Op zich kom je daar ook buiten Duitsland wel mee weg. Zo snel kunnen ze immers niet eens flitsen.quote:

Klein en rood?quote:

O dan was het iemand andersquote:

Big Black Corvette ken ik nietquote:

Heb jij even pechquote:Op vrijdag 28 december 2018 20:19 schreef alopio het volgende:
Mijn vriendin krijgt hier de zenuwen van zegt ze, die is nu naar boven gevlucht...ze trekt het niet meer

Het is al afgelopen....quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:19 schreef alopio het volgende:
Mijn vriendin krijgt hier de zenuwen van zegt ze, die is nu naar boven gevlucht...ze trekt het niet meer

dat heb ik met drsPquote:Op vrijdag 28 december 2018 20:19 schreef alopio het volgende:

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Ja er is inderdaad wel veel meer van ze dat een stuk leuker is, snap ook niet zo goed waarom dit nummer nou zo groot is gewordenquote:Op vrijdag 28 december 2018 20:19 schreef LTVDK het volgende:
Das Model vind ik toch wel een stuk leuker dan deze, maar die is al geweest.

Lijkt me een mooie entourage.quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:20 schreef glittertje39 het volgende:
meest verrassende concert voor mij: Kraftwerk in het Evoluon in Eindhovensindsdien respect

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |