Ja mooi was datquote:Op vrijdag 28 december 2018 22:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mooiste Muse fragment wat ik ooit heb gezien is van de Italiaanse tv, waarbij ze te horen kregen dat ze niet live zouden spelen, dus hebben ze de instrumenten omgewisseld, en de zanger zit echt heel overtuigend te drummen
maar da's niet van dit nummer helaas
Uprising toch? Die is geniaal iddquote:Op vrijdag 28 december 2018 22:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mooiste Muse fragment wat ik ooit heb gezien is van de Italiaanse tv, waarbij ze te horen kregen dat ze niet live zouden spelen, dus hebben ze de instrumenten omgewisseld, en de zanger zit echt heel overtuigend te drummen
Duality zou ook wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:21 schreef Kyran het volgende:
Volgend jaar wait and bleed instemmen voor een echte sitdown
Ja dat is echt epischquote:Op vrijdag 28 december 2018 22:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Eigenlijk even lijstje met artiesten in de lijst erbij pakken en kijken hoeveel procent ik live heb gezien.quote:
Heeft iemand Elfletterig nog gezien?quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nederland is ziek.
~ Elfletterig
Die ken ik jaquote:Op vrijdag 28 december 2018 22:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
En dan ook echt tijdens dat interview "our drummer, Matt", waarbij je ook echt ziet dat de vertaler het door heeftquote:
Ik zal maar niet per band erbij zetten hoe vaak want dat is soms wat overdrevenquote:
Er is trouwens een nog mooiere, volgens mij was dat met Feeling Good, dat ze van tevoren de instructie kregen om geen onkuise woorden te gebruiken. Matt begint vervolgens de bridge met 'Fucking fucking fuck fucking fuckers, yeah!'quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
ik 3x ofzo... RH 8xquote:Op vrijdag 28 december 2018 22:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zal maar niet per band erbij zetten hoe vaak want dat is soms wat overdreven
Maar Muse pas 4 keer gezien
Zou interessant zijn om te wetenquote:Op vrijdag 28 december 2018 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eigenlijk even lijstje met artiesten in de lijst erbij pakken en kijken hoeveel procent ik live heb gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |