Patrick Swayzequote:Op vrijdag 28 december 2018 22:02 schreef FOKoffieleut het volgende:
Erik: hoe heet ie van Dirty Dancing, die overleden is...lig op mijn tong
Tis toch zoquote:Op vrijdag 28 december 2018 22:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
Aldus de verkorte Cursus COS
Ik heb silo en caravan streams.quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Voor de liefhebbers, Frannie ligt in d'r blote tieten.
Ze waren even te zien op de andere stream waar ook Jessie en Eric zitten, want ik hoorde hen praten.quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:07 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik heb silo en caravan streams.
Hier SLquote:Op vrijdag 28 december 2018 22:07 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik heb silo en caravan streams.
Volgens mij is ieder plekje van Frannie al gezien, gecapt en op de netvliezen gebrandt. Er moet een röntgenapparaat komen wil ze wat nieuws laten zien.quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Voor de liefhebbers, Frannie ligt in d'r blote tieten.
Dat kan ook nog inderdaad, nou we hebben utopia nieuws en de SV wat willen we nog meerquote:Op vrijdag 28 december 2018 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup.. teruglezen doe je dáár
https://www.utopiatv.nl/news
nieuwsgierigheid is niet gelijk liefhebberquote:Op vrijdag 28 december 2018 22:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar ik noteer je bij de blote tieten van Frannie liefhebbers, Mac.
Bij mij niet en gelukkig maar.quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij is ieder plekje van Frannie al gezien, gecapt en op de netvliezen gebrandt. Er moet een röntgenapparaat komen wil ze wat nieuws laten zien.
Mogen geen mannen komen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:15 schreef MacDeMarco het volgende:
Jessie gaat koken als er B&B gasten komen.
tosti's![]()
![]()
![]()
Ik bestel de tosti's wel via de webshopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |