abonnement Unibet Coolblue
pi_184023811


SPOILER: Transferbeleid 2018/2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



pi_184023942
Hahahaha, dat stuk van de Telegraaf. Wat een lachwekkende boel is die krant ook.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_184024177
Hebben ze de titel nou veranderd? :')

Wel mooi hoe Mike kapot gemaakt wordt op Twitter. Als jouw tweet 12 likes krijgt en de reactie "hahahahahaha" van @jimmydriessen 48 likes doe je toch wat verkeerd.
pi_184024425
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 10:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hebben ze de titel nou veranderd? :')

Wel mooi hoe Mike kapot gemaakt wordt op Twitter. Als jouw tweet 12 likes krijgt en de reactie "hahahahahaha" van @jimmydriessen 48 likes doe je toch wat verkeerd.
Ik kon het niet laten om ook even te reageren. Mike is een sukkel eerste klas.
AFCA!
pi_184024578
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 09:55 schreef El-Stinho het volgende:
Hahahaha, dat stuk van de Telegraaf. Wat een lachwekkende boel is die krant ook.
Kan jij (of iemand anders) de hele tekst hier plaatsen?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_184024620
Toch wel een trieste krant dat Telegraaf
pi_184024949
Mooi dat iedereen hier hetzelfde denkt over De Televaag :').

Ze hebben zichzelf gewoon totaal belachelijk en ongeloofwaardig gemaakt _O-
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_184025031
Kennelijk is het eea gebeurd afgelopen zomer waardoor de bronnen richting Telegraaf aan het opdrogen zijn dus moeten Mike en Valentijn maar hun dikke duim gebruiken om nog wat kranten te verkopen
pi_184025169
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 10:48 schreef marp0 het volgende:
Mooi dat iedereen hier hetzelfde denkt over De Televaag :').

Ze hebben zichzelf gewoon totaal belachelijk en ongeloofwaardig gemaakt _O-
Dat was toen bij Bosz al eigenlijk
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_184025245
Wt een kutkrant zeg, pfff wat een kutkrant.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 28 december 2018 @ 11:24:11 #11
131800 Tarado
cap de fusca
pi_184025657
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 10:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kennelijk is het eea gebeurd afgelopen zomer waardoor de bronnen richting Telegraaf aan het opdrogen zijn dus moeten Mike en Valentijn maar hun dikke duim gebruiken om nog wat kranten te verkopen
ze zijn mediapartner van Ajax en qua primeurs hebben ze toch wel een voorsprong op de rest dus er moet iets voorgevallen zijn tussen Ten Hag en Driessen of een ander van de Telegraaf
  vrijdag 28 december 2018 @ 11:35:04 #12
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_184025913
#TenHagOut
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_184025948
Driessen. :')
  vrijdag 28 december 2018 @ 11:46:37 #14
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_184026179

De telegraaf doet zijn best om nog steeds als NSB-krant te worden gezien h. _O-
  vrijdag 28 december 2018 @ 12:08:32 #15
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_184026673
Sow... de Telegraaf heeft echt weer een hemeltergend triest stuk geschreven over EtH. |:(
pi_184027061
Hoop in bange dagen Freek komt namens VI met een objectiever verhaal.

Wat mij betreft erg prettig een trainer te hebben van wie je het gevoel hebt dat 'ie ook daadwerkelijk meer verstand van voetbal heeft dan de gemiddelde volger. Slimme tactische vondsten, en vooral de variatie in tactiek vind ik erg sterk. Bij veel trainers, ook goede, zie je toch dat ze n bepaald spelletje heel goed uit laten voeren. Wat Ten Hag uniek maakt is dat hij juist probeert flexibel tactisch vermogen in te brengen in een team. Uiteraard pakt dat niet altijd goed uit, zoals tegen PSV en wat mij betreft eigenlijk ook tegen Bayern thuis. Maar door het constant toe te blijven passen zie je dat de algemene lijn een stijgende is.

Blijft wel apart hoe het met Keizer is gegaan trouwens, als je zo leest dat de spelers t/m het ontslag met hem wegliepen.

Stuk van VI:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_184027724
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 11:24 schreef Tarado het volgende:

[..]

ze zijn mediapartner van Ajax en qua primeurs hebben ze toch wel een voorsprong op de rest dus er moet iets voorgevallen zijn tussen Ten Hag en Driessen of een ander van de Telegraaf
https://voetbalflitsen.nl(...)a-verdraaien-woorden

Het tere egootje van dikke pad Verweij is geraakt.
Oh.
pi_184027729
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 10:22 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Ik kon het niet laten om ook even te reageren. Mike is een sukkel eerste klas.
Ben je niet meteen geblokkeerd?
Oh.
pi_184027802
Ik ben normaal best wel pessimistisch maar ik loop nu al dagen rond met het gevoel dat we de CL gaan winnen :') :P
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Forum Admin vrijdag 28 december 2018 @ 13:30:58 #20
35723 crew  GGMM
pi_184028421
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2018 13:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik ben normaal best wel pessimistisch maar ik loop nu al dagen rond met het gevoel dat we de CL gaan winnen :') :P
Dus als je niet pessimistisch bent dan sla je ook direct volledig de andere kant op?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_184028684
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2018 13:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik ben normaal best wel pessimistisch maar ik loop nu al dagen rond met het gevoel dat we de CL gaan winnen :') :P
Die kans is best aanwezig. Ben niet echt kapot van de rest van het toernooi en we hebben kwaliteit genoeg.

Gewoon de trble pakken _O_
  vrijdag 28 december 2018 @ 13:51:16 #22
131800 Tarado
cap de fusca
pi_184028971
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2018 13:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik ben normaal best wel pessimistisch maar ik loop nu al dagen rond met het gevoel dat we de CL gaan winnen :') :P
CL vind ik wel heel optimistisch maar qua kampioenschap heb ik er toch wel vertrouwen in
pi_184029359
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2018 13:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik ben normaal best wel pessimistisch maar ik loop nu al dagen rond met het gevoel dat we de CL gaan winnen :') :P
Ok Sjaak.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Moderator vrijdag 28 december 2018 @ 14:04:16 #24
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_184029363
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 13:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

CL vind ik wel heel optimistisch maar qua kampioenschap heb ik er toch wel vertrouwen in
De titel kan jullie haast niet meer ontgaan. Ajax is met afstand de best voetballende ploeg van Nederland. Als je PSV ziet voetballen de laatste wedstrijden weet je gewoon dat die nog meer punten gaan laten liggen.

CL-winst lijkt me niet aan de orde maar tegen dit Real ben je zeker niet kansloos.
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_184029458
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2018 13:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik ben normaal best wel pessimistisch maar ik loop nu al dagen rond met het gevoel dat we de CL gaan winnen :') :P
En ronde extra overleven in de CL zou ik al top vinden.

Maar drie rondes tegen topploegen lijkt me wat overdreven.
Oh.
pi_184029472
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 14:04 schreef onlogisch het volgende:

[..]

De titel kan jullie haast niet meer ontgaan. Ajax is met afstand de best voetballende ploeg van Nederland. Als je PSV ziet voetballen de laatste wedstrijden weet je gewoon dat die nog meer punten gaan laten liggen.

CL-winst lijkt me niet aan de orde maar tegen dit Real ben je zeker niet kansloos.
PSV gaat ook gewoon 90+ punten halen hoor.
Oh.
pi_184029556
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 14:04 schreef onlogisch het volgende:

[..]

De titel kan jullie haast niet meer ontgaan. Ajax is met afstand de best voetballende ploeg van Nederland. Als je PSV ziet voetballen de laatste wedstrijden weet je gewoon dat die nog meer punten gaan laten liggen.

Gelukkig voor PSV krijgen ze al jaren hulp uit Zeist.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_184029575
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 14:12 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Gelukkig voor PSV krijgen ze al jaren hulp uit Zeist.
Oh.
pi_184029853
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 14:04 schreef onlogisch het volgende:

[..]

De titel kan jullie haast niet meer ontgaan. Ajax is met afstand de best voetballende ploeg van Nederland. Als je PSV ziet voetballen de laatste wedstrijden weet je gewoon dat die nog meer punten gaan laten liggen.

CL-winst lijkt me niet aan de orde maar tegen dit Real ben je zeker niet kansloos.
Mwoah, dat eerste heb ik toch wel vaker gezien. Dat seizoen van Twente met Ruiz waren ze verre van de best voetballende ploeg, maar viel echt in bijna elke wedstrijd waar het op puntverlies uit leek te lopen nog weer een goal in de laatste minuten. Ik zie het ook nog wel gebeuren dat Ajax nog weer zo'n pot krijgt waar ze met dertig schoten op doel alsnog gelijk spelen ofzo.
Tegen Utrecht liep het goed af, maar dat was ook zo'n pot waar Ajax het zelf verzuimde op slot te gooien waardoor het nog onnodig spannend werd.

PSV kwam tegen AZ nog wel goed weg, maar die zijn gewoon dodelijk in de omschakeling en ook sterk bij dode spelmomenten. Dat geeft in Eredivisiewedstrijden toch vaak de doorslag.

Het kan in mijn ogen nog alle kanten op in de tweede seizoenshelft, al denk ik dat het gespeeld is als Ajax het onderlinge duel verliest.

De bookies hebben de kans om de CL te winnen op ongeveer 80/1, dus die kans acht ik redelijk verwaarloosbaar.
Doorgaan tegen Real is zeker niet ondenkbaar al zijn daar de kansen ook wel ruim in het voordeel van Real. Het zou een mooie stunt zijn in ieder geval. De PSVers op mijn werk zouden voor de zoveelste keer dit seizoen omslaan van "Ajax is kansloos" naar "Ajax heeft mazzel dat ploeg X niet in topvorm is". :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Forum Admin vrijdag 28 december 2018 @ 14:21:54 #30
35723 crew  GGMM
pi_184029876
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 14:12 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Gelukkig voor PSV krijgen ze al jaren hulp uit Zeist.
Leuke act! :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_184030151
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 14:12 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Gelukkig voor PSV krijgen ze al jaren hulp uit Zeist.
:'(
pi_184030325
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 14:04 schreef onlogisch het volgende:

[..]

De titel kan jullie haast niet meer ontgaan. Ajax is met afstand de best voetballende ploeg van Nederland. Als je PSV ziet voetballen de laatste wedstrijden weet je gewoon dat die nog meer punten gaan laten liggen.

CL-winst lijkt me niet aan de orde maar tegen dit Real ben je zeker niet kansloos.
gelul natuurlijk. psv heeft de beste kaarten.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_184030370
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 14:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

gelul natuurlijk. psv heeft de beste kaarten.


Muah ik vind dit niet zo'n heel goede kaart.
Oh.
pi_184030466
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 14:04 schreef onlogisch het volgende:

[..]

De titel kan jullie haast niet meer ontgaan. Ajax is met afstand de best voetballende ploeg van Nederland. Als je PSV ziet voetballen de laatste wedstrijden weet je gewoon dat die nog meer punten gaan laten liggen.

CL-winst lijkt me niet aan de orde maar tegen dit Real ben je zeker niet kansloos.
We maken ze kapoet op 28 januari in de kuip
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184030579
Laniez naar Lyon?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_184030584
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 14:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

We maken ze kapoet op 28 januari in de kuip
"We wilden zo lang mogelijk met 11 spelers op het veld blijven staan"
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_184030629
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 december 2018 14:44 schreef StarGazer het volgende:
Laniez naar Lyon?
Waar staat dat?
Oh.
pi_184030811
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waar staat dat?
Gerucht op twitter. Schijnt dat Ajax moeilijk doet over de transfersom en Lyon in actie is gekomen. Afwachten maar.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_184030838
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 december 2018 14:52 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Gerucht op twitter. Schijnt dat Ajax moeilijk doet over de transfersom en Lyon in actie is gekken. Afwachten maar.
Geruchtje om de druk op Ajax op te voeren?
Oh.
pi_184031125
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Geruchtje om de druk op Ajax op te voeren?
Dat sluit ik niet uit.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_184032850
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2018 13:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik ben normaal best wel pessimistisch maar ik loop nu al dagen rond met het gevoel dat we de CL gaan winnen :') :P
Lol.
pi_184034009
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2018 13:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik ben normaal best wel pessimistisch maar ik loop nu al dagen rond met het gevoel dat we de CL gaan winnen :') :P
Welke drugs gebruik jij?
Gino ♥
pi_184034020
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 december 2018 14:44 schreef StarGazer het volgende:
Laniez naar Lyon?
Onze nieuwe Richarlinho ofzo
Gino ♥
pi_184034565
Zoveel is de selectie van Ajax waard: De Jong, De Ligt en Onana grootste stijgers

Gepubliceerd: Vr 28-12-2018 om 17:00

Laatste update: Vr 28-12-2018 om 17:09

De marktwaarde van de selectie van Ajax is de afgelopen maanden met 69,5 miljoen euro gestegen. De selectie van de Amsterdammers wordt nu op een waarde van 370,20 miljoen euro geschat, zo blijkt uit de nieuwste update van Transfermarkt.

Transfermarkt keek naar de marktwaarden van alle 495 Eredivisie-spelers. 'Op basis van verschillende variabelen en inschattingen uit de community door de geregistreerde gebruikers van Transfermarkt vonden er in totaal 142 opwaarderingen en 105 afwaarderingen van spelersmarktwaarden plaats', zo laat Transfermarkt op de eigen website weten. De selectie van Ajax vertegenwoordigt van alle Eredivisie-ploegen de hoogste marktwaarde.

De drie grootste stijgers
Bij de Amsterdammers stijgen Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt het meest in waarde. Dat is niet geheel verrassend, aangezien de twee Ajax-talenten worden gelinkt aan ploegen uit de Europese top. Bovendien had Transfermarkt in gesprek met VoetbalPrimeur al aangekondigd dat het Ajax-duo een flinke opwaardering zou krijgen.

De grootste stijger is De Jong, wiens marktwaarde met twintig miljoen groeit naar zestig miljoen euro. Begin deze maand meldde De Telegraaf dat De Jong voor 75 miljoen euro naar Paris Saint-Germain verkast, maar ook nadien blijft het gonsen van de geruchten. Ook FC Barcelona wordt nog altijd veelvuldig in verband gebracht met de middenvelder, wiens zaakwaarnemer Ali Dursun verwacht dat er snel duidelijkheid komt over de toekomst van De Jong. "Ik denk dat de keuze mogelijk in de komende weken wordt gemaakt", zei hij vorige week nog.

Lees ook: Giga-verschil van 131 miljoen (!) tussen Ajax en PSV: 'De Ligt gaat stijgen, hoor'

De Ligt stijgt met vijftien miljoen euro iets minder hard, maar is met 65 miljoen euro wel de waardevolste speler van de Eredivisie. Hoewel de naam van De Ligt iets minder in het geruchtencircuit circuleert dan die van teamgenoot De Jong, wordt ook zijn naam regelmatig in verband gebracht met clubs uit de Europese top. Onder meer FC Barcelona, Juventus en Manchester United worden genoemd.

Ook de geschatte marktwaarde van Andr Onana stijgt flink. De Kameroense goalie maakt dit seizoen indruk onder de lat bij de Amsterdammers en heeft met zijn 22 jaar nog een hele toekomst voor zich. De geschatte marktwaarde van Onana stijgt met tien miljoen naar 28 miljoen euro. Olympique Marseille deed afgelopen zomer al een 'concreet bod'op de goalie, maar Ajax wilde niet meewerken aan een transfer. Onlangs werd de sluitpost in verband gebracht met Tottenham Hotspur en ook over een terugkeer naar FC Barcelona werd al eens voorzichtig gesproken.

Verdere stijgers
Voor de meeste jonge spelers die dit seizoen een vaste waarde zijn in Ajax 1, geldt dat hun marktwaarde stijgt. In de verdediging zijn Noussair Mazraoui (+6 naar twaalf miljoen) en Nicolas Tagliafico (+4 naar twintig miljoen) meer waard geworden. Ook de geschatte marktwaarde van Rasmus Kristensen (+0,5 naar 2,5 miljoen euro) is omhoog gegaan.

Van de middenvelders stijgen naast Frenkie de Jong ook Hakim Ziyech (+5 naar 35 miljoen euro) en Donny van de Beek (+2 naar twintig miljoen euro) in waarde. Voorin is de dit seizoen van een blessure herstelde Kasper Dolberg (+5 naar zeventien miljoen) de grootste stijger. Daarnaast stijgt ook de marktwaarde van Dusan Tadic (+3 naar achttien miljoen).

Twee dalers
In de selectie van de Amsterdammers nemen twee spelers in transferwaarde af. Klaas-Jan Huntelaar is met zijn 35 jaar op leeftijd en daalt met 0,5 miljoen naar een geschatte marktwaarde van 1 miljoen euro. Vaclav Cerny moet 0,25 miljoen van zijn marktwaarde inleveren: de waarde van de blessuregevoelige Tsjech wordt nu op 1,25 miljoen euro geschat.

Keepers
Andr Onana: 28 miljoen (+10)
Kostas Lamprou: 1 miljoen (-)

Verdedigers
Matthijs de Ligt: 65 miljoen (+15)
Daley Blind: 18 miljoen (-)
Maximillian Wber: 8 miljoen (-)
Perr Schuurs: 2 miljoen (-)
Nicolas Tagliafico: 20 miljoen (+4)
Daley Sinkgraven: 2,5 miljoen (-)
Mitchel Bakker: 500.000 (-)
Noussair Mazraoui: 12 miljoen (+6)
Jol Veltman: 5 miljoen (-)
Rasmus Kristensen: 2,5 miljoen (+0,5)

Middenvelders
Carel Eiting: 4 miljoen (-)
Lasse Schne: 3 miljoen (-)
Frenkie de Jong: 60 miljoen (+20)
Donny van de Beek: 20 miljoen (+2)
Ryan Gravenberch: 5 miljoen (-)
Dani de Wit: 1 miljoen (-)
Hakim Ziyech: 35 miljoen (+5)
Zakaria Labyad: 6 miljoen (-)

Aanvallers
Dusan Tadic: 18 miljoen (+3)
Hassane Band: 7,5 miljoen (-)
Dennis Johnsen: 1,25 miljoen (-)
David Neres: 25 miljoen (-)
Vaclav Cerny: 1,25 miljoen (-0,25)
Kasper Dolberg: 17 miljoen (+5)
Klaas-Jan Huntelaar: 1 miljoen (-0,5)
Kaj Sierhuis: 700.000 (-)

Totale waarde oktober: 300.450.000
Totale waarde december: 370.200.000 (+69.500.000)

Bron: Transfermarkt
pi_184035457
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 17:13 schreef patrickt37 het volgende:
Zoveel is de selectie van Ajax waard: De Jong, De Ligt en Onana grootste stijgers

Gepubliceerd: Vr 28-12-2018 om 17:00

Laatste update: Vr 28-12-2018 om 17:09

De marktwaarde van de selectie van Ajax is de afgelopen maanden met 69,5 miljoen euro gestegen. De selectie van de Amsterdammers wordt nu op een waarde van 370,20 miljoen euro geschat, zo blijkt uit de nieuwste update van Transfermarkt.

Transfermarkt keek naar de marktwaarden van alle 495 Eredivisie-spelers. 'Op basis van verschillende variabelen en inschattingen uit de community door de geregistreerde gebruikers van Transfermarkt vonden er in totaal 142 opwaarderingen en 105 afwaarderingen van spelersmarktwaarden plaats', zo laat Transfermarkt op de eigen website weten. De selectie van Ajax vertegenwoordigt van alle Eredivisie-ploegen de hoogste marktwaarde.

De drie grootste stijgers
Bij de Amsterdammers stijgen Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt het meest in waarde. Dat is niet geheel verrassend, aangezien de twee Ajax-talenten worden gelinkt aan ploegen uit de Europese top. Bovendien had Transfermarkt in gesprek met VoetbalPrimeur al aangekondigd dat het Ajax-duo een flinke opwaardering zou krijgen.

De grootste stijger is De Jong, wiens marktwaarde met twintig miljoen groeit naar zestig miljoen euro. Begin deze maand meldde De Telegraaf dat De Jong voor 75 miljoen euro naar Paris Saint-Germain verkast, maar ook nadien blijft het gonsen van de geruchten. Ook FC Barcelona wordt nog altijd veelvuldig in verband gebracht met de middenvelder, wiens zaakwaarnemer Ali Dursun verwacht dat er snel duidelijkheid komt over de toekomst van De Jong. "Ik denk dat de keuze mogelijk in de komende weken wordt gemaakt", zei hij vorige week nog.

Lees ook: Giga-verschil van 131 miljoen (!) tussen Ajax en PSV: 'De Ligt gaat stijgen, hoor'

De Ligt stijgt met vijftien miljoen euro iets minder hard, maar is met 65 miljoen euro wel de waardevolste speler van de Eredivisie. Hoewel de naam van De Ligt iets minder in het geruchtencircuit circuleert dan die van teamgenoot De Jong, wordt ook zijn naam regelmatig in verband gebracht met clubs uit de Europese top. Onder meer FC Barcelona, Juventus en Manchester United worden genoemd.

Ook de geschatte marktwaarde van Andr Onana stijgt flink. De Kameroense goalie maakt dit seizoen indruk onder de lat bij de Amsterdammers en heeft met zijn 22 jaar nog een hele toekomst voor zich. De geschatte marktwaarde van Onana stijgt met tien miljoen naar 28 miljoen euro. Olympique Marseille deed afgelopen zomer al een 'concreet bod'op de goalie, maar Ajax wilde niet meewerken aan een transfer. Onlangs werd de sluitpost in verband gebracht met Tottenham Hotspur en ook over een terugkeer naar FC Barcelona werd al eens voorzichtig gesproken.

Verdere stijgers
Voor de meeste jonge spelers die dit seizoen een vaste waarde zijn in Ajax 1, geldt dat hun marktwaarde stijgt. In de verdediging zijn Noussair Mazraoui (+6 naar twaalf miljoen) en Nicolas Tagliafico (+4 naar twintig miljoen) meer waard geworden. Ook de geschatte marktwaarde van Rasmus Kristensen (+0,5 naar 2,5 miljoen euro) is omhoog gegaan.

Van de middenvelders stijgen naast Frenkie de Jong ook Hakim Ziyech (+5 naar 35 miljoen euro) en Donny van de Beek (+2 naar twintig miljoen euro) in waarde. Voorin is de dit seizoen van een blessure herstelde Kasper Dolberg (+5 naar zeventien miljoen) de grootste stijger. Daarnaast stijgt ook de marktwaarde van Dusan Tadic (+3 naar achttien miljoen).

Twee dalers
In de selectie van de Amsterdammers nemen twee spelers in transferwaarde af. Klaas-Jan Huntelaar is met zijn 35 jaar op leeftijd en daalt met 0,5 miljoen naar een geschatte marktwaarde van 1 miljoen euro. Vaclav Cerny moet 0,25 miljoen van zijn marktwaarde inleveren: de waarde van de blessuregevoelige Tsjech wordt nu op 1,25 miljoen euro geschat.

Keepers
Andr Onana: 28 miljoen (+10)
Kostas Lamprou: 1 miljoen (-)

Verdedigers
Matthijs de Ligt: 65 miljoen (+15)
Daley Blind: 18 miljoen (-)
Maximillian Wber: 8 miljoen (-)
Perr Schuurs: 2 miljoen (-)
Nicolas Tagliafico: 20 miljoen (+4)
Daley Sinkgraven: 2,5 miljoen (-)
Mitchel Bakker: 500.000 (-)
Noussair Mazraoui: 12 miljoen (+6)
Jol Veltman: 5 miljoen (-)
Rasmus Kristensen: 2,5 miljoen (+0,5)

Middenvelders
Carel Eiting: 4 miljoen (-)
Lasse Schne: 3 miljoen (-)
Frenkie de Jong: 60 miljoen (+20)
Donny van de Beek: 20 miljoen (+2)
Ryan Gravenberch: 5 miljoen (-)
Dani de Wit: 1 miljoen (-)
Hakim Ziyech: 35 miljoen (+5)
Zakaria Labyad: 6 miljoen (-)

Aanvallers
Dusan Tadic: 18 miljoen (+3)
Hassane Band: 7,5 miljoen (-)
Dennis Johnsen: 1,25 miljoen (-)
David Neres: 25 miljoen (-)
Vaclav Cerny: 1,25 miljoen (-0,25)
Kasper Dolberg: 17 miljoen (+5)
Klaas-Jan Huntelaar: 1 miljoen (-0,5)
Kaj Sierhuis: 700.000 (-)

Totale waarde oktober: 300.450.000
Totale waarde december: 370.200.000 (+69.500.000)

Bron: Transfermarkt
Ik vind dit echt grote onzin

Wie heeft bepaalt dat de Ligt meer dan 60 miljoen waard is?

OP grond waarvan is dat getal gebaseerd?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184035582
Iemand van Harvard heeft dat uitgerekend.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_184035848
Harvard doet dat anders...

Als Barcelona morgen komt en ze willen maximaal 30 miljoen bieden en Frenkie of de ligt willen naar Barca kunnen ze naar de rechter stappen om een transfer voor dat bedrag af te dwingen.

Dan zegt de rechter x jaar contract met factor y salaris en we komen op dat bedrag uit....

60 miljoen waarde is een bullshit verhaal wat een waarheid kan krijgen als clubs tegen elkaar gaan opbieden maar daar is geen sprake van. Het zijn alleen maar verzonnen geruchten.

Het lijkt me ook sterk dat frenkie en de ligt contractueel in hun huidige contract dergelijke afkoopsommen hebben laten vastleggen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184035925
_O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184036037
Het is wel duidelijk dat ze aan Harvard geen Nederlands verbintenissenrecht doceren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_184036343
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 17:58 schreef klaasweetalles het volgende:
Harvard doet dat anders...

Als Barcelona morgen komt en ze willen maximaal 30 miljoen bieden en Frenkie of de ligt willen naar Barca kunnen ze naar de rechter stappen om een transfer voor dat bedrag af te dwingen.

Dan zegt de rechter x jaar contract met factor y salaris en we komen op dat bedrag uit....

60 miljoen waarde is een bullshit verhaal wat een waarheid kan krijgen als clubs tegen elkaar gaan opbieden maar daar is geen sprake van. Het zijn alleen maar verzonnen geruchten.

Het lijkt me ook sterk dat frenkie en de ligt contractueel in hun huidige contract dergelijke afkoopsommen hebben laten vastleggen
je bent in de war met belgie
  vrijdag 28 december 2018 @ 18:20:38 #51
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_184036422
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 17:13 schreef patrickt37 het volgende:
Zoveel is de selectie van Ajax waard: De Jong, De Ligt en Onana grootste stijgers

Gepubliceerd: Vr 28-12-2018 om 17:00

Laatste update: Vr 28-12-2018 om 17:09

De marktwaarde van de selectie van Ajax is de afgelopen maanden met 69,5 miljoen euro gestegen. De selectie van de Amsterdammers wordt nu op een waarde van 370,20 miljoen euro geschat, zo blijkt uit de nieuwste update van Transfermarkt.

Transfermarkt keek naar de marktwaarden van alle 495 Eredivisie-spelers. 'Op basis van verschillende variabelen en inschattingen uit de community door de geregistreerde gebruikers van Transfermarkt vonden er in totaal 142 opwaarderingen en 105 afwaarderingen van spelersmarktwaarden plaats', zo laat Transfermarkt op de eigen website weten. De selectie van Ajax vertegenwoordigt van alle Eredivisie-ploegen de hoogste marktwaarde.

De drie grootste stijgers
Bij de Amsterdammers stijgen Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt het meest in waarde. Dat is niet geheel verrassend, aangezien de twee Ajax-talenten worden gelinkt aan ploegen uit de Europese top. Bovendien had Transfermarkt in gesprek met VoetbalPrimeur al aangekondigd dat het Ajax-duo een flinke opwaardering zou krijgen.

De grootste stijger is De Jong, wiens marktwaarde met twintig miljoen groeit naar zestig miljoen euro. Begin deze maand meldde De Telegraaf dat De Jong voor 75 miljoen euro naar Paris Saint-Germain verkast, maar ook nadien blijft het gonsen van de geruchten. Ook FC Barcelona wordt nog altijd veelvuldig in verband gebracht met de middenvelder, wiens zaakwaarnemer Ali Dursun verwacht dat er snel duidelijkheid komt over de toekomst van De Jong. "Ik denk dat de keuze mogelijk in de komende weken wordt gemaakt", zei hij vorige week nog.

Lees ook: Giga-verschil van 131 miljoen (!) tussen Ajax en PSV: 'De Ligt gaat stijgen, hoor'

De Ligt stijgt met vijftien miljoen euro iets minder hard, maar is met 65 miljoen euro wel de waardevolste speler van de Eredivisie. Hoewel de naam van De Ligt iets minder in het geruchtencircuit circuleert dan die van teamgenoot De Jong, wordt ook zijn naam regelmatig in verband gebracht met clubs uit de Europese top. Onder meer FC Barcelona, Juventus en Manchester United worden genoemd.

Ook de geschatte marktwaarde van Andr Onana stijgt flink. De Kameroense goalie maakt dit seizoen indruk onder de lat bij de Amsterdammers en heeft met zijn 22 jaar nog een hele toekomst voor zich. De geschatte marktwaarde van Onana stijgt met tien miljoen naar 28 miljoen euro. Olympique Marseille deed afgelopen zomer al een 'concreet bod'op de goalie, maar Ajax wilde niet meewerken aan een transfer. Onlangs werd de sluitpost in verband gebracht met Tottenham Hotspur en ook over een terugkeer naar FC Barcelona werd al eens voorzichtig gesproken.

Verdere stijgers
Voor de meeste jonge spelers die dit seizoen een vaste waarde zijn in Ajax 1, geldt dat hun marktwaarde stijgt. In de verdediging zijn Noussair Mazraoui (+6 naar twaalf miljoen) en Nicolas Tagliafico (+4 naar twintig miljoen) meer waard geworden. Ook de geschatte marktwaarde van Rasmus Kristensen (+0,5 naar 2,5 miljoen euro) is omhoog gegaan.

Van de middenvelders stijgen naast Frenkie de Jong ook Hakim Ziyech (+5 naar 35 miljoen euro) en Donny van de Beek (+2 naar twintig miljoen euro) in waarde. Voorin is de dit seizoen van een blessure herstelde Kasper Dolberg (+5 naar zeventien miljoen) de grootste stijger. Daarnaast stijgt ook de marktwaarde van Dusan Tadic (+3 naar achttien miljoen).

Twee dalers
In de selectie van de Amsterdammers nemen twee spelers in transferwaarde af. Klaas-Jan Huntelaar is met zijn 35 jaar op leeftijd en daalt met 0,5 miljoen naar een geschatte marktwaarde van 1 miljoen euro. Vaclav Cerny moet 0,25 miljoen van zijn marktwaarde inleveren: de waarde van de blessuregevoelige Tsjech wordt nu op 1,25 miljoen euro geschat.

Keepers
Andr Onana: 28 miljoen (+10)
Kostas Lamprou: 1 miljoen (-)

Verdedigers
Matthijs de Ligt: 65 miljoen (+15)
Daley Blind: 18 miljoen (-)
Maximillian Wber: 8 miljoen (-)
Perr Schuurs: 2 miljoen (-)
Nicolas Tagliafico: 20 miljoen (+4)
Daley Sinkgraven: 2,5 miljoen (-)
Mitchel Bakker: 500.000 (-)
Noussair Mazraoui: 12 miljoen (+6)
Jol Veltman: 5 miljoen (-)
Rasmus Kristensen: 2,5 miljoen (+0,5)

Middenvelders
Carel Eiting: 4 miljoen (-)
Lasse Schne: 3 miljoen (-)
Frenkie de Jong: 60 miljoen (+20)
Donny van de Beek: 20 miljoen (+2)
Ryan Gravenberch: 5 miljoen (-)
Dani de Wit: 1 miljoen (-)
Hakim Ziyech: 35 miljoen (+5)
Zakaria Labyad: 6 miljoen (-)

Aanvallers
Dusan Tadic: 18 miljoen (+3)
Hassane Band: 7,5 miljoen (-)
Dennis Johnsen: 1,25 miljoen (-)
David Neres: 25 miljoen (-)
Vaclav Cerny: 1,25 miljoen (-0,25)
Kasper Dolberg: 17 miljoen (+5)
Klaas-Jan Huntelaar: 1 miljoen (-0,5)
Kaj Sierhuis: 700.000 (-)

Totale waarde oktober: 300.450.000
Totale waarde december: 370.200.000 (+69.500.000)

Bron: Transfermarkt
Apart van Onana. Vind hem niet beter geworden de laatste maanden. Misschien meer CL ervaring.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_184036501
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Apart van Onana. Vind hem niet beter geworden de laatste maanden. Misschien meer CL ervaring.
Nauwelijks tegendoelpunten in de Eredivisie, waar hij zelf best een aandeel in heeft. Daarnaast was het volgens mij die wedstrijd tegen Bayern waar hij Ajax op de been hield. Daarmee speel je jezelf wel in de kijker.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_184036619
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Apart van Onana. Vind hem niet beter geworden de laatste maanden. Misschien meer CL ervaring.
2016/2017 was een topjaar, vorig jaar ietsjes minder, dit jaar wel weer top.
  vrijdag 28 december 2018 @ 18:37:37 #54
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_184036778
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:23 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nauwelijks tegendoelpunten in de Eredivisie, waar hij zelf best een aandeel in heeft. Daarnaast was het volgens mij die wedstrijd tegen Bayern waar hij Ajax op de been hield. Daarmee speel je jezelf wel in de kijker.
Prijs van keepers is de afgelopen 2 jaar wel omhoog geschoten, dus het lijkt me geen rare prijs.
Hoop dat we hem nog een jaar kunnen behouden. En ben ook benieuwd wie ze op het oog hebben als vervanger.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_184036871
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 13:30 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dus als je niet pessimistisch bent dan sla je ook direct volledig de andere kant op?
Nee normaal gesproken ben ik niet zo.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 13:40 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Die kans is best aanwezig. Ben niet echt kapot van de rest van het toernooi en we hebben kwaliteit genoeg.

Gewoon de trble pakken _O_
Ben idd ook niet kapot van de rest van het toernooi. En Ajax zit in een gekke, onverstoorbare niets-te-verliezen flow.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 13:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

CL vind ik wel heel optimistisch maar qua kampioenschap heb ik er toch wel vertrouwen in
Kampioenschap ben ik juist wat minder positief over. Dat PSV blijft maar winnen en Ajax heeft soms moeite zich te motiveren tegen matige tegenstanders.

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 16:49 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Welke drugs gebruik jij?
Geen. Puur (voor)gevoel :P . En m'n gevoel is soms weleens Nostradamus-achtig (zie onderschrift).
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_184036932
De transfer van Diego Lainez naar Ajax lijkt niet door te gaan. De buitenspeler wil graag naar Europa verkassen, maar Club Amrica verlangt minimaal twaalf miljoen euro voor de jongeling. Zowel Mercatoals Marca Claro melden vrijdag dat Ajax niet voldoende betaalt, waardoor de Mexicaanse club verder kijkt.

_O-
Land of the free. Home of the brave.
pi_184037126
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:43 schreef Scarface88 het volgende:
De transfer van Diego Lainez naar Ajax lijkt niet door te gaan. De buitenspeler wil graag naar Europa verkassen, maar Club Amrica verlangt minimaal twaalf miljoen euro voor de jongeling. Zowel Mercatoals Marca Claro melden vrijdag dat Ajax niet voldoende betaalt, waardoor de Mexicaanse club verder kijkt.

_O-
Onderhandelingstactieken h, deed Pachuca ook bij PSV met Gutierrez en Lozano.
Oh.
pi_184037269
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Onderhandelingstactieken h, deed Pachuca ook bij PSV met Gutierrez en Lozano.
Toch hoop ik als PSV fan zijnde dat ie naar Lyon gaat. PSV is enorm populair in Mexico en de VS. Je ziet overal PSV shirts met Lozano. PSV heeft een kantoor geopend in Mexico en grote plannen daar.

Als Lainez naar Ajax vertrekt is dat slecht voor PSV.

Ajax heeft Denemarken.
Land of the free. Home of the brave.
  Forum Admin vrijdag 28 december 2018 @ 18:55:19 #59
35723 crew  GGMM
pi_184037340
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:53 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Toch hoop ik als PSV fan zijnde dat ie naar Lyon gaat. PSV is enorm populair in Mexico en de VS. Je ziet overal PSV shirts met Lozano. PSV heeft een kantoor geopend in Mexico en grote plannen daar.

Als Lainez naar Ajax vertrekt is dat slecht voor PSV.

Ajax heeft Denemarken.
Lekker boeiend ook.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_184037445
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:53 schreef Scarface88 het volgende:

Als Lainez naar Ajax vertrekt is dat slecht voor PSV.

Dat denk ik niet eens, het is alleen maar beter voor de competitie in zijn geheel als er meer clubs goede Mexicanen hebben. Die zullen dan meer wedstrijden gaan kijken en gevoel krijgen bij de clubs, is toch anders als het maar n club is.
Oh.
pi_184037565
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:53 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Je ziet overal PSV shirts met Lozano
:D
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184037653
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:53 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Toch hoop ik als PSV fan zijnde dat ie naar Lyon gaat. PSV is enorm populair in Mexico en de VS. Je ziet overal PSV shirts met Lozano. PSV heeft een kantoor geopend in Mexico en grote plannen daar.

Als Lainez naar Ajax vertrekt is dat slecht voor PSV.

Ajax heeft Denemarken.
De shirtjes met Guti zijn de vuilnisbak ingegooid zeker ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_184037881
Schijnt dat Trump al navraag heeft gedaan wie in godsnaam Lozano is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184038041
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat denk ik niet eens, het is alleen maar beter voor de competitie in zijn geheel als er meer clubs goede Mexicanen hebben. Die zullen dan meer wedstrijden gaan kijken en gevoel krijgen bij de clubs, is toch anders als het maar n club is.
Het zou kunnen dat je gelijk hebt. Maar ik denk dat de populariteit van PSV erdoor afneemt. Overmars fietst er bewust tussendoor. Had ook al Guti in het vizier maar die wilde alleen naar PSV. De Mexicaanse markt is voetbalgek en er loopt veel talent rond. Ajax begint dat nu ook in de gaten te krijgen. Drijft alleen maar de prijs op waardoor uiteindelijk zowel Ajax als PSV geen Mexicanen meer kunnen betalen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:05 schreef Pedroso het volgende:

[..]

De shirtjes met Guti zijn de vuilnisbak ingegooid zeker ?
Guti shirtjes zie je toch een stuk minder. Lozano is DE speler waar elke Mexicaan een harde burrito van krijgt.
Land of the free. Home of the brave.
  Forum Admin vrijdag 28 december 2018 @ 19:19:41 #65
35723 crew  GGMM
pi_184038067
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:13 schreef Caland het volgende:
Schijnt dat Trump al navraag heeft gedaan wie in godsnaam Lozano is.
:D
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_184038081
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:18 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Het zou kunnen dat je gelijk hebt. Maar ik denk dat de populariteit van PSV erdoor afneemt. Overmars fietst er bewust tussendoor. Had ook al Guti in het vizier maar die wilde alleen naar PSV. De Mexicaanse markt is voetbalgek en er loopt veel talent rond. Ajax begint dat nu ook in de gaten te krijgen. Drijft alleen maar de prijs op waardoor uiteindelijk zowel Ajax als PSV geen Mexicanen meer kunnen betalen.

Waarom? Het is juist goed om die Mexicanen te laten zien dat de Eredivisie een goede stap is voor die talenten daar, en een betaalbare markt dus nog.

Ajax en PSV zullen nu eenmaal altijd in dezelfde vijver vissen.
Oh.
pi_184038234
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waarom? Het is juist goed om die Mexicanen te laten zien dat de Eredivisie een goede stap is voor die talenten daar, en een betaalbare markt dus nog.

Ajax en PSV zullen nu eenmaal altijd in dezelfde vijver vissen.
Die Mexicaan zelf zal graag in 'Holanda' willen spelen maar de vraagprijs van de clubs zal te hoog zijn denk ik. Vraagprijs is nu al aan de grens wat Ajax en PSV bereid zijn te betalen. Net als Zuid Amerikaanse spelers was dit altijd een interessante markt maar nu onbetaalbaar geworden.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184038422
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:25 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Die Mexicaan zelf zal graag in 'Holanda' willen spelen maar de vraagprijs van de clubs zal te hoog zijn denk ik. Vraagprijs is nu al aan de grens wat Ajax en PSV bereid zijn te betalen. Net als Zuid Amerikaanse spelers was dit altijd een interessante markt maar nu onbetaalbaar geworden.
Muah Ajax heeft toch ook wel genoeg spelers uit Zuid-Amerika kunnen halen de laatste jaren? Ja de absolute toptalenten als Vinicius Jr. e.d. zijn onhaalbaar maar nog genoeg goede talenten die je kan oppikken als je er op tijd bij bent en die dan verder ontwikkelen.

Ajax & PSV kunnen genoeg voordelen aanstippen om daarbij te ballen: Prima land met goede regelingen, meedoen om de prijzen, vrijwel altijd Europees voetbal spelen, goed salaris en de echt grote clubs houden ze wel in de gaten.
Oh.
pi_184039953
quote:
Luis Suárez is bereid ver te gaan om een transfer naar Ajax af te dwingen. De twintigjarige spits is de instelling van zijn club FC Groningen spuugzat, dat weigert te onderhandelen over een transfer met de Amsterdammers. Reden genoeg voor Suárez om naar de arbitragecommissie te stappen, met het verzoek tot ontbinding van zijn contract.

Suárez, die nog een contract heeft tot 2009 bij de Groningers, kreeg van zijn werkgever te horen onder geen beding naar Ajax te vertrekken. De Uruguyaan wil nu via een rechtszaak een transfer mogelijk maken. Dat bevestigde Jan Kabalt, advocaat van de aanvaller. 'Zolang de zaak onder de rechter is, kan ik geen commentaar geven', aldus Kabalt tegenover De Telegraaf.

Suárez lijkt op voorhand bepaald niet kansloos bij de rechter. De Zuid-Amerikaan kan wellicht een beroep doen op sportieve en financile positieverbetering, wat hem nu door zijn club wordt tegen gehouden.

Bij Ajax moet Suárez de frontlinie weer op sterkte brengen, nadat de club Ryan Babel kwijtraakte aan Liverpool.
:)

quote:
Suárez lijkt op voorhand bepaald niet kansloos bij de rechter. De Zuid-Amerikaan kan wellicht een beroep doen op sportieve en financile positieverbetering, wat hem nu door zijn club wordt tegen gehouden.
quote:
Arbitrage: het ideale drukmiddel
Door SJOERD MOSSOU en MAARTEN WIJFFELS

ROTTERDAM - Na Luis Surez stapt ook Royston Drenthe naar de arbitragecommissie om een transfer af te dwingen. Weinig voetballers wonnen ooit een zaak in Zeist, maar de meeste spelers vertrokken uiteindelijk tch naar de gewenste club.

Op welke gronden kan een speler gelijk krijgen? Dat lijkt op het eerste oog simpel. Alleen als er sprake is van een substantile financile n sportieve verbetering en/of van een verstoorde werkrelatie, is de arbitragecommissie bereid een contract te ontbinden.
Kernwoorden in zo een rechtszaak:

sportieve en financile positieverbetering.
:)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 28 december 2018 @ 22:03:30 #70
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_184043872
Klaas kop een vuurpijl aub
pi_184044182
Suarez verloor die zaak trouwens, maar dat Ruud Terzijde.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_184044596
Concreet is het gewoon heel simpel

PSG bied 60 miljoen
Barca gaat niet verder dan 35 miljoen

Dan gaat Frenkie gewoon naar Barca als hij dat liever wil

Bosman Arrest is in het leven geroepen dat voetballers geen slaven van de club meer zijn.

Marc Overmars heeft geen kut te vertellen over waar een speler gaat voetballen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 28 december 2018 @ 22:31:47 #73
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_184044901
Wanneer is het Feyenoord-Ajax? Zijn we er weer een tijdje vanaf :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_184044906
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Concreet is het gewoon heel simpel

PSG bied 60 miljoen
Barca gaat niet verder dan 35 miljoen

Dan gaat Frenkie gewoon naar Barca als hij dat liever wil

Bosman Arrest is in het leven geroepen dat voetballers geen slaven van de club meer zijn.

Marc Overmars heeft geen kut te vertellen over waar een speler gaat voetballen.
Ik begin nu wel te twijfelen of je echt op Harvard hebt gezeten hoor.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_184044940
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:31 schreef marp0 het volgende:

[..]

Ik begin nu wel te twijfelen of je echt op Harvard hebt gezeten hoor.
niet mijn probleem

jouw probleem

ik maak van jouw probleem niet mijn probleem

ik ga een dutje doen

dat is jouw probleem

want ik kan van mijn probleem jouw probleem maken

ik hoop dat je het allemaal snapt.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184045086
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:31 schreef Dven het volgende:
Wanneer is het Feyenoord-Ajax? Zijn we er weer een tijdje vanaf :)
28 januari

dan is het weer voorbij voor jullie

weer een seizoen zonder prijs

we maken gehakt van jullie

gehaktdag :W
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 28 december 2018 @ 23:03:04 #77
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_184045953
quote:
Ik hoop dat je wakker wordt met permament geheugenverlies.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_184046069
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 december 2018 23:03 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik hoop dat je wakker wordt met permament geheugenverlies.
Dat lijkt me voor de gemiddelde Feyenoordsupporter sowieso niet heel vervelend.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_184046139
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 december 2018 23:03 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik hoop dat je wakker wordt met permament geheugenverlies.
Dat heeft ie al
pi_184046278
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Concreet is het gewoon heel simpel

PSG bied 60 miljoen
Barca gaat niet verder dan 35 miljoen

Dan gaat Frenkie gewoon naar Barca als hij dat liever wil

Bosman Arrest is in het leven geroepen dat voetballers geen slaven van de club meer zijn.

Marc Overmars heeft geen kut te vertellen over waar een speler gaat voetballen.
en dat zegt markie, prima we houden je aan je contract, volgend jaar een nieuwe poging, eerst nog lekker jaartje bij ajax voetballen :7
hardcoholic
pi_184049941
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Concreet is het gewoon heel simpel

PSG bied 60 miljoen
Barca gaat niet verder dan 35 miljoen

Dan gaat Frenkie gewoon naar Barca als hij dat liever wil

Bosman Arrest is in het leven geroepen dat voetballers geen slaven van de club meer zijn.

Marc Overmars heeft geen kut te vertellen over waar een speler gaat voetballen.
Klaas post een scenario.
Weet je iig welk scenario t nooit wordt.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_184052671
Telegraaf pakt weer uit. Directeur Rutger Arisz zou sponsors in wurggreep hebben gehouden in Athene. Hij was toen nogal bezopen.

Sowieso onprofessioneel om in buurt van sponsors je lam te zuipen.
pi_184052768
En lekker beetje Griekse kutjes graaien man, niks mis mee
pi_184052868
De telegraaf :')
Zou me niks verbazen als hij Valentijn Driessen in een wurggreep heeft gehouden
pi_184053328
Telegraaf :’) _O- verbreek toch alsjeblieft dat contract Ajax
pi_184053344
Arisz _O_ Gewoon lekker zuipen pik maakt allemaal niet uit
pi_184053382
Ah, de Telegraaf mag helemaal niet meer berichten over Ajax zo te zien :').
pi_184053395
Waarschijnlijk wil ajax en van der Sar van deze man af en heeft van der Sar effe de telegraaf gebeld dat ze dit stuk moeten publiceren....

Zo werkt het bij ajax......

Let maar op binnen een paar maanden is deze man vertrokken

De telegraaf gebruikt ajax en ajax gebruikt de Telegraaf
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184053554
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 09:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ah, de Telegraaf mag helemaal niet meer berichten over Ajax zo te zien :').
Het is prima dat ze zulke dingen aan kaak stellen. Maar gezien hun berichtgeving van afgelopen dagen en het feit dat dit al een maand geleden gebeurd is, geeft het gevoel dat er hier iets anders speelt.
  zaterdag 29 december 2018 @ 09:48:48 #90
131800 Tarado
cap de fusca
pi_184053599
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 09:46 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Het is prima dat ze zulke dingen aan kaak stellen. Maar gezien hun berichtgeving van afgelopen dagen en het feit dat dit al een maand geleden gebeurd is, geeft het gevoel dat er hier iets anders speelt.
die schijnt toch Slop eruit gewerkt te hebben, dan heb je niet alleen maar vrienden
pi_184053644
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 09:46 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Het is prima dat ze zulke dingen aan kaak stellen. Maar gezien hun berichtgeving van afgelopen dagen en het feit dat dit al een maand geleden gebeurd is, geeft het gevoel dat er hier iets anders speelt.
Zou kunnen hoor, natuurlijk. Al ga ik eerder uit dat die brief uit het artikel de boosdoener is en die nog niet heel lang in het bezit is van de Telegraaf.

Moet wel zeggen, het heeft wel een heel klein #metoo randje, maar kom op, iemand iets te enthousiast om de nek grijpen in een dronken bui.. tja. Ik zou me er niet zo druk om maken in elk geval :).
pi_184053654
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 09:48 schreef Tarado het volgende:

[..]

die schijnt toch Slop eruit gewerkt te hebben, dan heb je niet alleen maar vrienden
Ik wil best geloven dat er meer aan de hand is. Maar het gaat ook om de timing. Afgelopen dagen komt hij met hoop onzin over Labyad en Erik ten Hag zonder quotes van de hoofdrolspelers zelf. En dan nu dit. Het lijkt net iets te toevallig.

Als er afgelopen dagen geen stukken waren over Ajax en dit opeens kwam dan had ik dit serieuzer willen nemen
  zaterdag 29 december 2018 @ 09:54:36 #93
131800 Tarado
cap de fusca
pi_184053707
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 09:51 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ik wil best geloven dat er meer aan de hand is. Maar het gaat ook om de timing. Afgelopen dagen komt hij met hoop onzin over Labyad en Erik ten Hag zonder quotes van de hoofdrolspelers zelf. En dan nu dit. Het lijkt net iets te toevallig.

Als er afgelopen dagen geen stukken waren over Ajax en dit opeens kwam dan had ik dit serieuzer willen nemen
laten het maar een charme offensief noemen :)
pi_184053893
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 09:46 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Het is prima dat ze zulke dingen aan kaak stellen. Maar gezien hun berichtgeving van afgelopen dagen en het feit dat dit al een maand geleden gebeurd is, geeft het gevoel dat er hier iets anders speelt.
Even alles eruit voor 2019
pi_184054424
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:33 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

niet mijn probleem

jouw probleem

ik maak van jouw probleem niet mijn probleem

ik ga een dutje doen

dat is jouw probleem

want ik kan van mijn probleem jouw probleem maken

ik hoop dat je het allemaal snapt.....
:')

Je moeder zit met een probleem opgescheept.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_184067328
AFCAjax twitterde op zaterdag 29-12-2018 om 18:02:00 'We believe in you... 🔮Like we believed in so manypromising players before you...' 💫Vanavond om 21:30 uur🎙 Directeur Spelersbeleid Marc Overmars🖥 @FoxSportsNL https://t.co/FRX1Xj60f3 reageer retweet
Filmpjegenot.
Oh.
  zaterdag 29 december 2018 @ 19:58:30 #97
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_184068220
Genoten
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_184070200
Ajax heeft van de grote clubs van Nederland ook de beste jongens werken voor de socials, vind ik.
-nee-
pi_184070905
Kale en kokkie is voor mij genoeg social
pi_184073608
quote:
Soccernews :') dat zijn bronnen hoor.
Oh.
pi_184075734
Hoorde ik nou goed op t radionieuws dat Ajax Vertongen en Vermaelen wil gaan terughalen ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_184075795
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 23:49 schreef TLC het volgende:
Hoorde ik nou goed op t radionieuws dat Ajax Vertongen en Vermaelen wil gaan terughalen ?
In het interview hierboven zegt Overmars vooral dat hij nog warm contact heeft met Alderweireld en Vertonghen, maar dat is nu nog niet concreet.
Oh.
  zaterdag 29 december 2018 @ 23:52:50 #105
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_184075844
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 23:49 schreef TLC het volgende:
Hoorde ik nou goed op t radionieuws dat Ajax Vertongen en Vermaelen wil gaan terughalen ?
Aan die laatste moet je niet meer beginnen .( Of je moet in ieder geval iemand hebben die ze kunnen helpen met revalideren )
RED ONS HENNIEGOD
pi_184075871
quote:
9s.gif Op zaterdag 29 december 2018 23:52 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Aan die laatste moet je niet meer beginnen .( Of je moet in ieder geval iemand hebben die ze kunnen helpen met revalideren )
Haha nee ik bedoelde ook Alderweireld
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_184080075
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

In het interview hierboven zegt Overmars vooral dat hij nog warm contact heeft met Alderweireld en Vertonghen, maar dat is nu nog niet concreet.
niet concreet?

Het staat anders wel met koeienletters op VI

Overmars de nieuwe Martin van Geel
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 30 december 2018 @ 10:22:20 #108
80382 manny
30 is best veel
pi_184081114
Het is wel goed dat die banden warm gehouden worden en dat ze in elk geval overwegen om nog een paar jaar te vlammen met Ajax ipv alleen voor de centen naar een andere club te gaan.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_184081231
Ondertussen bij sporting

  zondag 30 december 2018 @ 10:41:38 #110
131800 Tarado
cap de fusca
pi_184081409
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 10:31 schreef Adames het volgende:
Ondertussen bij sporting

[ afbeelding ]
is hem gegund
  zondag 30 december 2018 @ 12:08:13 #111
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_184083219
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 08:17 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

niet concreet?

Het staat anders wel met koeienletters op VI

Overmars de nieuwe Martin van Geel
Het hep ook op facebook gestaan, moet wel waar zijn.
  zondag 30 december 2018 @ 13:28:46 #112
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_184085562
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
AFCAjax twitterde op zaterdag 29-12-2018 om 18:02:00 'We believe in you... 🔮Like we believed in so manypromising players before you...' 💫Vanavond om 21:30 uur🎙 Directeur Spelersbeleid Marc Overmars🖥 @FoxSportsNL https://t.co/FRX1Xj60f3 reageer retweet
Filmpjegenot.
Stuk stront Kluivert zit erin :')
pi_184086830
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Stuk stront Kluivert zit erin :')
knuppel
  zondag 30 december 2018 @ 15:27:35 #114
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_184088349
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Soccernews :') dat zijn bronnen hoor.
Citeren alleen maar andere media, of je het serieus neemt moet je zelf weten
  zondag 30 december 2018 @ 18:10:07 #115
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184092617
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 15:27 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Citeren alleen maar andere media, of je het serieus neemt moet je zelf weten
Die bron die ze noemden had ik nog nooit van gehoord, dus ik geloof het niet zo.
Oh.
pi_184095689
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die bron die ze noemden had ik nog nooit van gehoord, dus ik geloof het niet zo.
jij kent de reputatie van verschillende Mexicaanse kranten?
  zondag 30 december 2018 @ 19:48:51 #117
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184095902
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 19:42 schreef Adames het volgende:

[..]

jij kent de reputatie van verschillende Mexicaanse kranten?
Ik wacht gewoon tot VI of De Telegraaf met nieuws komt.
Oh.
pi_184113648
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik wacht gewoon tot VI of De Telegraaf met nieuws komt.
fake news
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184114415
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 08:20 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

fake news
klaas ga je mee met mij en skysherrif en jr naar Ajax wedstrijd
Gino ♥
pi_184114648
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 09:19 schreef Tjacka het volgende:

[..]

klaas ga je mee met mij en skysherrif en jr naar Ajax wedstrijd
Liever niet :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184114825
https://streamable.com/84i2w

Hoogtepuntje van het jaar voor mij _O_
pi_184114954
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 09:45 schreef Brammess het volgende:
https://streamable.com/84i2w

Hoogtepuntje van het jaar voor mij _O_
Niet geklikt.
  maandag 31 december 2018 @ 10:02:52 #123
80382 manny
30 is best veel
pi_184115141
Toch een mooi jaar geweest. Op naar 2019. Op naar glorie.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_184118433
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 10:02 schreef manny het volgende:
Toch een mooi jaar geweest. Op naar 2019. Op naar glorie.
Hoogtepunt?
De 3-0 in Eindhoven , welk van de 2 :)
pi_184118657
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 12:42 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Hoogtepunt?
De 3-0 in Eindhoven , welk van de 2 :)
Groeten uit de Champions League. Jullie succes in de Europa League, oh nee wacht.
pi_184119647
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 12:49 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Groeten uit de Champions League. Jullie succes in de Europa League, oh nee wacht.
Zieke diss.
  Forum Admin maandag 31 december 2018 @ 13:46:10 #127
35723 crew  GGMM
pi_184120143
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 12:49 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Groeten uit de Champions League. Jullie succes in de Europa League, oh nee wacht.
Bedankt Simmertje :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 31 december 2018 @ 14:40:22 #128
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184121612

Frenkie en MatthijsGoden (en iemand erbij die aan een niet-sport doet)
Oh.
  maandag 31 december 2018 @ 16:29:31 #129
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_184124717
Sierhuis en Matusiwa verhuurd dus.
Een goed begin van de transferperiode. Hopelijk kunnen we nog een verrassing tegemoet zien.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_184125391
quote:
7s.gif Op maandag 31 december 2018 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

Frenkie en MatthijsGoden (en iemand erbij die aan een niet-sport doet)
niet haten op max :(
  maandag 31 december 2018 @ 17:10:48 #131
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_184125757
quote:
7s.gif Op maandag 31 december 2018 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

Frenkie en MatthijsGoden (en iemand erbij die aan een niet-sport doet)
Genotsfilmpje weer _O_
pi_184125772
Waarom gooien ze niet gewoon de kaartverkoop open voor de gehele arena voor kwartfinale beker, alles verkoopt gewoon uit tegenwoordig.
pi_184125865
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 12:49 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Groeten uit de Champions League. Jullie succes in de Europa League, oh nee wacht.
Spreek je weer in april
pi_184125874
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 16:56 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

niet haten op max :(
Ocon _O_
  maandag 31 december 2018 @ 17:16:36 #135
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_184125876
Vince Gino Dekker inmiddels ook weg bij AZ.
Jammer dat hij het niet lijkt te gaan redden in de Eredivisie.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_184126215
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 17:16 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ocon _O_
:')
  maandag 31 december 2018 @ 17:31:10 #137
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_184126252
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 17:16 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ocon _O_
Dat wordt juichen in 2019 _O_
Of nee toch niet
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  maandag 31 december 2018 @ 17:31:59 #138
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_184126278
quote:
7s.gif Op maandag 31 december 2018 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

Frenkie en MatthijsGoden (en iemand erbij die aan een niet-sport doet)
Lachen ^O^
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  maandag 31 december 2018 @ 21:14:52 #139
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184131174
quote:
Ajax gaat ver voor Lainez

Door MIKE VERWEIJAIDS



De Amsterdammers legden bij Club America een bod neer van ruim 11 miljoen euro vast, bonussen en een doorverkooppercentage voor het Mexicaanse toptalent. Als het daadwerkelijk tot een transfer komt, wordt Lainez de duurste Mexicaanse jeugdspeler ooit die naar Europa vertrekt.

Ajax wil in de winter zakendoen om Lainez een half jaar te kunnen laten acclimatiseren. Sommige Latino’s staan er direct (Davinson Sanchez en Nicolas Tagliafico), maar anderen (Mateo Cassierra en Luis Orejuela) hebben meer moeite om aan Nederland en het voetbal hier te wennen.

Lainez moet de David Neres-route bewandelen. De Braziliaan kwam in januari 2017 naar Amsterdam, had een lange aanloop nodig, maar kende een uitstekend volledig eerste seizoen. Lainez moet die tijd ook krijgen, maar gezien zijn kwaliteiten kijkt niemand er bij Ajax van op als hij dit seizoen al een bijdrage kan leveren in de titelstrijd met PSV.

Met de eventuele komst van de ’Mexicaanse Messi’ wordt ingespeeld op een mogelijk vertrek van Hakim Ziyech of Neres n dit seizoen.
Oh.
pi_184138513
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 1 januari 2019 @ 12:17:33 #141
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
  dinsdag 1 januari 2019 @ 12:20:50 #142
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_184138717
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vince Gino Dekker inmiddels ook weg bij AZ.
Jammer dat hij het niet lijkt te gaan redden in de Eredivisie.
Ook niet in KKD. Het wordt wel beetje treurig voor die jongen met z'n gouden linker.
pi_184139785
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ook niet in KKD. Het wordt wel beetje treurig voor die jongen met z'n gouden linker.
Maar, hij is toch gewoon echt te traag?
  dinsdag 1 januari 2019 @ 13:37:43 #144
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184139852
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 13:34 schreef Itisbangin het volgende:

[..]

Maar, hij is toch gewoon echt te traag?
En hij heeft geen actie.

Is gewoon een soort Derk Boerrigter, heb die hype om hem nooit begrepen. Middelmaat door en door.
Oh.
  dinsdag 1 januari 2019 @ 13:39:20 #145
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_184139891
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 13:34 schreef Itisbangin het volgende:

[..]

Maar, hij is toch gewoon echt te traag?
Zijn blessure aan zijn knie heeft hem geen goed gedaan. Daarvoor was het een heerlijke aanval met hem op links en Nunnely op rechts
pi_184139898
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En hij heeft geen actie.

Is gewoon een soort Derk Boerrigter, heb die hype om hem nooit begrepen. Middelmaat door en door.
Precies. Zelfde als die Clement. God mag weten hoe die ooit minuten heeft gemaakt in 1.
  dinsdag 1 januari 2019 @ 13:41:23 #147
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184139941
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 13:39 schreef Itisbangin het volgende:

[..]

Precies. Zelfde als die Clement. God mag weten hoe die ooit minuten heeft gemaakt in 1.
Ik hoop wel dat de tijd voorbij is dat dat niveau "talenten" in Ajax 1 gaan spelen ja.

Zo'n Sierhuis had een paar jaar geleden nog genoeg kansen in Ajax 1 gekregen om dan te concluderen na twee seizoenen dat het toch niks is.
Oh.
  dinsdag 1 januari 2019 @ 13:44:38 #148
131800 Tarado
cap de fusca
pi_184140013
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 13:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik hoop wel dat de tijd voorbij is dat dat niveau "talenten" in Ajax 1 gaan spelen ja.

Zo'n Sierhuis had een paar jaar geleden nog genoeg kansen in Ajax 1 gekregen om dan te concluderen na twee seizoenen dat het toch niks is.
het is een type Huntelaar en die heeft ook nog steeds zijn waarde, nu weet ik niet of hij ooit zo goed wordt maar in de 16 is hij toch wel gevaarlijk
  dinsdag 1 januari 2019 @ 13:46:45 #149
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184140052
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 13:44 schreef Tarado het volgende:

[..]

het is een type Huntelaar en die heeft ook nog steeds zijn waarde, nu weet ik niet of hij ooit zo goed wordt maar in de 16 is hij toch wel gevaarlijk
Maar er zijn ook genoeg types Huntelaar die nooit goed genoeg zijn voor Ajax, dan moet je echt zo kil zijn met het afmaken dat je er 30 inschiet. En Huntelaar had ook niet voor niks al die tussenstapjes nodig.
Oh.
  dinsdag 1 januari 2019 @ 13:48:33 #150
131800 Tarado
cap de fusca
pi_184140096
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar er zijn ook genoeg types Huntelaar die nooit goed genoeg zijn voor Ajax, dan moet je echt zo kil zijn met het afmaken dat je er 30 inschiet. En Huntelaar had ook niet voor niks al die tussenstapjes nodig.
als hij het bij Groningen waarmaakt is hij beter dan ik dacht
pi_184140590
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar er zijn ook genoeg types Huntelaar die nooit goed genoeg zijn voor Ajax, dan moet je echt zo kil zijn met het afmaken dat je er 30 inschiet. En Huntelaar had ook niet voor niks al die tussenstapjes nodig.
En met de huidige speelstijl heb je ook helemaal niet zo aan het ouderwetse type Huntelaar. Daarvoor komen er veel te weinig fatsoenlijke voorzetten. Je hebt in mijn ogen meer aan een meevoetballende spits die ook in de omschakeling weer snel voorin staat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 1 januari 2019 @ 14:25:43 #152
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184140666
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 14:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

En met de huidige speelstijl heb je ook helemaal niet zo aan het ouderwetse type Huntelaar. Daarvoor komen er veel te weinig fatsoenlijke voorzetten. Je hebt in mijn ogen meer aan een meevoetballende spits die ook in de omschakeling weer snel voorin staat.
In het hele moderne voetbal heb je weinig meer aan voorzetten (behalve teruggetrokken ballen vanaf randje 16, maar die kunnen ook binnengeschoten worden door inlopende middenvelders).

Gewoon types als Firmino, Aguero in de spits gooien, die gewoon heel goed zelf kunnen voetballen. Dolberg zou het nog wel moeten kunnen, maar een Tadic zou ik ook prima als spits kunnen zien. Als degene maar spelintelligentie heeft.
Oh.
pi_184141363
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

In het hele moderne voetbal heb je weinig meer aan voorzetten (behalve teruggetrokken ballen vanaf randje 16, maar die kunnen ook binnengeschoten worden door inlopende middenvelders).

Gewoon types als Firmino, Aguero in de spits gooien, die gewoon heel goed zelf kunnen voetballen. Dolberg zou het nog wel moeten kunnen, maar een Tadic zou ik ook prima als spits kunnen zien. Als degene maar spelintelligentie heeft.
Ja ik opperde in het begin van het seizoen al dat je met deze selectie niet per se een typische negen hoeft op te stellen.

Vriend van me linkte zojuist een bericht in een appgroep dat Ibrahimovic verhuurd zou worden aan Ajax voor de rest van het seizoen. Maar dat bleek afkomstig van voetbalflitsen. :')
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 1 januari 2019 @ 15:24:25 #154
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_184141399
Voorhoede met Zlatan en KJH. Mooi hoor.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 1 januari 2019 @ 15:24:59 #155
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184141405
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 15:20 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja ik opperde in het begin van het seizoen al dat je met deze selectie niet per se een typische negen hoeft op te stellen.

Vriend van me linkte zojuist een bericht in een appgroep dat Ibrahimovic verhuurd zou worden aan Ajax voor de rest van het seizoen. Maar dat bleek afkomstig van voetbalflitsen. :')
https://voetbalflitsen.nl(...)tweede-seizoenshelft

quote:
Ok, we zullen het eerlijk toegeven: dit is een ‘glazen bol voorspelling’ voor wat er zou kunnen gebeuren in voetbaljaar 2019, dit bericht berust dus niet op de waarheid. Tenminste, nog niet ;-) Maar trapte jij er wel in? Deel het berichtje dan zeker even met je vrienden. Leuk toch.
:')
Oh.
  dinsdag 1 januari 2019 @ 15:25:43 #156
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
  dinsdag 1 januari 2019 @ 15:29:55 #157
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_184141463
De mensen kruipen over de grond van het lachen
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_184141888
quote:
Oh, ik had het artikeltje niet eens gelezen, enkel het zien van de bron was voldoende. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_184144439
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 13:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik hoop wel dat de tijd voorbij is dat dat niveau "talenten" in Ajax 1 gaan spelen ja.

Zo'n Sierhuis had een paar jaar geleden nog genoeg kansen in Ajax 1 gekregen om dan te concluderen na twee seizoenen dat het toch niks is.
Dani de Wit hobbelt nog rond.
pi_184146297
Snap die haat tegen matige spelers niet zo. Ook de Dani de Wits dragen bij aan het Nederlandse voetbal.
Gino ♥
pi_184148988
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 20:18 schreef Tjacka het volgende:
Snap die haat tegen matige spelers niet zo. Ook de Dani de Wits dragen bij aan het Nederlandse voetbal.
Niets mis met matige Nederlandse voetballers, maar wel bij andere clubs. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_184149064
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 21:37 schreef Monolith het volgende:

[..]

Niets mis met matige Nederlandse voetballers, maar wel bij andere clubs. :P
Matige spelers zitten helaas altijd in je selectie. Zelfs in 95 hadden we aids in de selectie lol.
Gino ♥
  dinsdag 1 januari 2019 @ 21:43:39 #164
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_184149152
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 21:40 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Matige spelers zitten helaas altijd in je selectie. Zelfs in 95 hadden we aids in de selectie lol.
Clyde Wijnhardgod
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_184149190
-

[ Bericht 100% gewijzigd door _-_ratjetoe_-_ op 01-01-2019 21:45:52 ]
  woensdag 2 januari 2019 @ 07:06:24 #166
80382 manny
30 is best veel
pi_184155105
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 21:40 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Matige spelers zitten helaas altijd in je selectie. Zelfs in 95 hadden we aids in de selectie lol.
aids in de selectie lol ?

man man man
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  woensdag 2 januari 2019 @ 07:53:09 #167
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_184155280
Allereerst de beste wensen iedereen.

Dat het maar een roemrijk jaar mag worden voor ons aller Ajax.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_184155480
Beste wensen all, op een mooie tweede seizoenshelft O+
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_184157191
Misschien in de categorie 'Bedankt Hans', maar rond Magallan moet alleen het papierwerk in orde worden gemaakt. Hij reist dan met Tagliafico naar het trainingskamp.

Lainez wil alleen maar naar Ajax. Lyon interesseert hem niet, een lucratief contract van America ook niet. Die kennen de ambitie van Lainez en die rekent er op dat het tot een transfer zal komen.

Volgens de Azijnbode.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  woensdag 2 januari 2019 @ 11:30:46 #170
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_184157209
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 11:28 schreef El-Stinho het volgende:
Misschien in de categorie 'Bedankt Hans', maar rond Magallan moet alleen het papierwerk in orde worden gemaakt. Hij reist dan met Tagliafico naar het trainingskamp.

Lainez wil alleen maar naar Ajax. Lyon interesseert hem niet, een lucratief contract van America ook niet. Die kennen de ambitie van Lainez en die rekent er op dat het tot een transfer zal komen.

Volgens de Azijnbode.
Orejuela al weg?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_184157240
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 08:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Beste wensen all, op een mooie tweede seizoenshelft O+
Mooi voor peesjevee welteverstaan, bedankt maat :)
  woensdag 2 januari 2019 @ 11:37:57 #172
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_184157362
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 07:06 schreef manny het volgende:

[..]

aids in de selectie lol ?

man man man
We hadden een paar afrikanen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_184157468
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Orejuela al weg?
Cruzeiro wil hem huren met optie tot koop. De Telegraaf verwacht dat het kans van slagen heeft.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  woensdag 2 januari 2019 @ 11:43:24 #174
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_184157482
Wel een zegen dat PSV het zo goed doet in de Eredivisie. Alleen maar goed voor het concentratievermogen van Ajax n PSV. Dat ontbrak vaak afgelopen seizoenen toch wel, omdat je wist dat de concurrenten ook vaak slordig waren, was het niet zo erg als je tegen een zeperd aan liep.
Gaat voordeel opleveren richting de voorrondes van het Europees voetbal volgend seizoen.
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
  woensdag 2 januari 2019 @ 11:44:07 #175
131800 Tarado
cap de fusca
pi_184157504
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 11:43 schreef MrStock het volgende:
Wel een zegen dat PSV het zo goed doet in de Eredivisie. Alleen maar goed voor het concentratievermogen van Ajax n PSV. Dat ontbrak vaak afgelopen seizoenen toch wel, omdat je wist dat de concurrenten ook vaak slordig waren, was het niet zo erg als je tegen een zeperd aan liep.
Gaat voordeel opleveren richting de voorrondes van het Europees voetbal volgend seizoen.
de afgelopen 4 jaar waren ze niet slordig genoeg dan
  woensdag 2 januari 2019 @ 11:46:19 #176
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_184157544
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 11:44 schreef Tarado het volgende:

[..]

de afgelopen 4 jaar waren ze niet slordig genoeg dan
Ik bedoel dus voor Ajax en PSV, dat de titel dan uiteindelijk jammer genoeg naar PSV ging, doet niks af aan mijn verhaal over het concentratievermogen.
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
  woensdag 2 januari 2019 @ 11:47:48 #177
131800 Tarado
cap de fusca
pi_184157573
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 11:46 schreef MrStock het volgende:

[..]

Ik bedoel dus voor Ajax en PSV, dat de titel dan uiteindelijk jammer genoeg naar PSV ging, doet niks af aan mijn verhaal over het concentratievermogen.
het is denk ik ook wel een beetje kwaliteit, het gebrek er aan bij de nrs 3 etc.
  woensdag 2 januari 2019 @ 11:49:42 #178
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_184157606
Dat er nu meer spelers op het veld staan bij beide teams die dat kunnen opbrengen bedoel je?

Ik denk dat het een beetje n n verhaal is. Gewoon qua karaktereigenschappen, maar ook omdat je gedwongen wordt door de concurrent.
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
  woensdag 2 januari 2019 @ 11:57:25 #179
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_184157757
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 11:42 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Cruzeiro wil hem huren met optie tot koop. De Telegraaf verwacht dat het kans van slagen heeft.
Mooi.
Even weer zoveel mogelijk brandhout lozen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 2 januari 2019 @ 13:37:58 #180
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184159426
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 11:28 schreef El-Stinho het volgende:
Misschien in de categorie 'Bedankt Hans', maar rond Magallan moet alleen het papierwerk in orde worden gemaakt. Hij reist dan met Tagliafico naar het trainingskamp.

Lainez wil alleen maar naar Ajax. Lyon interesseert hem niet, een lucratief contract van America ook niet. Die kennen de ambitie van Lainez en die rekent er op dat het tot een transfer zal komen.

Volgens de Azijnbode.
Benieuwd of Lainez ook rondkomt voor ze op trainingskamp gaan dan :)

Magalln ben ik niet al te hoopvol over.
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Orejuela al weg?
Over een paar jaar een goed antwoord voor obscure voetbalquizjes _O_
Oh.
  woensdag 2 januari 2019 @ 13:42:22 #181
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_184159532
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Over een paar jaar een goed antwoord voor obscure voetbalquizjes _O_
De nieuwe Ledezma.
Of Witzenhausen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_184159886
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 11:43 schreef MrStock het volgende:
Wel een zegen dat PSV het zo goed doet in de Eredivisie. Alleen maar goed voor het concentratievermogen van Ajax n PSV. Dat ontbrak vaak afgelopen seizoenen toch wel, omdat je wist dat de concurrenten ook vaak slordig waren, was het niet zo erg als je tegen een zeperd aan liep.
Gaat voordeel opleveren richting de voorrondes van het Europees voetbal volgend seizoen.
Het is vooral te hopen dat er een beetje stabiliteit blijft en komt op bepaalde vlakken bij Ajax. Bosz kreeg het uiteindelijk aardig op de rit, maar vertrok. Toen kregen we Keizer, die ook weer weg mocht. Het is te hopen dat Ten Hag een tijdje aanblijft. Het helpt natuurlijk ook wel dat de twee rotte appels van de bank verdwenen zijn.
Dat is ook wel het grote verschil met PSV. Goed, die hebben nu een trainerswissel, maar ze hebben hun belangrijkste spelers gewoon gehouden het afgelopen seizoen. Van Bommel doet het bovendien als trainer prima, dus die gaan gewoon op dezelfde voet verder.
Je ziet bij Ajax toch even weer dat het in het begin van het seizoen wennen is waardoor je onnodig puntverlies oploopt. Inmiddels oogt het bij Ajax ook gewoon constant en stabiel. Al houd je altijd de sensatiemedia die er alles aan doen om chaos en controverse te creeren bij Ajax.

Het aankoopbeleid lijkt inmiddels ook aardig op orde. Ja, er zijn genoeg spelers die het niet redden, maar dat is inherent aan voetbaltransfers. Als je voor elke Sanchez 3 Orejuelas of Cassieras hebt, dan is dat prima. Dat Ajax wat meer uitgeeft waardoor spelers die nog niet volledig uitgerangeerd zijn willen terugkeren is ook iets dat helpt ten opzichte van de afgelopen jaren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_184160827


(lol)
blablablabla
pi_184160898
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 14:39 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]

(lol)
Ja daar zijn veel mensen toch iets te veel in gaan geloven (ik niet).
pi_184160956
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 14:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ja daar zijn veel mensen toch iets te veel in gaan geloven (ik niet).
Zat gisteren die VI-docu te kijken is wel interessant als je ook hoort over die shortlist van Overmars wie hij samen met Jonk 2 jaar geleden bestempelde als (top)talenten is van de meeste die daar op stonden eigenlijk vrij weinig terecht gekomen.

Blijkt maar weer hoe lastig het is om talenten in te schatten qua toekomstige waarde en potentieel. Zelfs voor wie er het dichtste bij staat.
blablablabla
pi_184161196
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 14:48 schreef Elan het volgende:

[..]

Zat gisteren die VI-docu te kijken is wel interessant als je ook hoort over die shortlist van Overmars wie hij samen met Jonk 2 jaar geleden bestempelde als (top)talenten is van de meeste die daar op stonden eigenlijk vrij weinig terecht gekomen.

Blijkt maar weer hoe lastig het is om talenten in te schatten qua toekomstige waarde en potentieel. Zelfs voor wie er het dichtste bij staat.
Nee de ontwikkeling loopt niet bepaald lineair. Belang van persoonlijkheid wordt misschien wel onderschat. En voetballen in een veilige omgeving voor een paar honderd man en nauwelijks camera's is ook wel wezenlijk anders dan in stadions, om maar iets te noemen
  woensdag 2 januari 2019 @ 15:37:54 #187
80382 manny
30 is best veel
pi_184161897
Als die Machalan daadwerkelijk fit aan de start staat tegen Real EN dan ook nog goed speelt dan is die transfer meteen terugverdiend. (ja, die zin begon met "Als"). En Wober meteen weer in trouble.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  woensdag 2 januari 2019 @ 15:41:33 #188
131800 Tarado
cap de fusca
pi_184161950
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 14:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Nee de ontwikkeling loopt niet bepaald lineair. Belang van persoonlijkheid wordt misschien wel onderschat. En voetballen in een veilige omgeving voor een paar honderd man en nauwelijks camera's is ook wel wezenlijk anders dan in stadions, om maar iets te noemen
om over de financile verleiding maar te zwijgen, je kan van die jongens zeggen dat ze mislukt zijn maar wel mislukte miljonairs
  woensdag 2 januari 2019 @ 15:44:57 #189
80382 manny
30 is best veel
pi_184162003
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 15:41 schreef Tarado het volgende:

[..]

om over de financile verleiding maar te zwijgen, je kan van die jongens zeggen dat ze mislukt zijn maar wel mislukte miljonairs
Precies. Als die mannen een beetje normaal met hun geld doen (dat kan wel eens een punt van aandacht zijn...) dan zijn ze voor de rest van hun leven voorzien van geld. En dat door te voetballen. Hoe tof is dat !

El Ghazi, Bazoer, Riedewald, Kluivert.... en ik vergeet er vast nog een heleboel.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_184162118
Tete doet het aardig in Frankrijk toch?
blablablabla
  woensdag 2 januari 2019 @ 15:58:52 #191
131800 Tarado
cap de fusca
pi_184162140
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 15:56 schreef Elan het volgende:
Tete doet het aardig in Frankrijk toch?
moest ook veel banken dacht ik maar degene die hem op de bank houdt heeft nu een blessure dus hij zal wel meer speeltijd krijgen
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:06:07 #192
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_184162282
AFCAjax twitterde op woensdag 02-01-2019 om 16:03:56 To-do list 2️⃣0️⃣1️⃣9️⃣:Magalln announced 📋✔️#MagaTransfer https://t.co/Qhxt09dCex reageer retweet
De rechtsbenige verdediger tekende een contract dat per 1 januari 2019 is ingegaan en een looptijd heeft van viereneenhalf jaar, tot en met 30 juni 2023.
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:07:25 #193
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_184162303
Hoe ze dit aankondigen :D
pi_184162312
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
AFCAjax twitterde op woensdag 02-01-2019 om 16:03:56 To-do list 2⃣0⃣1⃣9⃣:Magalln announced 📋✔#MagaTransfer https://t.co/Qhxt09dCex reageer retweet
Lol
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_184162328
hoeveel heeft die gekost....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184162344
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:08 schreef klaasweetalles het volgende:
hoeveel heeft die gekost....
Anderhalve Clasie.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_184162377
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Anderhalve Clasie.
feyenoord verkocht clasie voor 13 miljoen.....x 1.5

dat is duur
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:13:13 #198
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_184162414
Nu nog Orejuela definitief lozen en Cerny verhuren als Lainez komt.
pi_184162416
quote:
Nu heeft Ajax alsnog beet. De verdediger kost de Amsterdammers naar verluidt een slordige tien miljoen euro
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:16:55 #200
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184162502
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
AFCAjax twitterde op woensdag 02-01-2019 om 16:03:56 To-do list 2️⃣0️⃣1️⃣9️⃣:Magalln announced 📋✔️#MagaTransfer https://t.co/Qhxt09dCex reageer retweet
De rechtsbenige verdediger tekende een contract dat per 1 januari 2019 is ingegaan en een looptijd heeft van viereneenhalf jaar, tot en met 30 juni 2023.
Oh.
pi_184162509
Fijn dat ze in ieder geval al anticiperen op vertrek van spelers... nu die Lainez nog binnenhengelen :P
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:17:19 #202
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184162512
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu nog Orejuela definitief lozen en Cerny verhuren als Lainez komt.
Johnsen, De Wit, Ekkelenkamp verkopen.
Oh.
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:20:46 #203
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_184162592
quote:
9s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ziedend.
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:21:37 #204
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184162612
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:20 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ziedend.
Ach ik verwacht er ook niks van. Misschien valt het mee.
Oh.
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:21:43 #205
131800 Tarado
cap de fusca
pi_184162615
quote:
9s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
dat zegt toch weinig of was dat de trainer?
pi_184162634
Ik ga er vanuit dat deze jongen echt wel iets kan, was toch een vaste waarde bij Boca?
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:22:52 #207
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184162635
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat zegt toch weinig of was dat de trainer?
Nja het is niet de enige reactie natuurlijk, en van Boca-fans. Maar goed dit weten we al een jaar hoe ze daar over hem denken.

Wellicht heeft hij toch zijn waarde en kan hij zich hier nog ontwikkelen, laten we maar positief blijven.
Oh.
pi_184162641
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
AFCAjax twitterde op woensdag 02-01-2019 om 16:03:56 To-do list 2️⃣0️⃣1️⃣9️⃣:Magalln announced 📋✔️#MagaTransfer https://t.co/Qhxt09dCex reageer retweet
De rechtsbenige verdediger tekende een contract dat per 1 januari 2019 is ingegaan en een looptijd heeft van viereneenhalf jaar, tot en met 30 juni 2023.
Die reacties _O- Goud.
pi_184162652
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 15:44 schreef manny het volgende:

[..]

Precies. Als die mannen een beetje normaal met hun geld doen (dat kan wel eens een punt van aandacht zijn...) dan zijn ze voor de rest van hun leven voorzien van geld. En dat door te voetballen. Hoe tof is dat !

El Ghazi, Bazoer, Riedewald, Kluivert.... en ik vergeet er vast nog een heleboel.
Toch betwijfel ik of dat cht veel voldoening geeft, zeker op de lange termijn. Aan veel geld hebben raak je ook vrij snel gewend.

Maar ja over het algemeen zijn het niet de meest intelligente verstandige jongens natuurlijk.
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:23:38 #210
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184162654
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga er vanuit dat deze jongen echt wel iets kan, was toch een vaste waarde bij Boca?
https://twitter.com/VincentGuzman_/status/1073662631867768832

Hier een thread van iemand die hem een tijdje heeft gevolgd.
Oh.
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:24:24 #211
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184162670
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Toch betwijfel ik of dat cht veel voldoening geeft, zeker op de lange termijn. Aan veel geld hebben raak je ook vrij snel gewend.

Maar ja over het algemeen zijn het niet de meest intelligente verstandige jongens natuurlijk.
Kijk maar naar Barney :+ Die voelt zich ook zwaar kut en kan van zijn vele geld alleen maar dure Hulk-poppen kopen. Ego prikkelen geeft toch vaak meer voldoening.
Oh.
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:24:42 #212
131800 Tarado
cap de fusca
pi_184162676
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nja het is niet de enige reactie natuurlijk, en van Boca-fans. Maar goed dit weten we al een jaar hoe ze daar over hem denken.

Wellicht heeft hij toch zijn waarde en kan hij zich hier nog ontwikkelen, laten we maar positief blijven.
ik vond dat hele Boca niks de wedstrijden die ik laatst gezien heb (dat River trouwens ook niet) dus het is gewoon even afwachten of het wat gaat worden, ze hebben er lang genoeg over gedaan dus daar kan het niet aan liggen
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:26:19 #213
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184162707
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:24 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik vond dat hele Boca niks de wedstrijden die ik laatst gezien heb (dat River trouwens ook niet) dus het is gewoon even afwachten of het wat gaat worden, ze hebben er lang genoeg over gedaan dus daar kan het niet aan liggen
Mocht hij echt grandioos mislukken zou het wel pijnlijk zijn voor de scouting en Overmars, het is dan geen gokje zoals Orejuela maar gewoon iemand waar ze al meer dan een jaar achteraan zitten.
Oh.
pi_184162721
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

https://twitter.com/VincentGuzman_/status/1073662631867768832

Hier een thread van iemand die hem een tijdje heeft gevolgd.
Dit soort aankopen kan je doen met de schier oneindig grote bankrekening van Ajax.
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:27:38 #215
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_184162742
Argentini zit best wel slecht in de verdedigers en deze gast is nog nooit opgeroepen terwijl die bij een topclub speelt.

Heerlijk man
RED ONS HENNIEGOD
pi_184162745
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Kijk maar naar Barney :+ Die voelt zich ook zwaar kut en kan van zijn vele geld alleen maar dure Hulk-poppen kopen. Ego prikkelen geeft toch vaak meer voldoening.
Tja bij Barney heb ik meer het idee dat het een natuurlijke aanleg voor depressie is, maar inderdaad.
pi_184162774
That athleticism and sheer pace are exactly what Magalln lacks. He’s not extremely slow but he lacks a bit of agility and I feel like he’ll be vulnerable on the break and in the transitional phase with Ajax’s high defensive line. Especially with his forward-thinking defenders.

Dat klinkt nog niet heel veelbelovend.
blablablabla
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:30:01 #218
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_184162794
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Johnsen, De Wit, Ekkelenkamp verkopen.
Solomons, ter Heide, Thetani, Bakboord, van Bladeren.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:31:07 #219
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184162819
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dit soort aankopen kan je doen met de schier oneindig grote bankrekening van Ajax.
Nja voor je het weet zit je weer met een selectie van 70 man.
Oh.
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:32:19 #220
131800 Tarado
cap de fusca
pi_184162852
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Mocht hij echt grandioos mislukken zou het wel pijnlijk zijn voor de scouting en Overmars, het is dan geen gokje zoals Orejuela maar gewoon iemand waar ze al meer dan een jaar achteraan zitten.
zeker, al zullen er wel een paar zomerhuisjes aan over gehouden zijn door deze of gene
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:32:28 #221
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184162854
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:29 schreef Elan het volgende:
That athleticism and sheer pace are exactly what Magalln lacks. He’s not extremely slow but he lacks a bit of agility and I feel like he’ll be vulnerable on the break and in the transitional phase with Ajax’s high defensive line. Especially with his forward-thinking defenders.

Dat klinkt nog niet heel veelbelovend.
Een iets betere versie van Botteghin lees ik al, dus eigenlijk nutteloos in de meeste Eredivisieduels waar je meer hebt aan een goed opbouwende CV dan die een mannetje kan uitschakelen.
Oh.
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:33:13 #222
131800 Tarado
cap de fusca
pi_184162869
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:29 schreef Elan het volgende:
That athleticism and sheer pace are exactly what Magalln lacks. He’s not extremely slow but he lacks a bit of agility and I feel like he’ll be vulnerable on the break and in the transitional phase with Ajax’s high defensive line. Especially with his forward-thinking defenders.

Dat klinkt nog niet heel veelbelovend.
vergeleken met Sanchez ja maar dat telt wel voor meer verdedigers
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:33:53 #223
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184162885
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:32 schreef Tarado het volgende:

[..]

zeker, al zullen er wel een paar zomerhuisjes aan over gehouden zijn door deze of gene
Misschien zit dat kantoor van Lerby er weer bij.
Oh.
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:34:04 #224
80382 manny
30 is best veel
pi_184162891
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Toch betwijfel ik of dat cht veel voldoening geeft, zeker op de lange termijn. Aan veel geld hebben raak je ook vrij snel gewend.

Maar ja over het algemeen zijn het niet de meest intelligente verstandige jongens natuurlijk.
ik belande tijdens een "event" (verschrikkelijk woord) van de ING rondom het Nederlands elftal bij een medewerker van een bekende spelersmakelaar. Deze persoon gaf aan dat je met dat soort gasten om de haverklap als een soort reclassering-ambtenaar met die spelers in gesprek moet. Blazen direct hun hele tekengeld er doorheen en kunnen dan de huur van het veel te dure appartement niet betalen. Beloven van alles aan iedereen en komen dat niet na; investeren op eigen houtje en komen verplichtingen niet na "vergeten" belasting te betalen, etc etc etc etc etc....

Een referentie uit Amerika: Volgens een artikel van Sports Illustrated is 60% van de NBA spelers binnen 5 jaar na beindigen carrire failliet.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:34:36 #225
131800 Tarado
cap de fusca
pi_184162904
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Misschien zit dat kantoor van Lerby er weer bij.
ja daar dacht ik ook aan, zou me niet verbazen
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:35:38 #226
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_184162921
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Een iets betere versie van Botteghin lees ik al, dus eigenlijk nutteloos in de meeste Eredivisieduels waar je meer hebt aan een goed opbouwende CV dan die een mannetje kan uitschakelen.
over CV's gesproken

ben jij op zoek naar een baan JR?
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:36:48 #227
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184162950
quote:
6s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:35 schreef KingRoland het volgende:

[..]

over CV's gesproken

ben jij op zoek naar een baan JR?
Dat is niet relevant voor dit topic.
Oh.
pi_184162957
8 miljoen voor een houthakker :')
AFCA!
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:38:24 #229
131800 Tarado
cap de fusca
pi_184162981
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:37 schreef RensAjacied het volgende:
8 miljoen voor een houthakker :')
zou best kunnen maar zullen we hem eerst het voordeel van de twijfel geven, hij wordt al afgebrand voor hij begonnen is
pi_184162990
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

vergeleken met Sanchez ja maar dat telt wel voor meer verdedigers
Met Sanchez en De Ligt als uitgangspunt gaat elke centrale verdediger de komende 10 jaar een helse klus worden om zich berhaupt te bewijzen.

Zeker De Ligt is een speler die misschien eens in de 30 jaar voorbij komt bij een bescheiden club als Ajax zo´n beetje de Messi onder de verdedigers.
blablablabla
pi_184163030
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

zou best kunnen maar zullen we hem eerst het voordeel van de twijfel geven, hij wordt al afgebrand voor hij begonnen is
Hij mag zich bewijzen maar door de reviews van Boca fans staat hij al 1-0 achter.
AFCA!
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:46:20 #232
131800 Tarado
cap de fusca
pi_184163087
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:41 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Hij mag zich bewijzen maar door de reviews van Boca fans staat hij al 1-0 achter.
we gaan het zien :)
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:47:52 #233
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_184163108
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Johnsen, De Wit, Ekkelenkamp verkopen.
Je haat tegen Ekkelenkamp begint wel extreme vormen aan te nemen

quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:41 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Hij mag zich bewijzen maar door de reviews van Boca fans staat hij al 1-0 achter.
Die zijn al tijdje mad omdat hij weg wil. Zegt me weinig
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:48:07 #234
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184163111
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

zou best kunnen maar zullen we hem eerst het voordeel van de twijfel geven, hij wordt al afgebrand voor hij begonnen is
Welke spelers die vooraf echt afgebrand werden bleken uiteindelijk toch een hele goede aankoop?
Oh.
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:48:37 #235
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184163123
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:47 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Je haat tegen Ekkelenkamp begint wel extreme vormen aan te nemen
Van mij mag hij een leuke carrire hebben bij een club als Groningen ofzo hoor :).
Oh.
pi_184163130
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Welke spelers die vooraf echt afgebrand werden bleken uiteindelijk toch een hele goede aankoop?
Schone :P
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:49:10 #237
131800 Tarado
cap de fusca
pi_184163133
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Welke spelers die vooraf echt afgebrand werden bleken uiteindelijk toch een hele goede aankoop?
Litmanen
pi_184163151
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nja voor je het weet zit je weer met een selectie van 70 man.
Ik mag hopen dat het zo'n vaart niet loopt. Maar op de positie CV hebben we nou niet bepaald zo veel diepte dat deze aankoop een dergelijk scenario doet vermoeden.

Vind het wel jammer als hij voetballend niet sterk is, dat is nogal belangrijk voor het spel van Ajax.
pi_184163160
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Welke spelers die vooraf echt afgebrand werden bleken uiteindelijk toch een hele goede aankoop?
Ibrahimovic
blablablabla
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:51:25 #240
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184163162
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:49 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Schone :P
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:49 schreef Tarado het volgende:

[..]

Litmanen
Kwamen toch allebei transfervrij? :+
Oh.
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:51:33 #241
131800 Tarado
cap de fusca
pi_184163164
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat het zo'n vaart niet loopt. Maar op de positie CV hebben we nou niet bepaald zo veel diepte dat deze aankoop een dergelijk scenario doet vermoeden.

Vind het wel jammer als hij voetballend niet sterk is, dat is nogal belangrijk voor het spel van Ajax.
het enige positieve wat ik lees is dat hij vooruit kan verdedigen dus positioneel is hij wel goed
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:51:36 #242
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_184163165
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Welke spelers die vooraf echt afgebrand werden bleken uiteindelijk toch een hele goede aankoop?
Mike vd Hoorn
RED ONS HENNIEGOD
pi_184163170
quote:
9s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:51 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Mike vd Hoorn
Nick Viergever.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:52:04 #244
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_184163172
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[..]

Kwamen toch allebei transfervrij? :+
Wat is 10 miljoen tegenwoordig? Zakgeld.
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:52:37 #245
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184163180
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:52 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Wat is 10 miljoen tegenwoordig? Zakgeld.
Staat wel in de top-10 duurste aankopen volgens mij :+
Oh.
pi_184163183
Deze clown is gewoon gekocht als opvolger van de Ligt volgend seizoen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:52:52 #247
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_184163185
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:52 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Nick Viergever.
Robbie Wieleart
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:53:12 #248
131800 Tarado
cap de fusca
pi_184163190
quote:
9s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:51 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Mike vd Hoorn
:D scorende verdediger
pi_184163205
quote:
9s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:52 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Robbie Wieleart
Bruno Silva.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:54:21 #250
131800 Tarado
cap de fusca
pi_184163207
quote:
9s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:52 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Robbie Wieleart
dat was echt erg ja, of Frank Verlaat die terugkwam na zo'n renie wedstrijd
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:54:50 #251
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_184163215
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

:D scorende verdediger
Ballen blind wegroeien, lekker zwak in grote ruimtes.
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:55:20 #252
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_184163223
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Staat wel in de top-10 duurste aankopen volgens mij :+
Joh, Matthijs en Frenkie komen straks met stip op 1 en 2 als duurste verkopen ooit. Zegt helemaal niets
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:55:49 #253
131800 Tarado
cap de fusca
pi_184163231
quote:
9s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:54 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Ballen blind wegroeien, lekker zwak in grote ruimtes.
toch beter dan Van Dijk volgens een topcoach in de VS
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:56:04 #254
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_184163233
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:54 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Bruno Silva.
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat was echt erg ja, of Frank Verlaat die terugkwam na zo'n renie wedstrijd
Wat te denken van Kuffour. 66 jaar genot
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:56:52 #255
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184163240
quote:
9s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:52 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Robbie Wieleart
Altijd wijzen waar iedereen moet staan en zelf zijn man vergeten _O_
Oh.
pi_184163241
quote:
9s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:56 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

[..]

Wat te denken van Kuffour. 66 jaar genot
Teemu Tainio _O_
Martin Jol _O_ (genoemd bij RSC Anderlecht en vriendje van Arnesen)
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:57:29 #257
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_184163250
Ik zie het probleem ook niet zo met een houthakker. Zet je daar Daley Blind naast dan heb je alsnog een prima voetballende defensie
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:57:59 #258
131800 Tarado
cap de fusca
pi_184163254
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:56 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Teemu Tainio _O_
Martin Jol _O_ (genoemd bij RSC Anderlecht en vriendje van Arnesen)
dan wordt er wel weer een Raiola blik open getrokken
pi_184163261
totaal nu 160 miljoen ingekocht in 3 seizoenen en nog steeds geen prijs winnen

:)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:58:20 #260
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184163262
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie het probleem ook niet zo met een houthakker. Zet je daar Daley Blind naast dan heb je alsnog een prima voetballende defensie
Maar dan zetten ze Daley Blind vast en laten ze Magalln vrij.
Oh.
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:59:17 #261
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184163276
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:56 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Teemu Tainio _O_
Martin Jol _O_ (genoemd bij RSC Anderlecht en vriendje van Arnesen)


ATOUBAD
Oh.
  woensdag 2 januari 2019 @ 16:59:21 #262
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_184163277
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

toch beter dan Van Dijk volgens een topcoach in de VS
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:56 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Teemu Tainio _O_
Martin Jol _O_ (genoemd bij RSC Anderlecht en vriendje van Arnesen)
We zullen Vvv - uit nooit meer vergeten
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 2 januari 2019 @ 17:02:27 #263
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_184163323
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar dan zetten ze Daley Blind vast en laten ze Magalln vrij.
Tja... Hetzelfde zeiden ze over Sanchez. Hij kon het allemaal niet zo best en nu speelt hij bij een voetballende ploeg als Tottenham Hotspur
  woensdag 2 januari 2019 @ 17:04:44 #264
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184163352
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:02 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Tja... Hetzelfde zeiden ze over Sanchez. Hij kon het allemaal niet zo best en nu speelt hij bij een voetballende ploeg als Tottenham Hotspur
Ik vond dat bij Sanchez nog wel prima.
Oh.
  woensdag 2 januari 2019 @ 17:04:55 #265
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_184163358
#MAGAllan is alleen al 25, dit voelt als een AZ aankoop.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 2 januari 2019 @ 17:05:45 #266
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_184163368
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik vond dat bij Sanchez nog wel prima.
Je had hem al eerder zien spelen en Magallan ook?
  woensdag 2 januari 2019 @ 17:07:10 #267
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184163382
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Je had hem al eerder zien spelen en Magallan ook?
Bedoelde wat ik over Sanchez vond bij Ajax.

Bij Magalln is het nu afwachten :) Gelukkig kunnen we hem al snel zien op de Florida Cup!
Oh.
  woensdag 2 januari 2019 @ 17:08:32 #268
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_184163401
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Je had hem al eerder zien spelen en Magallan ook?
Tijdens die Copa Libertadores potjes maar vooral in de finale . En ja het is een Vd Hoorn alleen dan wat korter en grover .
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 2 januari 2019 @ 17:10:58 #269
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_184163428
quote:
9s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:08 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Tijdens die Copa Libertadores potjes maar vooral in de finale . En ja het is een Vd Hoorn alleen dan wat korter en grover .
Als het een betere versie is van Mike vind ik het wel prima. Maar ik oordeel hem liever op wat hij laat zien in ArenA dan op wat youtube-beelden of zo
  woensdag 2 januari 2019 @ 17:12:26 #270
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_184163447
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Als het een betere versie is van Mike vind ik het wel prima. Maar ik oordeel hem liever op wat hij laat zien in ArenA dan op wat youtube-beelden of zo
Foxie schat ik toch wel iets lager in dan sjoutuube
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 2 januari 2019 @ 17:12:32 #271
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184163450


Hij heeft wel een prima vriendin.
Oh.
  woensdag 2 januari 2019 @ 17:13:00 #272
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_184163458
quote:
9s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:12 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Foxie schat ik toch wel iets lager in dan sjoutuube
Daarom :)
  woensdag 2 januari 2019 @ 17:13:18 #273
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_184163464
Stukje van Pieter Zwart.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 2 januari 2019 @ 17:18:33 #274
131800 Tarado
cap de fusca
pi_184163553
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]

Hij heeft wel een prima vriendin.
kan ik niet ontkennen :)
pi_184163647
Koopclub
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 2 januari 2019 @ 17:37:36 #276
132619 crew  D_A
Ben jij van die ?
pi_184163891


16 :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 2 januari 2019 @ 17:54:50 #277
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184164174
quote:
14s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]

16 :Y
Moet hij van de zomer weer inleveren als Surez terug komt :).
Oh.
pi_184164281
Magallan is een miskoop verwacht ik. Fans van de club zijn blij dat ie vertrekt. Dat is nooit een goed teken.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184164500
Heb lage verwachtingen over Magallan. Maar laten we hem n kans geven :)
  woensdag 2 januari 2019 @ 18:11:56 #280
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184164524
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:59 schreef Scarface88 het volgende:
Magallan is een miskoop verwacht ik. Fans van de club zijn blij dat ie vertrekt. Dat is nooit een goed teken.
Ik hoorde weer dat iedereen in Argentinie nu met een Ajaxshirtje loopt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184164625
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 18:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik hoorde weer dat iedereen in Argentinie nu met een Ajaxshirtje loopt.
In Afrika ook. Gekregen van de kringloop.
Land of the free. Home of the brave.
  woensdag 2 januari 2019 @ 19:37:10 #282
21467 franske19
Hit the deck!
pi_184166113
Als je dat bedrag voor Magallan ziet vraag je je wel af hoe Ajax in hemelsnaam Tagliafico voor 5 miljoen heeft kunnen lospeuteren.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  woensdag 2 januari 2019 @ 19:48:30 #283
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_184166383
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:37 schreef franske19 het volgende:
Als je dat bedrag voor Magallan ziet vraag je je wel af hoe Ajax in hemelsnaam Tagliafico voor 5 miljoen heeft kunnen lospeuteren.
Boca of Independiente is nogal een verschil. Spelers van Ajax zijn ook per definitie een paar miljoen meer waard.
Put these foolish ambitions to rest.
  woensdag 2 januari 2019 @ 20:01:00 #284
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184166718
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]

Hij heeft wel een prima vriendin.
Mijn god zeg. Ik snap wel dat ze hem gehaald hebben. Deze krijg je er gratis bij.
  woensdag 2 januari 2019 @ 20:09:17 #285
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184166906
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 20:01 schreef fetX het volgende:

[..]

Mijn god zeg. Ik snap wel dat ze hem gehaald hebben. Deze krijg je er gratis bij.
Die gaat rond in de bestuurskamer? Beetje zoals ze bij het Nederlands elftal een liedje moet zingen als nieuwkomer?
  woensdag 2 januari 2019 @ 20:12:06 #286
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184166973
quote:
11s.gif Op woensdag 2 januari 2019 20:09 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Die gaat rond in de bestuurskamer? Beetje zoals ze bij het Nederlands elftal een liedje moet zingen als nieuwkomer?
Even zuigen ter kennismaking. :)
pi_184167044
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:59 schreef Scarface88 het volgende:
Magallan is een miskoop verwacht ik. Fans van de club zijn blij dat ie vertrekt. Dat is nooit een goed teken.
Ik lees net dat ze in mexico hopen dat psv degradeert
  woensdag 2 januari 2019 @ 20:22:07 #288
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_184167238
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]

Hij heeft wel een prima vriendin.
Top aankoop
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_184167368
quote:
’Lainez heeft talent om bij Ajax te slagen’
Door MIKE VERWEIJ

1 uur geleden in VOETBAL

AMSTERDAM - Juan Carlos Osorio (57) zou een transfer van Diego Lainez (18) naar Ajax van harte toejuichen.

telegraaf
nog eentje erbij....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 2 januari 2019 @ 20:38:05 #290
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_184167551
quote:
11s.gif Op woensdag 2 januari 2019 20:09 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Die gaat rond in de bestuurskamer? Beetje zoals ze bij het Nederlands elftal een liedje moet zingen als nieuwkomer?


Gaan haar hoogstpersoonlijk ophalen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 2 januari 2019 @ 20:38:56 #291
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184167563
quote:
9s.gif Op woensdag 2 januari 2019 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Gaan haar hoogstpersoonlijk ophalen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Brinkhuis glibbert ook al lang mee.
Oh.
  woensdag 2 januari 2019 @ 20:41:09 #292
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_184167598
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die Brinkhuis glibbert ook al lang mee.
Maar dat is hun slaafje voor van alles en nog wat
RED ONS HENNIEGOD
pi_184168099
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 20:14 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Ik lees net dat ze in mexico hopen dat psv degradeert
Mad.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184168299
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die Brinkhuis glibbert ook al lang mee.
De perschef kennelijk. Wat kan de perschef de Ajaxsupporter nou weer hebben misdaan?

Al is Miel wel echt een klote naam.
pi_184169039
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die Brinkhuis glibbert ook al lang mee.
Met Miel is toch niet veel mis?

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 20:18 schreef Tjacka het volgende:
Snap die haat tegen matige spelers niet zo. Ook de Dani de Wits dragen bij aan het Nederlandse voetbal.
Ik haat niet op hem als persoon of als voetballer. Wel als speler die minuten maakt in Ajax 1 waar hij niets te zoeken heeft. Er is een waslijst met spelers te maken die 1 gewoon nooit hadden mogen halen. Die hadden er dus eerder uitgevist moeten worden.

Zo'n Flemming zit denk ik qua talent op hetzelfde niveau als Ekkelenkamp en De Wit. Toch had ik die liever nog bij Ajax gezien ipv die twee. Sommige spelers gun je het wat meer ook al hebben ze het talent niet. Anderen hoeven de kans nog niet eens te hebben.

Lang is ook zo'n gastje. Geen idee of hij het gaat redden, maar qua uitstraling een topspeler voor ADO of Utrecht.
pi_184172792
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
Stukje van Pieter Zwart.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Type Botteghin
pi_184172829
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
Stukje van Pieter Zwart.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pieter Zwart is nog maagd.
pi_184172914
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:37 schreef franske19 het volgende:
Als je dat bedrag voor Magallan ziet vraag je je wel af hoe Ajax in hemelsnaam Tagliafico voor 5 miljoen heeft kunnen lospeuteren.
Die dude had een clausule in zijn contract staan waardoor hij voor 5miljoen wegmocht. Anders was hij veel duurder.
pi_184173667
Lainez is volgens mexicaanse bronnen binnen enkele uren ajacied :)

https://twitter.com/anavarrot52/status/1080615674873966592?s=21
  donderdag 3 januari 2019 @ 01:38:21 #300
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_184173693
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 20:28 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

nog eentje erbij....
Kut he , als je eigen club niks kan kopen ?!?!
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 3 januari 2019 @ 01:39:11 #301
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_184173700
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 01:34 schreef Brammess het volgende:
Lainez is volgens mexicaanse bronnen binnen enkele uren ajacied :)

https://twitter.com/anavarrot52/status/1080615674873966592?s=21
Ben benieuwd
Ik ben inmiddels overleden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')