Ja dat had ik dus ookquote:Op vrijdag 3 mei 2019 07:32 schreef Stormqueen het volgende:
Als het snel snel moet zou ik inderdaad eerder een andere (newborn) draagzak aanschaffen dan een ringsling. Met zo'n sling was ik vaak langer kwijt met afstellen ed dan met een draagstoel van 5 meter
Voor grotere kinderen is het dat ook wel hoor, maar voor zo'n mini baby moet het allemaal net wat steviger zitten.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:02 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ooken het leek zo ideaal
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 07:32 schreef Stormqueen het volgende:
Als het snel snel moet zou ik inderdaad eerder een andere (newborn) draagzak aanschaffen dan een ringsling. Met zo'n sling was ik vaak langer kwijt met afstellen ed dan met een draagstoel van 5 meter
Ik hield mijne altijd hetzelfde, want ik droeg altijd hetzelfd (onder mijn draagjas, over mijn trui). Het rugriempje hield ik altijd dicht, want daar kan ik anders niet bij, dus ik schoof daar dan onderdoor met mijn hoofd. Mijn man heeft een heel ander postuur dan ik, dus als die eens mijn draagzak gebruikte, moest ik alles opnieuw afstellen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:26 schreef Jagärtrut het volgende:
We hebben het er hier al vaker over gehad, maar ik snap dat verschil met afstellen niet. Ik maak altijd de schouderriemen van de draagzak helemaal los als ik hem omdoe, anders kom ik niet bij het rugriempje. En soms draag ik hem over een trui, soms over een jas dus dat zit toch altijd anders?
Ik heb trouwens nooit een ringsling geprobeerd, maar kan me voorstellen dat het wel makkelijk is.
met buik dragen deed ik dat ook. met rugdragen krijg ik het nog niet voor elkaar om de schouderbanden goed aan te trekken dus voor nu hou ik de banden voor het rugdragen afgesteld. en ik maar denken dat het op de rug krijgen van je kind het moeilijkste was maar dat is voor mij het aantrekken van de schouderbandenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:26 schreef Jagärtrut het volgende:
We hebben het er hier al vaker over gehad, maar ik snap dat verschil met afstellen niet. Ik maak altijd de schouderriemen van de draagzak helemaal los als ik hem omdoe, anders kom ik niet bij het rugriempje. En soms draag ik hem over een trui, soms over een jas dus dat zit toch altijd anders?
Ik heb trouwens nooit een ringsling geprobeerd, maar kan me voorstellen dat het wel makkelijk is.
Het lijkt mij echt cool en een gevoel van saamhorigheid hebben als je met je partner beide een draagzak hebt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:11 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wij hadden ook een verschil qua afstellen dus toen hebben we gewoon een tweede draagzak gekochtAllebei konden we daardoor ons favoriete printje hebben
https://www.oschaslings.c(...)ns-aduial-baby-wrap/ Deze, onze geboorte doek en nog steeds even verliefd opquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:19 schreef Sisu het volgende:
Zo ! Wat is draagdoekenland verandert ivm 4 jaar geleden.
Zo veel keuze en zo veel blends! bizar gewoon.
Wat voor blend is fijn voor een newborn/baby?
Ik hou van easycare. Ik wil een doek wel normaal kunnen wassen als er eens iets mee is en hij mag niet ruiken (geen yak of kameel dus) ivm neusgevoeligheid.
Mijn kleuren zijn hard blauw, paars, diep groen en zwart. Galaxy/ leopard printjes vind ik tof, maar hoeven niet perse. Ben niet merkvast, maar koop wel graag iets waar ik lang plezier van heb.
Ontzettend veel veranderd. Prijsvast is het ook niet meerquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:19 schreef Sisu het volgende:
Zo ! Wat is draagdoekenland verandert ivm 4 jaar geleden.
Zo veel keuze en zo veel blends! bizar gewoon.
Wat voor blend is fijn voor een newborn/baby?
Ik hou van easycare. Ik wil een doek wel normaal kunnen wassen als er eens iets mee is en hij mag niet ruiken (geen yak of kameel dus) ivm neusgevoeligheid.
Mijn kleuren zijn hard blauw, paars, diep groen en zwart. Galaxy/ leopard printjes vind ik tof, maar hoeven niet perse. Ben niet merkvast, maar koop wel graag iets waar ik lang plezier van heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |