Instgram staat vol met aandachtsh0erenquote:Op vrijdag 28 december 2018 16:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Facebook is noodzaak, alhoewel dat goddank begint af te nemen. Twitter is gewoon wanhoop
Instagram vind ik op zich wel leuk, Linkedin is ook prima in zijn functie. Untappd is mijn meest gebruikte sociale medium.
Allemaal de schuld van Dolan.quote:Op vrijdag 28 december 2018 16:49 schreef Slobeend het volgende:
Pff deze middag voelt als een 1e ronde.
Wedstrijden zonder publiek en camara'squote:Op vrijdag 28 december 2018 16:50 schreef StephanL het volgende:
Wat zijn vloerwedstrijden? Wedstrijden waarin ze in zo'n een klein hokje staan?
Dat is wel storend vaak ja.quote:Op vrijdag 28 december 2018 16:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Instgram staat vol met aandachtsh0eren
De belangrijkste instantie is mijn woongebouw waarbij alle mededelingen enkel gedeeld worden via Facebook. Verder heb ik ook verenigingen/familie/vrienden die hun evenementen of berichten enkel delen via Facebook.quote:
Normaaltjes WEGquote:Op vrijdag 28 december 2018 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De belangrijkste instantie is mijn woongebouw waarbij alle mededelingen enkel gedeeld worden via Facebook. Verder heb ik ook verenigingen/familie/vrienden die hun evenementen of berichten enkel delen via Facebook.
Raar zeg.quote:Op vrijdag 28 december 2018 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De belangrijkste instantie is mijn woongebouw waarbij alle mededelingen enkel gedeeld worden via Facebook. Verder heb ik ook verenigingen/familie/vrienden die hun evenementen of berichten enkel delen via Facebook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |