quote:Op vrijdag 28 december 2018 03:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou, nee, ik haak af. maar ik wens jullie nog een fijne nacht
Samen een dansje dan maar?quote:Op vrijdag 28 december 2018 03:29 schreef MTheBassman het volgende:
En ook deze van Patti Smith blijft een prachtige klassieker
Als je ooit in het hoge noorden van Groningen wil komen, my pleasurequote:
Kon prima digitaalquote:Op vrijdag 28 december 2018 03:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als je ooit in het hoge noorden van Groningen wil komen, my pleasure
Ik kijk de stream niet meer, maar ja, ik kan best begrijpen dat je soms ook niet beter kanquote:Op vrijdag 28 december 2018 03:34 schreef houdjemond het volgende:
Ik voel me stiekem wel een beetje Rick, je best doen in een leeg café, zonder het overgewicht
Mister mister alleenquote:Op vrijdag 28 december 2018 03:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kijk de stream niet meer, maar ja, ik kan best begrijpen dat je soms ook niet beter kan
Je hebt het verder toch wel leuk in deze reeks?quote:Op vrijdag 28 december 2018 03:36 schreef houdjemond het volgende:
Hoogte en dieptepunt voor mij in deze editie
Uiteraard, wellicht op iets meer gehoopt als koningin-zijnde. Mijn volk is niet heul trouwquote:Op vrijdag 28 december 2018 03:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Je hebt het verder toch wel leuk in deze reeks?
Earth & Firequote:Op vrijdag 28 december 2018 03:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Uiteraard, wellicht op iets meer gehoopt als koningin-zijnde. Mijn volk is niet heul trouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |