Hoe moet je er anders bij staan?quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:59 schreef Evertjan het volgende:
ik kom niet meer zo vaak in cafe's maar is het normaal dat mensen er zo bij staan in een normale bar/cafe??
Ik vind dat ook mensonterend. Maar ik vind het nog niet zo erg als al die goedkope edm met simpele effectjes en een zanger/zangeres die precies hetzelfde klinkt, zoals Scared to be Lonely gisteren.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Muziek waarmee je me razend kan krijgen, is eentonige weggooimeuk zoals The Script, blind geschreeuw van Imagine Dragons of ''Ík heb een hippe baard, een leren jasje, een gitaar en zit bij een microfoon en tokkel wat''
Oh, autotune aidsquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat ook mensonterend. Maar ik vind het nog niet zo erg als al die goedkope edm met simpele effectjes en een zanger/zangeres die precies hetzelfde klinkt, zoals Scared to be Lonely gisteren.
Ik werk ook in IT.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben software consultant geworden
Muzikaal zo'n verschrikkelijk goed nummer.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chiquitita is een underrated pareltje.
Ja, dat klopt. Ik heb ook sociale wetenschappen als achtergrond (HRM).quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik werk ook in IT.
En heb psychologie gestudeerd!![]()
Het kan raar lopen.
Goeie keuze wel, met IT kennis zit iedereen om je te schreeuwen.
Zeg ik liever niet, voelt als pochen en dat is niet mijn bedoeling. Of dan krijg je weer discussies als "ooooh maar zo bekend is die nou ook weer niet", dus ik laat het gewoon in het middenquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Leuk! Welke bekende persoon?
En wat was je openingszin bij dag meisje?
Staat dit er serieus in?quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:04 schreef MTheBassman het volgende:
1139 Pak Maar M'n Hand Nick & Simon
Shotgun is een Top40-hit van dit jaar. Maar die kan ik wel prima hebben.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:04 schreef MTheBassman het volgende:
Beetje laat, maar alsnog:
1150 Ode To My Family Cranberries
1149 Non Non Rien N'A Changé Poppys
1148 Shotgun George Ezra ?
1147 It's My Life Talk Talk
1146 Personal Jesus Depeche Mode
1145 You're The Voice John Farnham
1144 Shut Your Eyes Snow Patrol
1143 Message To My Girl Split Enz
1142 Cambodia Kim Wilde![]()
![]()
1141 Pumped Up Kicks Foster The People
1140 Oh Well (Part I) Fleetwood Mac![]()
1138 Off The Wall Michael Jackson
1137 Dear Mama 2Pac
1136 The One I Love R.E.M.![]()
Al met al prima uurtje
ja van die inwisselbare edm. More than you know van Axwell en Ingrosso vind ik echt het ergste nummer ooit.quote:
Zo'n goede band en dan zitten we toch ieder jaar opgescheept met zo'n middenmoter in hun oeuvre.quote:
Shotgun gemist? Werd het hele jaar kapot gedraaid op de radioquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:04 schreef MTheBassman het volgende:
Beetje laat, maar alsnog:
1150 Ode To My Family Cranberries
1149 Non Non Rien N'A Changé Poppys
1148 Shotgun George Ezra ?
1147 It's My Life Talk Talk
1146 Personal Jesus Depeche Mode
1145 You're The Voice John Farnham
1144 Shut Your Eyes Snow Patrol
1143 Message To My Girl Split Enz
1142 Cambodia Kim Wilde![]()
![]()
1141 Pumped Up Kicks Foster The People
1140 Oh Well (Part I) Fleetwood Mac![]()
1138 Off The Wall Michael Jackson
1137 Dear Mama 2Pac
1136 The One I Love R.E.M.![]()
Al met al prima uurtje
Ik luister dus nooit radioquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:05 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Shotgun gemist? Was het hele jaar kapot gedraaid op de radio
Verstandige mensen luisteren niet naar de radio.quote:
Ik heb een jaartje mijn best gedaan op mijn werk.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Maar eh... waar ben jij trots op geweest dit jaar?
Ik denk dat wij toch wel met elkaar kunnen opschieten.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
Message to my girl is mijn favoriete liedje
Dat hoort toch niet in de Top2000quote:
Ik vind dit toch wel een van hun betere nummers als ik eerlijk ben.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:05 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zo'n goede band en dan zitten we toch ieder jaar opgescheept met zo'n middenmoter in hun oeuvre.
En komt ook nooit in de supermarkt?quote:
Verstandige mensen komen ook niet op Fok!quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Verstandige mensen luisteren niet naar de radio.
Dit is wel waar.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Verstandige mensen komen ook niet op Fok!
quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb een jaartje mijn best gedaan op mijn werk.
Ik wordt gedetacheerd en heb belachelijk positieve beoordeling gehad van mijn opdrachtgevers.
Mijn Pippies groeien als kool en zijn (meestal) twee schatten van meisjes.
Ik heb flink gewerkt aan mijn gezondheid en heb een vrij aardige conditie nu.
Vorig jaar, en zeker twee jaar geleden was alles een stuk rukker.
Wauw, dat is een goed lijstje Pippen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb een jaartje mijn best gedaan op mijn werk.
Ik wordt gedetacheerd en heb belachelijk positieve beoordeling gehad van mijn opdrachtgevers.
Mijn Pippies groeien als kool en zijn (meestal) twee schatten van meisjes.
Ik heb flink gewerkt aan mijn gezondheid en heb een vrij aardige conditie nu.
Vorig jaar, en zeker twee jaar geleden was alles een stuk rukker.
The Passion niet kennenquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:06 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat hoort toch niet in de Top2000![]()
Ja in de Top2000 van RadioNL
"Verstandige mensen lezen het FD". Zoiets?quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Verstandige mensen luisteren niet naar de radio.
Ik denk het ook wel hoorquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat wij toch wel met elkaar kunnen opschieten.
Heeft daar niet zo veel mee te makenquote:
Shotgun ken ik zelfs.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Shotgun is een Top40-hit van dit jaar. Maar die kan ik wel prima hebben.
Het zou zomaar kunnen dat ze voor de commerciëlen werkt.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Evelien vindt alles mooi.
Je kunt er ook zo lekker op klappen!! Zo mooi!!quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Evelien vindt alles mooi.
Message To My Girl is ook standaard onderdeel van mijn top 3quote:
Echt welquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:08 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Heeft daar niet zo veel mee te maken
nee joh, nog genoeg jaren '60 erinquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
De oudste komt uit 1971? Les Poppys is het oudste nummer in de lijst?
Dat geloof ik, maar dat maakt dit nog niet Top2000 materiaalquote:
"Deed ik dat zingen"? Ooh, of ik dat liedje zong? Wel.. Nee.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:07 schreef alopio het volgende:
[..]
deed je toen ook dat liedje zingen
Piano Man, Black, Avond,quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:08 schreef PzKpfw het volgende:
Welke nummers zouden bij een 'dodenbonus' kans maken op een nummer 1 notering?
Blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:09 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat geloof ik, maar dat maakt dit nog niet Top2000 materiaal
Dan praat Evelien net je reinste bullshit.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:09 schreef alopio het volgende:
[..]
nee joh, nog genoeg jaren '60 erin
dat deed ze ookquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dan praat Evelien net je reinste bullshit.
Gadverdamme, Avond komt me echt de neus uit. Hoorde dit jaar de originele versie van Rob de Nijs (en die heet nog DE avond), DAT vind ik dus een mooie versie.quote:
Black kan ik nog inkomen.. maar die andere twee.quote:
Black denk ik niet. De dodeartiestenbonus werkt vaak alleen bij soloartiesten.quote:
DAB+quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:08 schreef PzKpfw het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Gadverdamme, Avond komt me echt de neus uit. Hoorde dit jaar de originele versie van Rob de Nijs (en die heet nog DE avond), DAT vind ik dus een mooie versie.
Allemaal kutnummers, zelfs Black vind ik om eerlijk te zijn geen reet voorstellen. Jeremy en Alive zijn stukken beter.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Gadverdamme, Avond komt me echt de neus uit. Hoorde dit jaar de originele versie van Rob de Nijs (en die heet nog DE avond), DAT vind ik dus een mooie versie.
Ja het is niet dat ik dat vind, maar denk dat die wel kans makenquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Black kan ik nog inkomen.. maar die andere twee.
Jaja, je had al gezegd dat je Piano Man op de derde plek belachelijk vond. Blijf vooral dat punt herhalen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Black kan ik nog inkomen.. maar die andere twee.
Als de timing ook gunstig is (stemweek)quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:08 schreef PzKpfw het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |