quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:49 schreef peaceman het volgende:
wist van die drummer van deze band....blablabla....

Heldquote:

Hij heet Frank, maar hij betaalt met Dollarsquote:Op vrijdag 28 december 2018 20:49 schreef peaceman het volgende:
wist je van die drummer van deze band....blablabla....

Wat flauwquote:Op vrijdag 28 december 2018 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken nog een leuk feitje over deze band, maar die zal ik niet met jullie delenq

Iets met drummer en baardquote:Op vrijdag 28 december 2018 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken nog een leuk feitje over deze band, maar die zal ik niet met jullie delenq

ja ik was al begonnen...quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:

Dat feitje heeft wel een baard inmiddelsquote:Op vrijdag 28 december 2018 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:

Ik geef mijn vrouw vanavond al alle liefde. 30 cmquote:

Dat zit wel snor ja.quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat feitje heeft wel een baard inmiddels

Als je gaat delenqen is het hek van de dam iddquote:Op vrijdag 28 december 2018 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:

Niet dikker dan enig andere LP of CD.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |