Ben jij graag dwars?quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:14 schreef wimderon het volgende:
Overigens is de Dolantrein een éénmans.
Sow.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Darters zijn uiteindelijk mensen. Dolan doet zijn ding, Benito doet zijn ding, maar het klopt voor geen meter dat een halsstarrige mongool als Van de Pas door blijft gaan met wat hem tot de bodem van de put bracht en hij daar ook nog eens flinke mazzel mee heeft. Deze business is presteren, soms pech, maar het klopt neit dat de altijd sympathieke De Zwaan en Dobey gestorven zijn met 100+ gemiddeld en deze schrale grafdelver met 85 gemiddeld door het toernooi huppelt. Dat kan en mag gewoon niet. Dat kan en mag niet. Dat kan en mag niet. Dat kan en mag niet. erhalve sta ik volledig achter Dolan. Die wel gewoon netjes in de Pro Tour Top 64 eindigde in het afgelopen jaar .Daar waar Van de Pas te zwak voor was. Van de Pas is een schande voor de Tour geweweest en heeft oconstante mazzel gehad. Het is gewoonweg dieptriest dat hij hier staat. Dan ben ik zelfs bereid om mezelf volledig achter Dolan te plaatsen.
Als je voor Van de Pas juicht, ben je geestelijk opgegeven, an je de GGZ in e. Liefst op de gesloten afdeling.
twitter:MarcelMaijer twitterde op donderdag 27-12-2018 om 23:57:35Zie ik daar de echt grote vorm van Michael van Gerwen weer om de hoek kijken? #rtl7darts reageer retweet
Dolan wordt onderschat. Come on Brendan!quote:Op vrijdag 28 december 2018 01:14 schreef wimderon het volgende:
Overigens is de Dolantrein een éénmans.
Dan heb jij nooit een meltdown van de Rellende-rotscholier gezien. Bij Stijn heb ik altijd idee dat hij zijn verhaal enorm aanzet en lang niet zo mad is.quote:
neit, erhalve, geweweest, oconstantequote:Op vrijdag 28 december 2018 00:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Darters zijn uiteindelijk mensen. Dolan doet zijn ding, Benito doet zijn ding, maar het klopt voor geen meter dat een halsstarrige mongool als Van de Pas door blijft gaan met wat hem tot de bodem van de put bracht en hij daar ook nog eens flinke mazzel mee heeft. Deze business is presteren, soms pech, maar het klopt neit dat de altijd sympathieke De Zwaan en Dobey gestorven zijn met 100+ gemiddeld en deze schrale grafdelver met 85 gemiddeld door het toernooi huppelt. Dat kan en mag gewoon niet. Dat kan en mag niet. Dat kan en mag niet. Dat kan en mag niet. erhalve sta ik volledig achter Dolan. Die wel gewoon netjes in de Pro Tour Top 64 eindigde in het afgelopen jaar .Daar waar Van de Pas te zwak voor was. Van de Pas is een schande voor de Tour geweweest en heeft oconstante mazzel gehad. Het is gewoonweg dieptriest dat hij hier staat. Dan ben ik zelfs bereid om mezelf volledig achter Dolan te plaatsen.
Als je voor Van de Pas juicht, ben je geestelijk opgegeven, an je de GGZ in e. Liefst op de gesloten afdeling.
oconstantequote:Op vrijdag 28 december 2018 00:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Goed geplaatste komma ouwe reus.quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
neit, erhalve, geweweest ,oconstante![]()
Drugsgebruik is niet stoer. Zoek hulp.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zeker. Het is ook gewoon jammer om te zien hoe Benito met defensieve darts zo ver weet te komen. Afwachten, laag in de scores gaan zitten en dan een paar tempodarts plaatsen op de dubbel. Lelijk.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sporttopics op FOK!
Heerlijk hoeveel kennis, emotie en gelul erin voorkomen
Stijn heeft uiteraard een punt dat Benito het niet verdient om hier te staan. Hele seizoen was hij walgelijk slecht en nu ontsnapt hij dankzij een redelijk gelukkige loting en een chokende Wright. Dan mag je blij zijn dat je met 85 gemiddeld in 4e ronde zit, waar hij normaliter inderdaad wordt afgeslacht door Dolan.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:51 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zeker. Het is ook gewoon jammer om te zien hoe Benito met defensieve darts zo ver weet te komen. Afwachten, laag in de scores gaan zitten en dan een paar tempodarts plaatsen op de dubbel. Lelijk.
Maar ik vermoed dat Dolan daar dwars doorheen gaat spelen.
Met zijn grote mannen finishesquote:Op vrijdag 28 december 2018 07:05 schreef Pino112 het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op donderdag 27-12-2018 om 23:57:35Zie ik daar de echt grote vorm van Michael van Gerwen weer om de hoek kijken? #rtl7darts reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |