Geloof dat ze zo zijn ontstaan ja. Tot een definitieve mutatie zijn intrede deed en het ras voortleefde.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die orcs waren toch ook gewoon gemartelde elven?
Dat overzicht zit al dagen in de amber alert toch?quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:43 schreef Slobeend het volgende:
Ik wacht op het overzicht van Tagliano.
Amber alert?quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat overzicht zit al dagen in de amber alert toch?
Of je er 10 minuten of 10 uur aan gaat zitten, de garanties zijn vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij weet er wat meer van af. Ik moet nog wel wat zoeken. Wil niet weer zo'n kat in de zak als Luuk Rowe kopen.
Op die afdeling mag je dan een hermetisch afgesloten kamer delen met het afgrijselijke worpje van Benito.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Darters zijn uiteindelijk mensen. Dolan doet zijn ding, Benito doet zijn ding, maar het klopt voor geen meter dat een halsstarrige mongool als Van de Pas door blijft gaan met wat hem tot de bodem van de put bracht en hij daar ook nog eens flinke mazzel mee heeft. Deze business is presteren, soms pech, maar het klopt neit dat de altijd sympathieke De Zwaan en Dobey gestorven zijn met 100+ gemiddeld en deze schrale grafdelver met 85 gemiddeld door het toernooi huppelt. Dat kan en mag gewoon niet. Dat kan en mag niet. Dat kan en mag niet. Dat kan en mag niet. erhalve sta ik volledig achter Dolan. Die wel gewoon netjes in de Pro Tour Top 64 eindigde in het afgelopen jaar .Daar waar Van de Pas te zwak voor was. Van de Pas is een schande voor de Tour geweweest en heeft oconstante mazzel gehad. Het is gewoonweg dieptriest dat hij hier staat. Dan ben ik zelfs bereid om mezelf volledig achter Dolan te plaatsen.
Als je voor Van de Pas juicht, ben je geestelijk opgegeven, an je de GGZ in e. Liefst op de gesloten afdeling.
Ja maar wel meer kans dat ik niet weer iemand koop die de helft van zijn botten heeft gebroken.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
Of je er 10 minuten of 10 uur aan gaat zitten, de garanties zijn vergelijkbaar.
Dat ga je ook nooit meer overtreffen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maar wel meer kans dat ik niet weer iemand koop die de helft van zijn botten heeft gebroken.
Ik heb soms het gevoel dat jij het darts vrij serieus neemt.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Darters zijn uiteindelijk mensen. Dolan doet zijn ding, Benito doet zijn ding, maar het klopt voor geen meter dat een halsstarrige mongool als Van de Pas door blijft gaan met wat hem tot de bodem van de put bracht en hij daar ook nog eens flinke mazzel mee heeft. Deze business is presteren, soms pech, maar het klopt neit dat de altijd sympathieke De Zwaan en Dobey gestorven zijn met 100+ gemiddeld en deze schrale grafdelver met 85 gemiddeld door het toernooi huppelt. Dat kan en mag gewoon niet. Dat kan en mag niet. Dat kan en mag niet. Dat kan en mag niet. erhalve sta ik volledig achter Dolan. Die wel gewoon netjes in de Pro Tour Top 64 eindigde in het afgelopen jaar .Daar waar Van de Pas te zwak voor was. Van de Pas is een schande voor de Tour geweweest en heeft oconstante mazzel gehad. Het is gewoonweg dieptriest dat hij hier staat. Dan ben ik zelfs bereid om mezelf volledig achter Dolan te plaatsen.
Als je voor Van de Pas juicht, ben je geestelijk opgegeven, an je de GGZ in e. Liefst op de gesloten afdeling.
Ja. #lifegoalsquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je loert nog op Raya? #IkBenJelle
En zijn ze ook allemaal gewoon lekker slecht omdat het kan.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:44 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Geloof dat ze zo zijn ontstaan ja. Tot een definitieve mutatie zijn intrede deed en het ras voortleefde.
Jij hebt ook jouw momenten omtrent voetbal. De ene mens volgt helemaal geen sport, de andere zit verstrikt in de Bible Belt, de ander volgt schaatsen, de ander volgt voetbal.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb soms het gevoel dat jij het darts vrij serieus neemt.
Ik zou niet zonder jouw tirades op FOK! kunnen Stijn, dat weet je toch.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij hebt ook jouw momenten omtrent voetbal. De ene mens volgt helemaal geen sport, de andere zit verstrikt in de Bible Belt, de ander volgt schaatsen, de ander volgt voetbal.
Als je iets volgt, moet je het met een passie doen. Erover kunnen schrijven is al mooi op zich.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou niet zonder jouw tirades op FOK! kunnen Stijn, dat weet je toch.
Lekker slecht is niets mis mee want daar zit het woord lekker in.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En zijn ze ook allemaal gewoon lekker slecht omdat het kan.
Gewoon heerlijk dat mensen dat kunnen over een pijltje binnenkant buitenkant ijzer.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je iets volgt, moet je het met een passie doen. Erover kunnen schrijven is al mooi op zich.
Moet Dimi in het UI gebeuren ook plaats ruimen voor Luke?quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je iets volgt, moet je het met een passie doen. Erover kunnen schrijven is al mooi op zich.
Lekker man. Al 12 jaar intensief volgend en still going strong.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon heerlijk dat mensen dat kunnen over een pijltje binnenkant buitenkant ijzer.
Nee. Mijn vertrouwen in Loek is morgen klein.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:55 schreef showtimer het volgende:
[..]
Moet Dimi in het UI gebeuren ook plaats ruimen voor Luke?
Dat is dit WK geen slecht teken gebleken.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee. Mijn vertrouwen in Loek is morgen klein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:56 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat is dit WK geen slecht teken gebleken.Van jou kan ik het hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ben jij graag dwars?quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:14 schreef wimderon het volgende:
Overigens is de Dolantrein een éénmans.
Sow.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
twitter:MarcelMaijer twitterde op donderdag 27-12-2018 om 23:57:35Zie ik daar de echt grote vorm van Michael van Gerwen weer om de hoek kijken? #rtl7darts reageer retweet
Dolan wordt onderschat. Come on Brendan!quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:14 schreef wimderon het volgende:
Overigens is de Dolantrein een éénmans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |