Avond, Stairway misschien, Hotel California misschien, Fix You, Black, Piano Man, Mag Ik Dan Bij Jouquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:08 schreef PzKpfw het volgende:
Welke nummers zouden bij een 'dodenbonus' kans maken op een nummer 1 notering?
DAB+?quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
DAB+![]()
Black, Piano Man, Africa, Stairway to Heaven, Wish You Were Here, Brabant, Fix You, November Rain, The River en Zoutelande sowieso
Ik las biefstukjesquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:11 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn Bureau staat vol met bierflesjes #zwaredrinkerinside
Mocht dat gebeuren dan hang ik mezelf op.quote:
Hey Jude, als Mecca overlijdtquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als de timing ook gunstig is (stemweek)
Staitway to heaven
Child in time
Hotel California
Avond
Black
November rain
One (U2)
Mag ik dan bij jou
Dat is hem denk ik wel zo’n beetje.
Maar echt hoor! Door puur stom toeval kwam de plaat met dat nummer op mijn pad op Spotify, 'In de uren van de middag', ik stond versteld. Meisje In Engeland heeft ook zo'n toffe melodielijn. Heerlijk bombastisch.quote:
Ook wel een van de bekendste nummers dit jaarquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:12 schreef BillDauterive het volgende:
Dit staat erg hoog voor een nieuwkomer...
Toch staat er nog een nieuwkomer veel en veel hoger..quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:12 schreef BillDauterive het volgende:
Dit staat erg hoog voor een nieuwkomer...
Yesterday.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hey Jude, als Mecca overlijdt
Wij allemaal niet.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:12 schreef alopio het volgende:
waarom dit zo hoog moet snap ik ook niet
You can get USED to it!quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De stem van George Ezra is vreselijk.
Daarom gewoon een buis naar je bureau installeren die rechtstreeks naar de glasbak gaatquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:11 schreef El-Stinho het volgende:
ja die ook jaquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Child in Time gaat echt niet op 1 komen als Ian Gillan overlijdt. Daar is hij niet bekend genoeg voor.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als de timing ook gunstig is (stemweek)
Staitway to heaven
Child in time
Hotel California
Avond
Black
November rain
One (U2)
Mag ik dan bij jou
Dat is hem denk ik wel zo’n beetje.
Meeh, niet nummer één.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je moet niet in je eentje op je zolderkamer pils gaan hakken, Stijn.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:11 schreef El-Stinho het volgende:
Dat valt wel mee.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je moet niet in je eentje op je zolderkamer pils gaan hakken, Stijn.
Hellend vlak. Voor je het weet ben je de tweede tong. En dan niet alleen qua postaantallen.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:14 schreef datismijnmening het volgende:
Origineel van Gwen Stefani is beter
Het is jammer dat die zeikstem wel meteen mijn gedachten binnenschiet als ik dit nummer hoor. ik hoop dat dat ooit ophoudt.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:14 schreef datismijnmening het volgende:
Ritchie Blackmore op de eerste dag van de stemweek.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:14 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Child in Time gaat echt niet op 1 komen als Ian Gillan overlijdt. Daar is hij niet bekend genoeg voor.
Gwen Stefani heeft alsnog een prachtige stemquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het is jammer dat die zeikstem wel meteen mijn gedachten binnenschiet als ik dit nummer hoor. ik hoop dat dat ooit ophoudt.
moet je het wel goed timen ja, dus rond de stemweek. Niet in januariquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ritchie Blackmore op de eerste dag van de stemweek.
Als hij een auto-ongeluk heeft waarbij ook Ian Gillan toevallig betrokken is?
Juist, in zekere zin.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:14 schreef datismijnmening het volgende:
en met rechtquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
Deze Top 2000 leer ik pas de naam kennen. De nummers kende ik al jaren, maar ik onthield nooit wie er achter zat. Schaam mezelf diep
Zei tong ook.quote:
Blackmore is mijn favoriete gitarist maar hij is simpelweg niet bekend genoeg om Queen van de troon te stoten.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Goed bezig jij!quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:15 schreef houdjemond het volgende:
Helemaal naar de Gatver maar ik mag dat.
ja ze zijn best vaak langsgekomen deze avondquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Talk Talk begint zn noteringen wel n beetje op te gebruiken voor de nr 1000 al he
Niet in de slechte versie van dit nummer.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gwen Stefani heeft alsnog een prachtige stem
Dan nog wordt 'ie 2 achter Queen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja nu even sst voor DM.PJ. en dan fietsen en dan vertel ik welquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Goed bezig jij!
Vertel ons eens over je gruwelijke Rummikub zeges!
Timing is key.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Blackmore is mijn favoriete gitarist maar hij is simpelweg niet bekend genoeg om Queen van de troon te stoten.
denk dat we alleen nog Such a shame krijgen en dat is wel such a shame he?!quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Talk Talk begint zn noteringen wel n beetje op te gebruiken voor de nr 1000 al he
''De onwetendheidquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het is jammer dat die zeikstem wel meteen mijn gedachten binnenschiet als ik dit nummer hoor. ik hoop dat dat ooit ophoudt.
Nou inderdaad.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
denk dat we alleen nog Such a shame krijgen en dat is wel such a shame he?!
Ik begrijp. Reach out and touch faith!quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja nu even sst voor DM.PJ. en dan fietsen en dan vertel ik wel
quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''De onwetendheid
Ha ha ha''
''Imca Marina''
Ik ook, maar het gaat niet gebeuren ben ik bangquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Timing is key.
En ik wil graag Deep Purple een keer op ëén.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:19 schreef datismijnmening het volgende:
Marilyn Manson cover is heerlijk van deze
Dan moet ik het album maar eens gaan luisteren. Dit klinkt al erg goedquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:19 schreef DireStraits7 het volgende:
En dan te bedenken dat dit nog een van de mindere nummers op het album is.
Liever die van Jantje Contantjequote:Op vrijdag 28 december 2018 01:19 schreef datismijnmening het volgende:
Marilyn Manson cover is heerlijk van deze
Dan is het tijd om deze aan je Secret Sabra te vragen:quote:
Doei, truste!quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Lieve mensen, ik ga eruit, even Netflixen, daarna nog even de radio aan en slapenTot morgen
![]()
IK WAS ER!
quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Lieve mensen, ik ga eruit, even Netflixen, daarna nog even de radio aan en slapenTot morgen
![]()
IK WAS ER!
Child in Time heeft zijn tijd gehad. Jarenlang de nummer 1 toen de allertijdenlijst nog bij Veronica was. Bovendien is het al de #1 van de Arrow 500.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Timing is key.
Tot morgenquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
![]()
IK WAS ER!
Welterustenquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
![]()
IK WAS ER!
Wat is een secret sabra?quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan is het tijd om deze aan je Secret Sabra te vragen:
https://www.bol.com/nl/p/(...)A.1.3.ProductPageUrl
quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
![]()
IK WAS ER!
quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Timing is key.
Als we dat vertellen is het geen geheim meer he.quote:
Het is ook niet zo dat ik Ritchie Blackmore daarvoor wil opofferen of zo.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ook, maar het gaat niet gebeuren ben ik bang
quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als we dat vertellen is het geen geheim meer he.
Dat is een Secret Santa voor mensen die te veel hebben gedronken en al lang hadden moeten slapen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |