Hoezo niet? Bokstrainer komt elke week langs, hij sport 2x per dag, wat moet ie nog meer doen dan?quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:09 schreef Verida het volgende:
[..]
en ik vraag me zelfs af of Adje genoeg traint. Hij rent wat rondjes, drukt zich een paar keer op en verder niet echt veel training.
Je moet zelfs, volgens Hiske, 9 of 10 trainingen hebben gehad van een gecertificeerd bokstrainer. Hoeveel lessen heeft Adriaan gehad, toch ook maar 1?quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:09 schreef Verida het volgende:
[..]
en ik vraag me zelfs af of Adje genoeg traint. Hij rent wat rondjes, drukt zich een paar keer op en verder niet echt veel training.
Hij had geen grote mond.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Joa moet zijn grote mond houden en dat kind met rust laten.
Al minstens 6.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je moet zelfs, volgens Hiske, 9 of 10 trainingen hebben gehad van een gecertificeerd bokstrainer. Hoeveel lessen heeft Adriaan gehad, toch ook maar 1?
Wel meer, denk een stuk of 4 inmiddels.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je moet zelfs, volgens Hiske, 9 of 10 trainingen hebben gehad van een gecertificeerd bokstrainer. Hoeveel lessen heeft Adriaan gehad, toch ook maar 1?
Gaat hem niet worden, anders moeten ze haar tonnen bieden, want ze heeft ook weinig tot niets van zich laten horen, ondanks dat Mike naar haar smachtte.quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:33 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het tussen die twee zit. Wil zij Mike terug?
wat was de twist in 1?quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:06 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Gaat gewoon weer een twist worden. Allemaal herhaling van Uto 1.
En hij heeft geen talent. En daarom is de boksbond dan ook bang dat de door hen getrainde bokser tegen het canvas wordt gejaagd door de "ongetrainde" Gerrit en wat staan ze dan voor joker en daarom moet Gerrit ook zijn trainingen volgen want dan is het geen ongetrainde bokser meer en doet de nederlaag van Adje gewoon minder pijn.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik begin nu te denken dat Tim naïef is.quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:35 schreef MacDeMarco het volgende:
Over Tim en Franny denk ik
Hiske: Meisje is naïef, heel naïef
Chris: *doet een kreunende franny na*
Niet letterlijk zo gezegd, maar het ligt er dik op.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heeft ze dat zo gezegd of is dat een aanname?
Ik denk eerder dat Gerrit bij de eerste rake klap om zijn moeder gaat gillen. De wannabe studentquote:Op vrijdag 28 december 2018 23:13 schreef Jian het volgende:
[..]
En hij heeft geen talent. En daarom is de boksbond dan ook bang dat de door hen getrainde bokser tegen het canvas wordt gejaagd door de "ongetrainde" Gerrit en wat staan ze dan voor joker en daarom moet Gerrit ook zijn trainingen volgen want dan is het geen ongetrainde bokser meer en doet de nederlaag van Adje gewoon minder pijn.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:07 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Shelley wil dat Gerrit het uitmaakt, hij moet het zeggen.
Ik denk dat Tim denkt dat hij the man is en vieze Frannie hard kreunt omdat ze denkt dat dat zo hoort.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik begin nu te denken dat Tim naïef is.
Talent kweken .... ow wachtquote:Op vrijdag 28 december 2018 23:11 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Hoezo niet? Bokstrainer komt elke week langs, hij sport 2x per dag, wat moet ie nog meer doen dan?
Is ook niets geworden. Ze betaalden haar vast niet genoeg.quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:41 schreef Setje72 het volgende:
Die Jessie had toch in 1 een relatie met een minderjarig model ofzo?
Is dat vandaag bekend gemaakt?quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:13 schreef Jemoederniet het volgende:
Het is gewoon niet veilig om ongetraind de ring in te gaan. Snap wel dat de febo en boksbond ingrijpen.
Dat Bas uiteindelijk niet tegen Ivan ging boksen.quote:
Dat van Emile vond ik wel mooi.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:09 schreef tonja het volgende:
[..]
In uto1 was het het allemaal nèt niet.
In uto2 is het het allemaal totaal niet
Inderdaad. Hij is de man die alles in orde maakt en waakt over zijn schat.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik denk dat Tim denkt dat hij the man is en vieze Frannie hard kreunt omdat ze denkt dat dat zo hoort.
Emilquote:Op vrijdag 28 december 2018 23:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat van Emile vond ik wel mooi.
Dat gaat deze minkukkels nooit lukken. Het gaat ze puur om het geld, verder boeit het ze niet.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Emil![]()
Dat was inderdaad een goed verzorgd professioneel ogend evenement.
T wordt wel een wedstrijd, Gerrit gaat 2x in de week trainen vanaf nu, desnoods traint Adje's trainer hem ook(maar hij probeert het via Andy Sauer te regelen). Die vrouwen worden demonstratie-partijenquote:Op vrijdag 28 december 2018 23:05 schreef Yaksa het volgende:
Het kan dus geen wedstrijd worden omdat Gerrit te weinig trainingen heeft gehad.
Money for nothing mentaliteitje jah.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat gaat deze minkukkels nooit lukken. Het gaat ze puur om het geld, verder boeit het ze niet.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Money for nothing mentaliteitje jah.
Je moet er 9 hebben gehad, Adriaan heeft er een paar gehad toch. ik heb die gast al wel 3x gezien en kijk niet 24/7quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zou ik leuk vinden, maar realistisch gezien is Gerrit wel een stuk groter dan Adriaan, heeft een langere reach en meer kracht, maar belangrijker nog Gerrit is een vechtsporter, ja ik weet 't Judo is geen boksen, maar het vergt wel heel veel kracht, snelheid en souplesse, dingen die Adriaan van nature niet heeft.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Gerrit bij de eerste rake klap om zijn moeder gaat gillen. De wannabe student
Edit:spuit 11 zie ik(had niet door dat ik zoveel minuten achter liepquote:Op vrijdag 28 december 2018 23:20 schreef pecla het volgende:
[..]
Je moet er 9 hebben gehad, Adriaan heeft er een paar gehad toch. ik heb die gast al wel 3x gezien en kijk niet 24/7
Iets wat Bas weer had afgekeken van Huub in DGKquote:Op vrijdag 28 december 2018 23:15 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dat Bas uiteindelijk niet tegen Ivan ging boksen.
ik verwacht niet eens dat Gerrit 1 atap de ring in gaat zetten, er zal vast wel iets zijn waardoor dat niet kanquote:Op vrijdag 28 december 2018 23:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Zou ik leuk vinden, maar realistisch gezien is Gerrit wel een stuk groter dan Adriaan, heeft een langere reach en meer kracht, maar belangrijker nog Gerrit is een vechtsporter, ja ik weet 't Judo is geen boksen, maar het vergt wel heel veel kracht, snelheid en souplesse, dingen die Adriaan van nature niet heeft.
Klopt, maar conditie is wel heel belangrijk en als Gerrit hem niet in ronde 1 knock-out slaat dan is hij volgens mij al kansloos want compleet buiten ademquote:Op vrijdag 28 december 2018 23:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Zou ik leuk vinden, maar realistisch gezien is Gerrit wel een stuk groter dan Adriaan, heeft een langere reach en meer kracht, maar belangrijker nog Gerrit is een vechtsporter, ja ik weet 't Judo is geen boksen, maar het vergt wel heel veel kracht, snelheid en souplesse, dingen die Adriaan van nature niet heeft.
Allemaal helemaal waar. Maar A3 heeft een enorme conditie en is fanatiek op het autistische af. En (dit is op nergens gebaseerd behalve mijn gevoel) ik denk dat A3 niet zo zal schrikken van een goeie tik en het verwende brallerige papjongetje wel.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Gerrit is een keertje jeugdkampioen van Friesland of zo geweest. Hij was zeker de enige in zijn gewichtsklasse. En intussen zijn daar al weer jaren van bankliggen, pizza en zuipen overheen gegaan.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Nouja, bedoelde het ook bij wijze van spreken.quote:
Ze hadden er niet aan moeten beginnen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:13 schreef Jemoederniet het volgende:
Het is gewoon niet veilig om ongetraind de ring in te gaan. Snap wel dat de febo en boksbond ingrijpen.
Ivan en Ruud moesten toch ook een gezichts beschermer dragen wat ze eigenlijk geen van tweeën wilde.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:13 schreef Jemoederniet het volgende:
Dat klopt natuurlijk, maar in een potje man tegen man worstelen op het strandje lag Adriaan in no-time hulpeloos op de grond (net als Joa overigens) Hadden we niet verwacht van die (toen zeker nog) bolle, maar toch.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:25 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Gerrit is een keertje jeugdkampioen van Friesland of zo geweest. Hij was zeker de enige in zijn gewichtsklasse. En intussen zijn daar al weer jaren van bankliggen, pizza en zuipen overheen gegaan.
Maar bij worstelen is gewicht wel een winnende factor en Gerrit is nou eenmaal vrij zwaar.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk, maar in een potje man tegen man worstelen op het strandje lag Adriaan in no-time hulpeloos op de grond (net als Joa overigens) Hadden we niet verwacht van die (toen zeker nog) bolle, maar toch.
oh echt.... zou me niks verbazen, misschien wordt Gerrit er ook wel uitgewipt met de stemmingen zijn ze ook van het probleem af.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:15 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dat Bas uiteindelijk niet tegen Ivan ging boksen.
Vroeg mij al eerder af waarom die trainer van Gerrit niet meer gekomen is.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Gezien de mentale staat van Franny denk ik dat het eerder andersom is
En ik heb een donkerbruin vermoeden dat je de verkeerde quotequote:Op vrijdag 28 december 2018 23:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vroeg mij al eerder af waarom die trainer van Gerrit niet meer gekomen is.
En Adriaan raakt volgens mij snel in de stress.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er bij boksen gewichtsklassen bestaan, voor de leut of omdat het zo lekker danst met iemand uit je eigen gewichtsklasse?quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:30 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Maar bij worstelen is gewicht wel een winnende factor en Gerrit is nou eenmaal vrij zwaar.
Hahaha ja, iemand zei dat er geregeld zou worden dat Sauer (weer) kwam om Gerrit te trainen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:32 schreef tonja het volgende:
[..]
En ik heb een donkerbruin vermoeden dat je de verkeerde quote
N n n n n n n nou da d da da d d da va valt toch we we we we wel mu mu mu m mu meequote:Op vrijdag 28 december 2018 23:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En Adriaan raakt volgens mij snel in de stress.
Dat is ook weer waar jaquote:Op vrijdag 28 december 2018 23:36 schreef Jian het volgende:
[..]
N n n n n n n nou da d da da d d da va valt toch we we we we wel mu mu mu m mu mee
Inderdaad, als het aan Jessie ligt gaat Gerrit in januari naar huis en dan houdt ook op tenslotte..quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar jaMaar de adrenaline kan er ook weer voor zorgen dat ie helemaal los gaat.
Maar goed, eerst maar eens zien of dat geweldige spektakel daadwerkelijk gaat gebeuren.
Ohw ik dacht dat Jessie zijn pijlen meer op Merel had gericht.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Inderdaad, als het aan Jessie ligt gaat Gerrit in januari naar huis en dan houdt ook op tenslotte..
Hij krijgt teveel praatjes. Hij heeft niet door dat die andere kachelpijp hem gebruikt om zijn populariteit, groene wereld en een vriend aan hem te binden daar. Hij had in 1 de schurft aan Bas.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:36 schreef Jian het volgende:
[..]
N n n n n n n nou da d da da d d da va valt toch we we we we wel mu mu mu m mu mee
Vind ik ook, Kom net kijken in de hoop dat er iets spannends gebeurd is, maar nee hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:43 schreef onpartijdigert het volgende:
saaitopia weer, vrijdag avond en iedereen is knock out daar.
of wij krijgen freeze-frames, terwijl het daar dik feest is
Hiske doet er nu alles aan om interessant te zijn voor de groep en voor voor de FEBO.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:46 schreef Juud79 het volgende:
Merel gaat echt niet naar huis, die maakt tv...
Brandon of Gerrit zullen wellicht vertrekken.
Maar Joa, Brenda en Hiske willen wellicht zelf naar huis, dan komt er weer een Petertje.
Maar afgelopen week zei ze toch een keer dat ze er klaar mee was? Ik heb dat niet zelf gezien overigens.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hiske doet er nu alles aan om interessant te zijn voor de groep en voor voor de FEBO.
Gerrit moet boksen dus die gaat denk ik nog niet.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:46 schreef Juud79 het volgende:
Merel gaat echt niet naar huis, die maakt tv...
Brandon of Gerrit zullen wellicht vertrekken.
Maar Joa, Brenda en Hiske willen wellicht zelf naar huis, dan komt er weer een Petertje.
Shelley, Gerrit, Joa, Franny, Brandon en Brenda mogen van mij wel naar huis.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:51 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat mij betreft mag Shelley naar huis, of Franny, anders Merel.
Volgens mij heeft zowat elke inwoner van nu al een aangegeven er helemaal klaar mee te zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:52 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Maar afgelopen week zei ze toch een keer dat ze er klaar mee was? Ik heb dat niet zelf gezien overigens.
Die heeft alleen nog de publieksstem nodig als zetje door de poort.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hiske doet er nu alles aan om interessant te zijn voor de groep en voor voor de FEBO.
Nou, hij knijpt hem flink momenteel.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:53 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Gerrit moet boksen dus die gaat denk ik nog niet.
Hij zal toch moeten, verplicht evenement.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nou, hij knijpt hem flink momenteel.
Zou best kunnen, zat er inderdaad doorheen, maar juist daarom valt het mij op dat ze zich zo aan het terugvechten is met dingen ondernemen, haar vinger in de pap krijgen, proberen een ander op de bank te krijgen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:52 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Maar afgelopen week zei ze toch een keer dat ze er klaar mee was? Ik heb dat niet zelf gezien overigens.
Wat een pech hebben de broeders dat ze niet met een gratis boot mochten binnenkomen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:56 schreef Yaksa het volgende:
Maar weer geen B&B ers in de Yurt vanaaf.
Dat ding staat zwaar verlies te draaien.
En Timoteef maar roepen: "We zitten volgeboekt t/m februari".
Mag ook, alleen Joa wil ik nog een kans geven. Echter met Jessie lopen heulen, zie ik niet zo zitten.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:54 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Shelley, Gerrit, Joa, Franny, Brandon en Brenda mogen van mij wel naar huis.
en het is toch zonde dat de Yurt nog steeds niet op de juiste manier gelucht wordt enzo.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:56 schreef Yaksa het volgende:
Echt wel.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:54 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Die heeft alleen nog de publieksstem nodig als zetje door de poort.
Het is niet alleen een bedrijfje he, ook een huisvesting. Die b&b van de dames loopt ook niet bepaald storm. Maar je bent sowieso vreemd als je daar wil gaan slapen in het algemeen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:56 schreef Yaksa het volgende:
Ze zei dat ze niet voor schut wilde staan bij de stemmingen maar nu ze wel weet dat ze geen of bijna geen stemmen krijgt wil ze weer blijven. Ze is gewoon laf.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zou best kunnen, zat er inderdaad doorheen, maar juist daarom valt het mij op dat ze zich zo aan het terugvechten is met dingen ondernemen, haar vinger in de pap krijgen, proberen een ander op de bank te krijgen.
Zij mag ook op de bank wat mij betreft. Christel ook overigens.
Je zou ook kunnen zeggen dat het business model van de broeders totaal niet realistisch was.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:58 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Wat een pech hebben de broeders dat ze niet met een gratis boot mochten binnenkomen.
Klopt, dat is toch bij de wilde spinnen af. Wie is er binnengekomen met een onderkomen?!quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:58 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Wat een pech hebben de broeders dat ze niet met een gratis boot mochten binnenkomen.
quote:Op zaterdag 29 december 2018 00:00 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze zei dat ze niet voor schut wilde staan bij de stemmingen maar nu ze wel weet dat ze geen of bijna geen stemmen krijgt wil ze weer blijven. Ze is gewoon laf.
Gisteravond liepen Merel en Brenda nog langs de Yurt en merkten op dat er een verschrikkelijke stank vanaf kwam.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:59 schreef Verida het volgende:
[..]
en het is toch zonde dat de Yurt nog steeds niet op de juiste manier gelucht wordt enzo.
En ze moesten zonodig nog een B&B bewerkstelligen. Tsja.quote:Op zaterdag 29 december 2018 00:00 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen zeggen dat het business model van de broeders totaal niet realistisch was.
Er is van te voren al door diverse bewoners gezegd dat het nooit uit kon en toch hebben ze het er doorgedrukt.
Ze rook haar onderlip en de ander haar achterwerk. Hoe kan daar nou stank op een dusdanige manier uit de yurt komen, die dicht is. Bij hun stinkt het ook, reken maar. Tsja en het zijn kerels he, die er zitten. Dat gezeik altijd weer. Die meiden zullen alles eraan doen om ervoor te zorgen dat er niet geboekt wordt voor de yurt.quote:Op zaterdag 29 december 2018 00:02 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Gisteravond liepen Merel en Brenda nog langs de Yurt en merkten op dat er een verschrikkelijke stank vanaf kwam.
Daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:59 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het is niet alleen een bedrijfje he, ook een huisvesting. Die b&b van de dames loopt ook niet bepaald storm. Maar je bent sowieso vreemd als je daar wil gaan slapen in het algemeen.
Ze worden ook al die tijd aan alle kanten tegengewerkt.quote:Op zaterdag 29 december 2018 00:05 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Timo en Yoa hebben destijds gegarandeerd dat hun B&B dik winst ging draaien.
Zoveel dat ze zelfs een Sauna en Bubbelbad konden realiseren.
Vergeet niet, die Yurt staat er op afbetaling. En is nog niet afbetaald.
Maar wat maakt dat uit? Hoeveel rekeningen liggen er wel niet van andere mensen? Ze staan al hun geld af aan de bv nu en het is nog niet goed? Moet joa dan maar buiten op de grond gaan slapen ofzo?quote:Op zaterdag 29 december 2018 00:05 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Timo en Yoa hebben destijds gegarandeerd dat hun B&B dik winst ging draaien.
Zoveel dat ze zelfs een Sauna en Bubbelbad konden realiseren.
Vergeet niet, die Yurt staat er op afbetaling. En is nog niet afbetaald.
Die Yurt heeft een winterjas gekregen toen ie al helemaal vochtig was.quote:Op zaterdag 29 december 2018 00:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze rook haar onderlip en de ander haar achterwerk. Hoe kan daar nou stank op een dusdanige manier uit de yurt komen, die dicht is. Bij hun stinkt het ook, reken maar. Tsja en het zijn kerels he, die er zitten. Dat gezeik altijd weer. Die meiden zullen alles eraan doen om ervoor te zorgen dat er niet geboekt wordt voor de yurt.
Hier heb je trouwens wel een punt. Moest dat ding niet 2x per jaar uit elkaar en dan weer in elkaar gezet precies om die reden?quote:Op zaterdag 29 december 2018 00:08 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Die Yurt heeft een winterjas gekregen toen ie al helemaal vochtig was.
En aangezien er niet de hele dag gestookt wordt blijft het isolatiemateriaal (hennep) vochtig.
Dat begint nu te rotten en ja, dat stinkt.
Geen idee. Heb ik geen verstand van.quote:Op zaterdag 29 december 2018 00:08 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Die Yurt heeft een winterjas gekregen toen ie al helemaal vochtig was.
En aangezien er niet de hele dag gestookt wordt blijft het isolatiemateriaal (hennep) vochtig.
Dat begint nu te rotten en ja, dat stinkt.
Officieel wel ja, het klimaat in Nederland is namelijk anders dan dat in Mongolië.quote:Op zaterdag 29 december 2018 00:09 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Hier heb je trouwens wel een punt. Moest dat ding niet 2x per jaar uit elkaar en dan weer in elkaar gezet precies om die reden?
Die mevrouw is er onlangs nog bij geweest. Die volgt het toch wel neem ik aan.quote:Op zaterdag 29 december 2018 00:10 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Officieel wel ja, het klimaat in Nederland is namelijk anders dan dat in Mongolië.
ivm tv uitzending continuiteit verwacht ik, tussen kerst oud en nieuw?quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:56 schreef Yaksa het volgende:
Had meer met de luchtvochtigheid te maken. Althans, dat heb ik ze toch echt horen zeggen in het begin.quote:Op zaterdag 29 december 2018 00:13 schreef ThunderBitch het volgende:
Overigens, het is nu -29 graden in Mongolië.
Dat zou kunnen ja, maar je verwacht toch dat die mevrouw daar oog op houdt. Dat ding is nog altijd haar bezit. Acht de FEBO heeft genoeg geld.quote:Op zaterdag 29 december 2018 00:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Had meer met de luchtvochtigheid te maken. Althans, dat heb ik ze toch echt horen zeggen in het begin.
quote:Op zaterdag 29 december 2018 00:13 schreef ThunderBitch het volgende:
Overigens, het is nu -29 graden in Mongolië.
Ja, het kan heel erg verschillen las ik net.quote:Op zaterdag 29 december 2018 00:18 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]![]()
in oremkahnbogd is het 16 graden
Die mevrouw was anders genoeg aan het schelden over hoe de tent slecht onderhouden werd.quote:Op zaterdag 29 december 2018 00:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja, maar je verwacht toch dat die mevrouw daar oog op houdt. Dat ding is nog altijd haar bezit. Acht de FEBO heeft genoeg geld.![]()
Dat is het ook. In de winter is de luchtvochtigheid in Mongolië heel laag. En het hele gezin leeft dan in die tent waarbij de kachel de hele dag en nacht aan blijft. Dan blijft de tent droog.quote:Op zaterdag 29 december 2018 00:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Had meer met de luchtvochtigheid te maken. Althans, dat heb ik ze toch echt horen zeggen in het begin.
Sjohn RULEZquote:Op zaterdag 29 december 2018 00:27 schreef onpartijdigert het volgende:
maar serieus, de stream cams staan nu gewoon op een herhaling van 10 seconden beeld??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |