SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.
Nog 3 andere stemtips: 3 acts die bijna aan de afgrond staan met hun enige liedje
- Hot Chocolate - Emma (1969)
- Sam and Dave - Soul Man (1996)
- Stone Roses - Fool's Gold (1997)
Deze drie liedjes verdienen het om in de top 2000 te blijven. Vandaar dit stemadvies.
Oh, en iedereen die op Lil Kleine en Frenna stemt is af.
Wanneer?
Dinsdag 25 december 08:00 tot en met Maandag 31 december 23:59. (verwachten wij)
De lijst van 2018
KLIK HIER VOOR DE LIJST VAN 2018
Presentatie
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Holle Bolle Gijs
14:00 - 16:00 uur - Rob Stenders
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Stefan Stasse
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Evelien de Bruijn
02:00 - 04:00 uur - Rick van Velthuysen
04:00 - 06:00 uur - Frank van ’t Hof
06:00 - 08:00 uur - Annemieke Schollaardt
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Dat had je al moeten doen.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen: Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Deze stond er een keer een jaartje niet in[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
ook niet hun sterkste natuurlijkI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Betere oortjes kopen?quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
Serieus dit is een verkrachte stereoversie, staat VEEL te zachtInstrumenten aan 1 kant is 1 ding maar ik heb oortjes in, dit klinkt badkuiperig
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Dat waren nog eens tijden.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze stond er een keer een jaartje niet inAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
ArnieAlberts, ik ben een man van de whiskey zonder ijs
Ijs vertroebelt de smaak voor me
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
ja waren ze gewoon vergeten. en valt natuurlijk wel op bij zo een nummer, bij iets van bv the editors zal je er niemand over horenquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze stond er een keer een jaartje niet in![]()
Zeker niet, maar hoort wel tot alle eeuwigheid bij de beste 2000 liedjes ooit natuurlijk.quote:My friends all drive horses![]()
Ekte kennerquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:52 schreef MTheBassman het volgende:
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
nog een klein uurtje Mexi... dan is het zover, het mooiste liefdesliedje
I love music |Ajax forever
Nee inderdaad, maar zeker geen slecht nummerquote:
Het enige Beatle nummer wat ik echt niet trek is Revolution 9![]()
![]()
Dat einde is wel briljant hoor
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Westlife BAZEN[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Whiskey met ijs.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:52 schreef MTheBassman het volgende:
Dat is als sex met drie condooms om.
My friends all drive horses![]()
mwah er zijn nummer van blof, kensington, marco b....quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zeker niet, maar hoort wel tot alle eeuwigheid bij de beste 2000 liedjes ooit natuurlijk.
oh nee toch niet
Ik kijk er ook al naar uitquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:52 schreef peaceman het volgende:
nog een klein uurtje Mexi... dan is het zover, het mooiste liefdesliedje![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:53 schreef Kyran het volgende:
Max 3 nummers per artiest zou zo lekker zijn.~FEYENOORD~
Overigens is er 1 ding best wel geestig. Ik zat vorig jaar ruim 8 uur ÓNDER het Top2000 Café.
...
Ja, ik deed research in Beeld en Geluid bij de klantenbalie, precies onder dat op palen gebouwde café
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
yellow submarinequote:Op vrijdag 28 december 2018 00:52 schreef ok01 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar zeker geen slecht nummer
Het enige Beatle nummer wat ik echt niet trek is Revolution 9
Zo 620 plekken erbij. Die oproep voor meer vrouwen in de lijst heb toch wel geholpenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Billy Joel heeft enkele leuke nummers maar een top 3 notering is natuurlijk volstrekt belachelijk. En Uptown Girl... *muteAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Dat is bij veel meer Beatles nummers zo, maar die komen er nooit inquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zeker niet, maar hoort wel tot alle eeuwigheid bij de beste 2000 liedjes ooit natuurlijk.
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
oneens, teveel pareltjes die er dan niet inkomenquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:53 schreef Kyran het volgende:
Max 3 nummers per artiest zou zo lekker zijn.![]()
Ja, ook deze is 10x beter dan Pianoman
Dat was de glibberige boyband die hier een gruwelijke cover van gemaakt heeft toch.quote:Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Deze is leuker dan New York State of Mind. There, I said it.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
en zelfs dat was matigquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:54 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja die ook![]()
Ringo Starr had het toen echt bij het drummen moeten laten
Quoted for Truthquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:54 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dat was de glibberige boyband die hier een gruwelijke cover van gemaakt heeft toch.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Ieder woord uit deze zin is waarheid.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:54 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dat was de glibberige boyband die hier een gruwelijke cover van gemaakt heeft toch.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Jullie zijn wel heel kritisch, jeetje man.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:54 schreef Slobeend het volgende:
Dit vind ik oprecht vreselijk. En dan vooral de versie van Westlife♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Agree to disagree.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:53 schreef PzKpfw het volgende:
Billy Joel heeft enkele leuke nummers maar een top 3 notering is natuurlijk volstrekt belachelijk. En Uptown Girl... *muteNee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Laat Mani het niet horen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:54 schreef Slobeend het volgende:
Dit vind ik oprecht vreselijk. En dan vooral de versie van WestlifeHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
HELEMAAL GEKquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:55 schreef noodgang het volgende:
Daar sta je dan met je Opeth-trui Uptown Girl te zingen in het top2000 cafe~FEYENOORD~
An Innocent Man (het album waar deze van afstamt) is trouwens wel echt een pareltje. Een pareltje.
Een pareltje.
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Ook heel veel pareltjes wel? Vooral van de minder grote bands. Ben een beetje Beatles moe nu al en de meeste tot nu toe waren echt matige nummers die als ze door ieder willekeurig andere band waren uitgebracht nooit in de lijst hadden gestaan.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:54 schreef alopio het volgende:
[..]
oneens, teveel pareltjes die er dan niet inkomen![]()
soort HoudjeMond met dr disturbed shirtquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:55 schreef noodgang het volgende:
Daar sta je dan met je Opeth-trui Uptown Girl te zingen in het top2000 cafe![]()
![]()
![]()
Nu ben je me kwijt hoor, dit is echt niet beter dan Piano Man...quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:54 schreef MTheBassman het volgende:
Ja, ook deze is 10x beter dan Pianoman[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Alles beter dan dat eindeloze gezwengelquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu ben je me kwijt hoor, dit is echt niet beter dan Piano Man..."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Sorry Stijn, ik kan er niks aan doen. Jeugdtrauma. Door Westlife.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jullie zijn wel heel kritisch, jeetje man.![]()
net of het gemiddelde stempubliek die bands kent, dan krijg je dus meer meuk erin die men kent, dus 3x jan smit enzoquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ook heel veel pareltjes wel? Vooral van de minder grote bands. Ben een beetje Beatles moe nu al en de meeste tot nu toe waren echt matige nummers die als ze door ieder willekeurig andere band waren uitgebracht nooit in de lijst hadden gestaan.![]()
![]()
![]()
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Morgennacht kruipt Mani weer uit zijn schulp als we ver reizen, wijn drinken, nadenken en diep duiken. Of morgenochtend met TOAP.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laat Mani het niet horen.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
ZEI EVELIEN NOU ECHT "MET, EH.... UPTOWN GIRL"?
Ze moest even nadenken hoe het nummer heette.
Het kwam niet zo vaak voor in de tekstquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ze moest even nadenken hoe het nummer heette.
Een van de mindere van ABBA en alsnog een heerlijk nummertje![]()
Kom.. laat ik eens wat rondvragen.
Is er iets in 2018 gebeurd waar jullie trots op zijn?My friends all drive horses![]()
Chiquequote:Op vrijdag 28 december 2018 00:56 schreef alopio het volgende:
[..]
soort HoudjeMond met dr disturbed shirt![]()
![]()
![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Sigh, dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:57 schreef alopio het volgende:
[..]
net of het gemiddelde stempubliek die bands kent, dan krijg je dus meer meuk erin die men kent, dus 3x jan smit enzo![]()
Dat kun je natuurlijk van ieder nummer roepen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ook heel veel pareltjes wel? Vooral van de minder grote bands. Ben een beetje Beatles moe nu al en de meeste tot nu toe waren echt matige nummers die als ze door ieder willekeurig andere band waren uitgebracht nooit in de lijst hadden gestaan.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Zo'n nummer wil je ook snel vergeten.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ze moest even nadenken hoe het nummer heette.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Ik kwam vanochtend erachter dat om 06:00 een oorsuizend nummer geraaid werd. The Book Of Love. Wat een waanzinnige bagger is dat man.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sorry Stijn, ik kan er niks aan doen. Jeugdtrauma. Door Westlife.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Eagle is mijn favoriete ABBA nummer!quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:57 schreef MTheBassman het volgende:
Een van de mindere van ABBA en alsnog een heerlijk nummertje
Ja. Ik heb een baan gevonden die ik wél leuk vindquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:57 schreef PippenScottie het volgende:
Is er iets in 2018 gebeurd waar jullie trots op zijn?
Zegt alles over ABBAquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:57 schreef MTheBassman het volgende:
Een van de mindere van ABBA en alsnog een heerlijk nummertje![]()
Op 't randje en erover.
Daarom, dan moet je wel echt goed opletten.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik bedoel, het is maar 46 keer gezongen in het nummer.![]()
![]()
ik kom niet meer zo vaak in cafe's maar is het normaal dat mensen er zo bij staan in een normale bar/cafe??![]()
Vooral doodsaai.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kwam vanochtend erachter dat om 06:00 een oorsuizend nummer geraaid werd. The Book Of Love. Wat een waanzinnige bagger is dat man.
The Name of the Game is een leuke ABBA[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb een meisje gescoord in 1 avond en haar zo'n halfjaartje als mijn vriendin gehad. Het scoren in 1 avond ben ik trots op.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:57 schreef PippenScottie het volgende:
Is er iets in 2018 gebeurd waar jullie trots op zijn?
Aside from that, goed contact met een bevriende en zeer gerespecteerde bekende persoon. Vinnik toch leuk.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
ja, baan opgezegd (waar ik veel ellende van had) en nieuwe gevondenquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:57 schreef PippenScottie het volgende:
Is er iets in 2018 gebeurd waar jullie trots op zijn?![]()
![]()
Apart, dat is niet een fan favourite van wat ik weet. Persoonlijk hou ik van The Day Before You Came en Mamma Mia. Voulez-Vous is lowkey een van mijn favorieten van ze, ook nog op gestemdquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Eagle is mijn favoriete ABBA nummer!
Helaas wel jaquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:59 schreef Evertjan het volgende:
ik kom niet meer zo vaak in cafe's maar is het normaal dat mensen er zo bij staan in een normale bar/cafe??~FEYENOORD~
De versie uit de Scrubs-finale is prachtig. Maar de wereldberoemde versie is... niet die versie.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kwam vanochtend erachter dat om 06:00 een oorsuizend nummer geraaid werd. The Book Of Love. Wat een waanzinnige bagger is dat man.
Chiquitita de mijne.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Eagle is mijn favoriete ABBA nummer!Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Leuk!quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja. Ik heb een baan gevonden die ik wél leuk vind
Wil je vertellen welke baan?My friends all drive horses![]()
Muziek waarmee je me razend kan krijgen, is eentonige weggooimeuk zoals The Script, blind geschreeuw van Imagine Dragons of ''Ík heb een hippe baard, een leren jasje, een gitaar en zit bij een microfoon en tokkel wat''quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral doodsaai.
The Name of the Game is een leuke ABBA♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ik ooooookquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:59 schreef alopio het volgende:
[..]
ja, baan opgezegd (waar ik veel ellende van had) en nieuwe gevonden
Gefeliciteerd
Leuk! Welke bekende persoon?quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb een meisje gescoord in 1 avond en haar zo'n halfjaartje als mijn vriendin gehad. Het scoren in 1 avond ben ik trots op.
Aside from that, goed contact met een bevriende en zeer gerespecteerde bekende persoon. Vinnik toch leuk.
En wat was je openingszin bij dag meisje?My friends all drive horses![]()
Het Top 2000 café is geen normaal café. Vorig jaar eerste avond had een gezinnetje (kots) tot drie uur hun twee kutkoters bij (dubbelkots).quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:59 schreef Evertjan het volgende:
ik kom niet meer zo vaak in cafe's maar is het normaal dat mensen er zo bij staan in een normale bar/cafe??
Ik ben software consultant gewordenquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Leuk!
Wil je vertellen welke baan?
Chiquitita is een underrated pareltje.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
bekend persoon...Arnie himselfquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb een meisje gescoord in 1 avond en haar zo'n halfjaartje als mijn vriendin gehad. Het scoren in 1 avond ben ik trots op.
Aside from that, goed contact met een bevriende en zeer gerespecteerde bekende persoon. Vinnik toch leuk.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:59 schreef alopio het volgende:
[..]
ja, baan opgezegd (waar ik veel ellende van had) en nieuwe gevonden
Hoe moet je er anders bij staan?quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:59 schreef Evertjan het volgende:
ik kom niet meer zo vaak in cafe's maar is het normaal dat mensen er zo bij staan in een normale bar/cafe??Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Ik vind dat ook mensonterend. Maar ik vind het nog niet zo erg als al die goedkope edm met simpele effectjes en een zanger/zangeres die precies hetzelfde klinkt, zoals Scared to be Lonely gisteren.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Muziek waarmee je me razend kan krijgen, is eentonige weggooimeuk zoals The Script, blind geschreeuw van Imagine Dragons of ''Ík heb een hippe baard, een leren jasje, een gitaar en zit bij een microfoon en tokkel wat''[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Les Poppys - Shotgun - It's My Life is een prima drietrap.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Oh, autotune aidsquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat ook mensonterend. Maar ik vind het nog niet zo erg als al die goedkope edm met simpele effectjes en een zanger/zangeres die precies hetzelfde klinkt, zoals Scared to be Lonely gisteren.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ik werk ook in IT.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben software consultant geworden
En heb psychologie gestudeerd!![]()
Het kan raar lopen.
Goeie keuze wel, met IT kennis zit iedereen om je te schreeuwen.My friends all drive horses![]()
Muzikaal zo'n verschrikkelijk goed nummer.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chiquitita is een underrated pareltje.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
The Cranberries.![]()
Ik heb op Linger gestemd, maar die komt over twee nachten ergens diep in de nacht. Jammer dat ik die ga missen.![]()
Ja, dat klopt. Ik heb ook sociale wetenschappen als achtergrond (HRM).quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik werk ook in IT.
En heb psychologie gestudeerd!![]()
Het kan raar lopen.
Goeie keuze wel, met IT kennis zit iedereen om je te schreeuwen.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Beetje laat, maar alsnog:
1150 Ode To My Family Cranberries
1149 Non Non Rien N'A Changé Poppys
1148 Shotgun George Ezra ?
1147 It's My Life Talk Talk
1146 Personal Jesus Depeche Mode
1145 You're The Voice John Farnham
1144 Shut Your Eyes Snow Patrol
1143 Message To My Girl Split Enz
1142 Cambodia Kim Wilde![]()
![]()
1141 Pumped Up Kicks Foster The People
1140 Oh Well (Part I) Fleetwood Mac![]()
1139 Pak Maar M'n Hand Nick & Simon
1138 Off The Wall Michael Jackson
1137 Dear Mama 2Pac
1136 The One I Love R.E.M.![]()
Al met al prima uurtje
Zeg ik liever niet, voelt als pochen en dat is niet mijn bedoeling. Of dan krijg je weer discussies als "ooooh maar zo bekend is die nou ook weer niet", dus ik laat het gewoon in het middenquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Leuk! Welke bekende persoon?
En wat was je openingszin bij dag meisje?
Mijn openingszin... poeh. Als ik eerlijk ben was dat gewoon wat random small talk maken, pas buiten met haar kwam ik erachter hoe ze heette. Ik zette niet alles op alles, het boeide me eigenlijk juist bijna niks. Ik had gewoon een leuk gesprekje met haar en haar vriendin, over werk en andere onzin, en toen keek ik even of mijn gut feeling klopte en legde mijn hand bij die van haar. Zij pakte 'm vast en keek me aan, dus ik nam haar even mee naar buiten en we zoenden wat. Was prima.
Haar vriendin was not amused though.
Staat dit er serieus in?quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:04 schreef MTheBassman het volgende:
~FEYENOORD~
Dit is wel echte depri muziek. Maar wel mooi. Jammer dat ik daar zo gevoelig voor ben.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Shotgun is een Top40-hit van dit jaar. Maar die kan ik wel prima hebben.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:04 schreef MTheBassman het volgende:
![]()
1137 Dear Mama 2Pac
Al met al prima uurtje♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
ja van die inwisselbare edm. More than you know van Axwell en Ingrosso vind ik echt het ergste nummer ooit.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zo'n goede band en dan zitten we toch ieder jaar opgescheept met zo'n middenmoter in hun oeuvre.quote:Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Shotgun gemist? Werd het hele jaar kapot gedraaid op de radioquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:04 schreef MTheBassman het volgende:
![]()
1137 Dear Mama 2Pac
Al met al prima uurtje![]()
Ik luister dus nooit radioquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:05 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Shotgun gemist? Was het hele jaar kapot gedraaid op de radio
Dit is trouwens een veel fijner nummer dan Zombie.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Ode to My Family
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Verstandige mensen luisteren niet naar de radio.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik heb een jaartje mijn best gedaan op mijn werk.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Maar eh... waar ben jij trots op geweest dit jaar?
Ik wordt gedetacheerd en heb belachelijk positieve beoordeling gehad van mijn opdrachtgevers.
Mijn Pippies groeien als kool en zijn (meestal) twee schatten van meisjes.
Ik heb flink gewerkt aan mijn gezondheid en heb een vrij aardige conditie nu.
Vorig jaar, en zeker twee jaar geleden was alles een stuk rukker.My friends all drive horses![]()
Ik denk dat wij toch wel met elkaar kunnen opschieten.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
Message to my girl is mijn favoriete liedje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat hoort toch niet in de Top2000quote:![]()
Ja in de Top2000 van RadioNL~FEYENOORD~
Ik vind dit toch wel een van hun betere nummers als ik eerlijk ben.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:05 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zo'n goede band en dan zitten we toch ieder jaar opgescheept met zo'n middenmoter in hun oeuvre."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
En komt ook nooit in de supermarkt?quote:Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Ik vrees dat ik morgen nog lig te slapen voor Thinking Of A Place.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Verstandige mensen komen ook niet op Fok!quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Verstandige mensen luisteren niet naar de radio.
Dit is wel waar.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Verstandige mensen komen ook niet op Fok![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb een jaartje mijn best gedaan op mijn werk.
Ik wordt gedetacheerd en heb belachelijk positieve beoordeling gehad van mijn opdrachtgevers.
Vorig jaar, en zeker twee jaar geleden was alles een stuk rukker.mooi te horen
![]()
Wauw, dat is een goed lijstje Pippen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb een jaartje mijn best gedaan op mijn werk.
Vorig jaar, en zeker twee jaar geleden was alles een stuk rukker.
The Passion niet kennenquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:06 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat hoort toch niet in de Top2000![]()
Ja in de Top2000 van RadioNL![]()
Ik kwam er pas 2 jaar geleden ofzo achter dat dit kinderen waren
"Verstandige mensen lezen het FD". Zoiets?quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Verstandige mensen luisteren niet naar de radio.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Ik denk het ook wel hoorquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat wij toch wel met elkaar kunnen opschieten.
Rellende_Rotscholier
![]()
Evelien vindt alles mooi.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Heeft daar niet zo veel mee te makenquote:~FEYENOORD~
Shotgun ken ik zelfs.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Shotgun is een Top40-hit van dit jaar. Maar die kan ik wel prima hebben.
En ik luister alleen maar podcastsMy friends all drive horses![]()
De oudste komt uit 1971? Les Poppys is het oudste nummer in de lijst?
Het zou zomaar kunnen dat ze voor de commerciëlen werkt.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Evelien vindt alles mooi.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Je kunt er ook zo lekker op klappen!! Zo mooi!!quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Evelien vindt alles mooi.![]()
1148 Shotgun George Ezra![]()
1147 It's My Life Talk Talk![]()
1145 You're The Voice John Farnham![]()
1141 Pumped Up Kicks Foster The People![]()
![]()
![]()
1140 Oh Well (Part I) Fleetwood Mac
1137 Dear Mama 2Pac
1136 The One I Love R.E.M.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Message To My Girl is ook standaard onderdeel van mijn top 3quote:
Welke nummers zouden bij een 'dodenbonus' kans maken op een nummer 1 notering?Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Echt welquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:08 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Heeft daar niet zo veel mee te makenWas een mooie editie.
![]()
nee joh, nog genoeg jaren '60 erinquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
De oudste komt uit 1971? Les Poppys is het oudste nummer in de lijst?![]()
Dat geloof ik, maar dat maakt dit nog niet Top2000 materiaalquote:
~FEYENOORD~
"Deed ik dat zingen"? Ooh, of ik dat liedje zong? Wel.. Nee.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:07 schreef alopio het volgende:
[..]
deed je toen ook dat liedje zingen
Ik zong wel wat anders maar dat was even daarvoor, en dat is voor een andere keer
Piano Man, Black, Avond,quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:08 schreef PzKpfw het volgende:
Welke nummers zouden bij een 'dodenbonus' kans maken op een nummer 1 notering?![]()
Blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:09 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat geloof ik, maar dat maakt dit nog niet Top2000 materiaal![]()
Dan praat Evelien net je reinste bullshit.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:09 schreef alopio het volgende:
[..]
nee joh, nog genoeg jaren '60 erinNee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
dat deed ze ookquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dan praat Evelien net je reinste bullshit.![]()
Gadverdamme, Avond komt me echt de neus uit. Hoorde dit jaar de originele versie van Rob de Nijs (en die heet nog DE avond), DAT vind ik dus een mooie versie.quote:Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Black kan ik nog inkomen.. maar die andere twee.quote:
Op 't randje en erover.
Black denk ik niet. De dodeartiestenbonus werkt vaak alleen bij soloartiesten.quote:
(en bioscoophits)Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
DAB+quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:08 schreef PzKpfw het volgende:
Welke nummers zouden bij een 'dodenbonus' kans maken op een nummer 1 notering?![]()
Black, Piano Man, Africa, Stairway to Heaven, Wish You Were Here, Brabant, Fix You, November Rain, The River en Zoutelande sowieso
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Gadverdamme, Avond komt me echt de neus uit. Hoorde dit jaar de originele versie van Rob de Nijs (en die heet nog DE avond), DAT vind ik dus een mooie versie.![]()
![]()
Allemaal kutnummers, zelfs Black vind ik om eerlijk te zijn geen reet voorstellen. Jeremy en Alive zijn stukken beter.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Gadverdamme, Avond komt me echt de neus uit. Hoorde dit jaar de originele versie van Rob de Nijs (en die heet nog DE avond), DAT vind ik dus een mooie versie."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Mijn Bureau staat vol met bierflesjes #zwaredrinkerinside♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ja het is niet dat ik dat vind, maar denk dat die wel kans makenquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Black kan ik nog inkomen.. maar die andere twee.![]()
Jaja, je had al gezegd dat je Piano Man op de derde plek belachelijk vond. Blijf vooral dat punt herhalen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Black kan ik nog inkomen.. maar die andere twee.
Prima nummer
*HOT TAKE*♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Als de timing ook gunstig is (stemweek)quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:08 schreef PzKpfw het volgende:
Welke nummers zouden bij een 'dodenbonus' kans maken op een nummer 1 notering?
Staitway to heaven
Child in time
Hotel California
Avond
Black
November rain
One (U2)
Mag ik dan bij jou
Dat is hem denk ik wel zo’n beetje.My friends all drive horses![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
De stem van George Ezra is vreselijk.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Avond, Stairway misschien, Hotel California misschien, Fix You, Black, Piano Man, Mag Ik Dan Bij Jouquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:08 schreef PzKpfw het volgende:
Welke nummers zouden bij een 'dodenbonus' kans maken op een nummer 1 notering?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
DAB+?quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
DAB+![]()
Black, Piano Man, Africa, Stairway to Heaven, Wish You Were Here, Brabant, Fix You, November Rain, The River en Zoutelande sowiesoAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Ik las biefstukjesquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:11 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn Bureau staat vol met bierflesjes #zwaredrinkerinside
Mocht dat gebeuren dan hang ik mezelf op.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Hey Jude, als Mecca overlijdtquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als de timing ook gunstig is (stemweek)
Staitway to heaven
Child in time
Hotel California
Avond
Black
November rain
One (U2)
Mag ik dan bij jou
Dat is hem denk ik wel zo’n beetje.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Maar echt hoor! Door puur stom toeval kwam de plaat met dat nummer op mijn pad op Spotify, 'In de uren van de middag', ik stond versteld. Meisje In Engeland heeft ook zo'n toffe melodielijn. Heerlijk bombastisch.quote:
Dus zal wel nooit in de Top 2000 komen.
Ook wel een van de bekendste nummers dit jaarquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:12 schreef BillDauterive het volgende:
Dit staat erg hoog voor een nieuwkomer...![]()
Toch staat er nog een nieuwkomer veel en veel hoger..quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:12 schreef BillDauterive het volgende:
Dit staat erg hoog voor een nieuwkomer...~FEYENOORD~
Yesterday.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hey Jude, als Mecca overlijdtNee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Wij allemaal niet.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:12 schreef alopio het volgende:
waarom dit zo hoog moet snap ik ook niet"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
You can get USED to it!quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De stem van George Ezra is vreselijk.My friends all drive horses![]()
ik hoor persoonlijk veel liever deze Shotgun
Shout-out naar ]123poetertjes die het roerend met me eens zal zijn
Daarom gewoon een buis naar je bureau installeren die rechtstreeks naar de glasbak gaatquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:11 schreef El-Stinho het volgende:
-XOXO-![]()
ja die ook jaquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hey Jude, als Mecca overlijdt![]()
Child in Time gaat echt niet op 1 komen als Ian Gillan overlijdt. Daar is hij niet bekend genoeg voor.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als de timing ook gunstig is (stemweek)
Staitway to heaven
Child in time
Hotel California
Avond
Black
November rain
One (U2)
Mag ik dan bij jou
Dat is hem denk ik wel zo’n beetje.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Meeh, niet nummer één.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hey Jude, als Mecca overlijdtMy friends all drive horses![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Je moet niet in je eentje op je zolderkamer pils gaan hakken, Stijn.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:11 schreef El-Stinho het volgende:
Hellend vlak. Voor je het weet ben je de tweede tong. En dan niet alleen qua postaantallen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Het origineel van Dr Alban het origineel van Bon Jovi het origineel van No Doubt♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Origineel van No Doubt is beter.
Zonder grappen, dit nummer is puur genot
Dat valt wel mee.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je moet niet in je eentje op je zolderkamer pils gaan hakken, Stijn.
Hellend vlak. Voor je het weet ben je de tweede tong. En dan niet alleen qua postaantallen.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Het origineel van Dr. Alban is beter.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:14 schreef datismijnmening het volgende:
Origineel van Gwen Stefani is beter
~FEYENOORD~
Het is jammer dat die zeikstem wel meteen mijn gedachten binnenschiet als ik dit nummer hoor. ik hoop dat dat ooit ophoudt.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:14 schreef datismijnmening het volgende:
Origineel van Gwen Stefani is beterI'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Ritchie Blackmore op de eerste dag van de stemweek.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:14 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Child in Time gaat echt niet op 1 komen als Ian Gillan overlijdt. Daar is hij niet bekend genoeg voor.
Als hij een auto-ongeluk heeft waarbij ook Ian Gillan toevallig betrokken is?My friends all drive horses![]()
Deze Top 2000 leer ik pas de naam kennen. De nummers kende ik al jaren, maar ik onthield nooit wie er achter zat. Schaam mezelf diep
Gwen Stefani heeft alsnog een prachtige stemquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het is jammer dat die zeikstem wel meteen mijn gedachten binnenschiet als ik dit nummer hoor. ik hoop dat dat ooit ophoudt.
moet je het wel goed timen ja, dus rond de stemweek. Niet in januariquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ritchie Blackmore op de eerste dag van de stemweek.
Als hij een auto-ongeluk heeft waarbij ook Ian Gillan toevallig betrokken is?![]()
Juist, in zekere zin.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:14 schreef datismijnmening het volgende:
Origineel van Gwen Stefani is beterJust remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
en met rechtquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
Deze Top 2000 leer ik pas de naam kennen. De nummers kende ik al jaren, maar ik onthield nooit wie er achter zat. Schaam mezelf diep
Rellende_Rotscholier
![]()
Zei tong ook.quote:
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Talk Talk begint zn noteringen wel n beetje op te gebruiken voor de nr 1000 al heHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Blackmore is mijn favoriete gitarist maar hij is simpelweg niet bekend genoeg om Queen van de troon te stoten.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als hij een auto-ongeluk heeft waarbij ook Ian Gillan toevallig betrokken is?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Goed bezig jij!quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:15 schreef houdjemond het volgende:
Helemaal naar de Gatver maar ik mag dat.
Vertel ons eens over je gruwelijke Rummikub zeges!My friends all drive horses![]()
ja ze zijn best vaak langsgekomen deze avondquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Talk Talk begint zn noteringen wel n beetje op te gebruiken voor de nr 1000 al he![]()
Niet in de slechte versie van dit nummer.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gwen Stefani heeft alsnog een prachtige stemI'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Dan nog wordt 'ie 2 achter Queen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als hij een auto-ongeluk heeft waarbij ook Ian Gillan toevallig betrokken is?
Ik denk zelfs dat het overlijden van Robert Plant en/of Jimmy Page niet genoeg zal zijn om Stairway naar 1 te krijgen. Wellicht als ze bij een vliegtuigcrash overlijden op weg naar een Led Zeppelin-reünie in Nederland.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Ja nu even sst voor DM.PJ. en dan fietsen en dan vertel ik welquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Goed bezig jij!
Vertel ons eens over je gruwelijke Rummikub zeges!
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Timing is key.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Blackmore is mijn favoriete gitarist maar hij is simpelweg niet bekend genoeg om Queen van de troon te stoten.
En ik wil graag Deep Purple een keer op ëén.My friends all drive horses![]()
denk dat we alleen nog Such a shame krijgen en dat is wel such a shame he?!quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Talk Talk begint zn noteringen wel n beetje op te gebruiken voor de nr 1000 al heI love music |Ajax forever
Rellende_Rotscholier
![]()
Origineel van Johnny Cash is beter.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
''De onwetendheidquote:
Ha ha ha''
''Imca Marina''
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het is jammer dat die zeikstem wel meteen mijn gedachten binnenschiet als ik dit nummer hoor. ik hoop dat dat ooit ophoudt.![]()
Serieus ik vind de No Doubt cover beter-XOXO-![]()
Nou inderdaad.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
denk dat we alleen nog Such a shame krijgen en dat is wel such a shame he?!Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Ik begrijp. Reach out and touch faith!quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja nu even sst voor DM.PJ. en dan fietsen en dan vertel ik welMy friends all drive horses![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''De onwetendheid
Ha ha ha''
''Imca Marina''
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
En dan te bedenken dat dit nog een van de mindere nummers op het album is.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Personal Jesus is ook wel eens later langsgekomen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ook, maar het gaat niet gebeuren ben ik bangquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Timing is key.
En ik wil graag Deep Purple een keer op ëén.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:19 schreef datismijnmening het volgende:
Marilyn Manson cover is heerlijk van deze
Dan moet ik het album maar eens gaan luisteren. Dit klinkt al erg goedquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:19 schreef DireStraits7 het volgende:
En dan te bedenken dat dit nog een van de mindere nummers op het album is.![]()
Lieve mensen, ik ga eruit, even Netflixen, daarna nog even de radio aan en slapenTot morgen
![]()
IK WAS ER!
Liever die van Jantje Contantjequote:Op vrijdag 28 december 2018 01:19 schreef datismijnmening het volgende:
Marilyn Manson cover is heerlijk van deze[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dan is het tijd om deze aan je Secret Sabra te vragen:quote:
https://www.bol.com/nl/p/(...)A.1.3.ProductPageUrlMy friends all drive horses![]()
Doei, truste!quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Lieve mensen, ik ga eruit, even Netflixen, daarna nog even de radio aan en slapenTot morgen
![]()
IK WAS ER!I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
![]()
IK WAS ER!tot straks
![]()
Child in Time heeft zijn tijd gehad. Jarenlang de nummer 1 toen de allertijdenlijst nog bij Veronica was. Bovendien is het al de #1 van de Arrow 500.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Timing is key.
En ik wil graag Deep Purple een keer op ëén.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Tot morgenquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
![]()
IK WAS ER!![]()
![]()
Welterustenquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
![]()
IK WAS ER!![]()
Wat is een secret sabra?quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan is het tijd om deze aan je Secret Sabra te vragen:
https://www.bol.com/nl/p/(...)A.1.3.ProductPageUrl
quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
![]()
IK WAS ER!
~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Timing is key.
En ik wil graag Deep Purple een keer op ëén.
Rellende_Rotscholier
![]()
Als we dat vertellen is het geen geheim meer he.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Alleen als Blackmore in de stemweek sterft gaat dat gebeuren[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het is ook niet zo dat ik Ritchie Blackmore daarvoor wil opofferen of zo.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ook, maar het gaat niet gebeuren ben ik bang
Ik ben niet een volledige psychopaat.My friends all drive horses![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als we dat vertellen is het geen geheim meer he.
Rellende_Rotscholier
![]()
SKYRADIOGENOTHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dat is een Secret Santa voor mensen die te veel hebben gedronken en al lang hadden moeten slapen.quote:My friends all drive horses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |