsen.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:40 schreef noodgang het volgende:
Fijne plaat!! Wel wat plaatsen te hoog
voordat ze t snappen is de plaat al klaarquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:40 schreef DireStraits7 het volgende:
Moet ie het nou eerst nou uitleggen aan het café?
Teveel herrie om te pittenquote:
wat zeg je dat nog beschaafd. Dit is echt je reinste flauwekul en nog herrie ookquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:40 schreef Zorro het volgende:
Hmmmmm...
Nou neee. Dit hoeft voor mij niet.
Dat was ik ook van plan, maar ik heb de gordijnen open, dus durf het niet aanquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:40 schreef alopio het volgende:
*doet in zn eentje circlepit in de woonkamer*
Meest overgewaardeerde band van nederlandquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat zeg je dat nog beschaafd. Dit is echt je reinste flauwekul en nog herrie ook
ach de buren vinden mij toch al debielquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat was ik ook van plan, maar ik heb de gordijnen open, dus durf het niet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |