abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_184020819
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 00:51 schreef El-Stinho het volgende:
DISCLAIMER: DARTEN IS GEEN SPORT
In tegenstelling tot het altijd sympathieke schaatsen.
pi_184020851
Overigens is de Dolantrein een éénmans.
  vrijdag 28 december 2018 @ 01:24:25 #153
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184021014
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 01:14 schreef wimderon het volgende:
Ben jij graag dwars?
Oh.
pi_184021142
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ben jij graag dwars?
Jij?
  vrijdag 28 december 2018 @ 01:31:16 #155
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184021150
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 01:30 schreef wimderon het volgende:

[..]

Jij?
Ja.
Oh.
  vrijdag 28 december 2018 @ 07:04:10 #156
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184022497
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 00:43 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Darters zijn uiteindelijk mensen. Dolan doet zijn ding, Benito doet zijn ding, maar het klopt voor geen meter dat een halsstarrige mongool als Van de Pas door blijft gaan met wat hem tot de bodem van de put bracht en hij daar ook nog eens flinke mazzel mee heeft. Deze business is presteren, soms pech, maar het klopt neit dat de altijd sympathieke De Zwaan en Dobey gestorven zijn met 100+ gemiddeld en deze schrale grafdelver met 85 gemiddeld door het toernooi huppelt. Dat kan en mag gewoon niet. Dat kan en mag niet. Dat kan en mag niet. Dat kan en mag niet. erhalve sta ik volledig achter Dolan. Die wel gewoon netjes in de Pro Tour Top 64 eindigde in het afgelopen jaar .Daar waar Van de Pas te zwak voor was. Van de Pas is een schande voor de Tour geweweest en heeft oconstante mazzel gehad. Het is gewoonweg dieptriest dat hij hier staat. Dan ben ik zelfs bereid om mezelf volledig achter Dolan te plaatsen.

Als je voor Van de Pas juicht, ben je geestelijk opgegeven, an je de GGZ in e. Liefst op de gesloten afdeling.
Sow.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 28 december 2018 @ 07:05:21 #157
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_184022500
MarcelMaijer twitterde op donderdag 27-12-2018 om 23:57:35 Zie ik daar de echt grote vorm van Michael van Gerwen weer om de hoek kijken? #rtl7darts reageer retweet
pi_184022552
Neem nog een pilsje Stijn :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_184022789
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 01:14 schreef wimderon het volgende:
Dolan wordt onderschat. Come on Brendan!
pi_184022813
Tsja, het zal wel. Ik denk dat Aspinall de halvefinalist uit dat hoekje wordt :)
pi_184022882
Wat een meltdown,zelden vertoond
  vrijdag 28 december 2018 @ 08:32:26 #162
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_184022991
Ik zit ook op de Dolan hypetrain. Zo goed en steady als dit jaar heeft ie nog nooit gespeeld. Denk dat ie makkelijk wint van Benito en dan de kwartfinale een coinflip als ie tegen Aspinall moet.
  vrijdag 28 december 2018 @ 08:34:11 #163
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_184023002
Maak je allemaal niet zo druk, Benito gaat uiteraard niet winnen van Dolan
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  vrijdag 28 december 2018 @ 08:35:27 #164
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_184023014
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 08:19 schreef Mansjester het volgende:
Wat een meltdown,zelden vertoond
Dan heb jij nooit een meltdown van de Rellende-rotscholier gezien. Bij Stijn heb ik altijd idee dat hij zijn verhaal enorm aanzet en lang niet zo mad is.
pi_184023210
14 pagina's geneuzel van Lord of the Rings-nerds moeten doorscrollen... :')_

Teleurstellend. Wel genoten van wat meltdowns.
Jack does it in real time...
  vrijdag 28 december 2018 @ 09:23:22 #166
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_184023405
Benito vanmiddag al dus? Ga ik missen, geen ramp verder.
  Moderator vrijdag 28 december 2018 @ 09:42:54 #167
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_184023672
quote:

[..]

Darters zijn uiteindelijk mensen. Dolan doet zijn ding, Benito doet zijn ding, maar het klopt voor geen meter dat een halsstarrige mongool als Van de Pas door blijft gaan met wat hem tot de bodem van de put bracht en hij daar ook nog eens flinke mazzel mee heeft. Deze business is presteren, soms pech, maar het klopt neit dat de altijd sympathieke De Zwaan en Dobey gestorven zijn met 100+ gemiddeld en deze schrale grafdelver met 85 gemiddeld door het toernooi huppelt. Dat kan en mag gewoon niet. Dat kan en mag niet. Dat kan en mag niet. Dat kan en mag niet. erhalve sta ik volledig achter Dolan. Die wel gewoon netjes in de Pro Tour Top 64 eindigde in het afgelopen jaar .Daar waar Van de Pas te zwak voor was. Van de Pas is een schande voor de Tour geweweest en heeft oconstante mazzel gehad. Het is gewoonweg dieptriest dat hij hier staat. Dan ben ik zelfs bereid om mezelf volledig achter Dolan te plaatsen.

Als je voor Van de Pas juicht, ben je geestelijk opgegeven, an je de GGZ in e. Liefst op de gesloten afdeling.
neit, erhalve, geweweest, oconstante :') _O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_184023690
quote:

[..]

oconstante _O-
pi_184023719
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 09:42 schreef onlogisch het volgende:

[..]

neit, erhalve, geweweest ,oconstante :') _O-
Goed geplaatste komma ouwe reus.
pi_184024021
Covfefe :)
pi_184024795
quote:

[..]

Drugsgebruik is niet stoer. Zoek hulp.
U MAD?
  vrijdag 28 december 2018 @ 10:48:30 #172
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_184024956
Sporttopics op FOK! _O_

Heerlijk hoeveel kennis, emotie en gelul erin voorkomen
  vrijdag 28 december 2018 @ 10:51:45 #173
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_184025029
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 10:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sporttopics op FOK! _O_

Heerlijk hoeveel kennis, emotie en gelul erin voorkomen
Zeker. Het is ook gewoon jammer om te zien hoe Benito met defensieve darts zo ver weet te komen. Afwachten, laag in de scores gaan zitten en dan een paar tempodarts plaatsen op de dubbel. Lelijk.

Maar ik vermoed dat Dolan daar dwars doorheen gaat spelen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  vrijdag 28 december 2018 @ 10:54:49 #174
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_184025104
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 10:51 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Zeker. Het is ook gewoon jammer om te zien hoe Benito met defensieve darts zo ver weet te komen. Afwachten, laag in de scores gaan zitten en dan een paar tempodarts plaatsen op de dubbel. Lelijk.

Maar ik vermoed dat Dolan daar dwars doorheen gaat spelen.
Stijn heeft uiteraard een punt dat Benito het niet verdient om hier te staan. Hele seizoen was hij walgelijk slecht en nu ontsnapt hij dankzij een redelijk gelukkige loting en een chokende Wright. Dan mag je blij zijn dat je met 85 gemiddeld in 4e ronde zit, waar hij normaliter inderdaad wordt afgeslacht door Dolan.

Format, wat het ook leuk maakt, zorgt ervoor dat zulke verrassingen mogelijk zijn. Als je alleen naar de beste gemiddeldes kijkt dan krijg je heel andere spelers natuurlijk.
pi_184025450
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 december 2018 07:05 schreef Pino112 het volgende:
MarcelMaijer twitterde op donderdag 27-12-2018 om 23:57:35 Zie ik daar de echt grote vorm van Michael van Gerwen weer om de hoek kijken? #rtl7darts reageer retweet
Met zijn grote mannen finishes :D
SOONY
  vrijdag 28 december 2018 @ 11:20:20 #176
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_184025563
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Stijn heeft uiteraard een punt dat Benito het niet verdient om hier te staan. Hele seizoen was hij walgelijk slecht en nu ontsnapt hij dankzij een redelijk gelukkige loting en een chokende Wright. Dan mag je blij zijn dat je met 85 gemiddeld in 4e ronde zit, waar hij normaliter inderdaad wordt afgeslacht door Dolan.

Format, wat het ook leuk maakt, zorgt ervoor dat zulke verrassingen mogelijk zijn. Als je alleen naar de beste gemiddeldes kijkt dan krijg je heel andere spelers natuurlijk.
Ach, dat is toch juist mooi man. Net zoals je in voetbal echte cupfighters hebt die niks presteren in de competitie maar op een bekertoernooi verder komen. Of met EK/WK’s, daar heb je ook vaak 1 of 2 slechte landen die toch de eindrondes bereiken.

Zijn scorend vermogen is inderdaad schandalig, maar dubbels gooien is ook onderdeel van het spel natuurlijk...
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  vrijdag 28 december 2018 @ 11:23:52 #177
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_184025651
Wat een BS dat iemand het niet zou verdienen om hier te staan. Elk jaar zitten er een aantal darters bij die met een bijzonder laag gemiddelde en hun gunstige loting wat rondjes weten te winnen.
Maar omdat het een Nederlander is, zou het deze keer niet verdient zijn. :')
pi_184025860
Misschien verricht Bouncito straks wel een wonder.
SOONY
pi_184026061
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 11:23 schreef tja77 het volgende:
Wat een BS dat iemand het niet zou verdienen om hier te staan. Elk jaar zitten er een aantal darters bij die met een bijzonder laag gemiddelde en hun gunstige loting wat rondjes weten te winnen.
Er waren zo'n 79 man beter dan Benito in het afgelopen jaar. Uiteenlopende vloergoden en kneusjes waren zelfs beter. Andy Boulton, iemand die geen tourkaart heeft was zelfs beter dan hem op de Pro Tour. Terry Jenkins, Darren Johnson; al dat soort bagger. Beter dan hem.

Er gooiden 56 man (van de 64) beter in de tweede ronde dan Benito, in de derde ronde gooiden er 30 (van de 32) beter dan Benito. 86 gemiddeld en in de vierde ronde dankzij een extreme mazzelfactor want tegen elke Pro Tour Seed behalve Mickey Mansell (Jim Long won van hem) of Martin Schindler had hij eraf gelegen.

Doe gewoon eens niet alsof we het nergens op baseren en het een complot tegen een Nederlander is. Wij hebben ons allemaal ook opgevreten over het wanstaltige niveau van Norris dit jaar (wat redelijk anders lag). Van de Pas heeft geen excuses. 79 man waren beter dan hem in 2018. 79 man waren beter dan Van de Pas. 79 man waren beter dan Van de Pas. Er zijn mensen met gemiddeldes die rond de 100 centreren naar huis gestuurd en deze kneus zit er gewoon nog in. Daar mag je heel veel van vinden. Alles. Het gaat over forse bedragen dit WK. Carrierebepalend. Of ze lassen nog een auto in elkaar, of ze kunnen zich volledig op darts focussen.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 28 december 2018 @ 11:43:03 #180
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_184026117
Vloergoden verdienen het om lekker op de vloer te vlammen, als ze het ook op het podium zo goed konden waren het geen vloergoden. Dat kunnen ze doorgaans niet (want vloergoden) en dus zijn ze geen WK-kwaliteit.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 28 december 2018 @ 11:45:42 #181
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_184026163
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 11:40 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Er waren zo'n 79 man beter dan Benito in het afgelopen jaar. Uiteenlopende vloergoden en kneusjes waren zelfs beter. Andy Boulton, iemand die geen tourkaart heeft was zelfs beter dan hem op de Pro Tour. Terry Jenkins, Darren Johnson; al dat soort bagger. Beter dan hem.

Er gooiden 56 man (van de 64) beter in de tweede ronde dan Benito, in de derde ronde gooiden er 30 (van de 32) beter dan Benito. 86 gemiddeld en in de vierde ronde dankzij een extreme mazzelfactor want tegen elke Pro Tour Seed behalve Mickey Mansell (Jim Long won van hem) of Martin Schindler had hij eraf gelegen.

Doe gewoon eens niet alsof we het nergens op baseren en het een complot tegen een Nederlander is. Wij hebben ons allemaal ook opgevreten over het wanstaltige niveau van Norris dit jaar (wat redelijk anders lag). Van de Pas heeft geen excuses. 79 man waren beter dan hem in 2018. 79 man waren beter dan Van de Pas. 79 man waren beter dan Van de Pas. Er zijn mensen met gemiddeldes die rond de 100 centreren naar huis gestuurd en deze kneus zit er gewoon nog in. Daar mag je heel veel van vinden. Alles. Het gaat over forse bedragen dit WK. Carrierebepalend. Of ze lassen nog een auto in elkaar, of ze kunnen zich volledig op darts focussen.
De geplaatste spelers faalde ook gewoon in zijn kwart. Niet zijn schuld, wel bs dat mvg als 1 een veel moeilijkere loting heeft
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_184026172
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 11:40 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

als er 79 beter waren en er 96 mee mogen doen, dan hoort hij hier toch thuis? :+

Of hij thuishoort in de 4e ronde dat lijkt me een duidelijk verhaal van niet momenteel. Maar soms zit er zo'n mazzelaar tussen. Doe je weinig aan, ook mad zijn op een forum helpt dan niet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_184026374
quote:
Van de Pas dacht door slechte prestaties dit jaar vaak aan stoppen

Benito van de Pas heeft op dit WK het plezier in darten definitief teruggevonden. De 25-jarige Brabander kwakkelde een tijd lang met zijn vorm en dacht gedurende dit jaar zelfs vaak aan stoppen.

"Dat speelde eigenlijk wel het hele jaar door mijn hoofd. Ik was er klaar mee. Ik zat de hele tijd te twijfelen over mijn pijlen", zei Van de Pas donderdag tegen NUsport na zijn 4-2-zege in de derde ronde op de Spanjaard Toni Alcinas.

"Aan het begin van dit jaar heb ik voor nieuwe pijlen gekozen, maar die waren ook niet best, waardoor ik weer terug ben gegaan naar de oude. Daar stond ik fantastisch mee te gooien, maar toch verloor ik elke keer omdat ik aan het denken was."

Van de Pas besloot vorige maand vlak voor aanvang van de Players Championship Finals het roer rigoureus om te gooien. Hij nodigde zijn sponsor bij hem thuis uit en ging maar liefst vijftig verschillende soorten pijlen testen.

"Daar zijn die ik nu heb dus uitgekomen. Het heeft goed voor me uitgepakt. Ik ben bijna van mijn bouncers af. Ik heb er nu nog maar één per wedstrijd, terwijl ik er vroeger wel zeven of acht per wedstrijd had. Ik moet alleen nog wat beter gaan gooien", vertelde hij.

"Het is toevallig, maar in de week dat mijn sponsor langskwam, heb ik op aanraden van mijn vriendin het dartbord beneden gehangen. Daardoor ben ik dan dichter in de buurt van mijn pasgeboren zoon. Misschien dat dat de gouden combinatie is geweest, want ik sta nu vijf uur per dag te trainen."

'Ik wil niet zeggen dat ik depressief was, maar wel echt kwaad'
Van de Pas stond jarenlang te boek als een aanstormend talent. Hij bereikte in zijn eerste drie deelnames aan het WK van de PDC telkens de achtste finales en klom op naar de ontzettend belangrijke top zestien van de Order of Merit (de wereldranglijst in het darten).

De geboren Tilburger werd vorig jaar op het WK echter al gelijk in de eerste ronde uitgeschakeld door de Engelsman Steve West en duikelde nadien op de Order of Merit, met als gevolg dat hij dit jaar slechts op twee majors te bewonderen was (UK Open en Players Championship Finals).

"Na die nederlaag tegen West kreeg ik logischerwijs de media over me heen. Ze bleven maar schrijven over de bouncers. Ik ben het hele jaar aan het kloten geweest. Ik wil niet zeggen dat ik depressief was, maar wel echt kwaad. Ik heb maandenlang niet getraind", gaf hij te kennen.

"Ik sta dit toernooi niet geweldig te gooien. Helemaal niet goed zelfs. Maar ik geef niet op. Op de momenten dat ik het moeilijk heb, denk ik aan mijn zoon. Hij sleept me er dan doorheen. Deze zeges hier zijn ontzettend belangrijk voor me. Vandaar dat ik nu een beetje emotioneel ben."

Van de Pas neemt het vrijdagmiddag al voor een plek in de kwartfinales op tegen de Noord-Ier Brendan Dolan, die in de derde ronde knap met 4-2 te sterk was voor de Engelsman Mervyn King. Bij winst bereikt Van de Pas voor het eerst in zijn loopbaan de kwartfinales van het WK.
  vrijdag 28 december 2018 @ 11:58:18 #184
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_184026498
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 11:53 schreef wimderon het volgende:

[..]

Binnenkort nieuwsflits!!!
Zoon van Benito naar spoedeisende hulp vanwege bouncende pijl in z’n oog.
pi_184026646
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 11:23 schreef tja77 het volgende:
Dit. Nederlanders mogen blijkbaar geen succes hebben, want Nederlanders. Zie je in veel meer sporten. Waarschijnlijk is dat gewoon jaloezie.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_184026758
#pray4dolan
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_184026875
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 12:07 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dit. Nederlanders mogen blijkbaar geen succes hebben, want Nederlanders. Zie je in veel meer sporten. Waarschijnlijk is dat gewoon jaloezie.
Hoe nieuw
pi_184026892
quote:

[..]

Denken in vlaggetjes :')
pi_184026994
quote:

[..]

Oei, de anti-vlaggetjes brigade is nu getriggerd. w/
pi_184027006
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 december 2018 12:26 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Oei, de anti-vlaggetjes brigade is nu getriggerd. w/
Deze provocatie laat ik aan me voorbijgaan.
pi_184027010
Niet ruzie maken om die slechte darter -O-
SOONY
  vrijdag 28 december 2018 @ 12:31:24 #192
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_184027098
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 12:20 schreef wimderon het volgende:

[..]

Denken in vlaggetjes :')
NSB'er
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_184027102
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 12:27 schreef DKUp het volgende:
Niet ruzie maken om die slechte darter -O-
Maar het is een NEDERLANDER.
pi_184027169
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 12:31 schreef Smoofie het volgende:

[..]

NSB'er
Ik wist nie da je kwaad werd.
pi_184027173
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 12:31 schreef Smoofie het volgende:

[..]

NSB'er
:D
pi_184027188
Halve topic zat gister nog te zeiken op Petersen.

Racisten :r
pi_184027235
Normaal gesproken heeft hij iets van elf bouncers zei hij.
SOONY
pi_184027247
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 december 2018 12:36 schreef DKUp het volgende:
Normaal gesproken heeft hij iets van elf bouncers zei hij.
pi_184027268
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 12:27 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Deze provocatie laat ik aan me voorbijgaan.
Snap je verhaal helemaal hoor. Zeker als vaste volger moet het verschrikkelijk zijn om zulke matigheid te zien...

Maar ik denk dat je ook ietwat overdrijft, want niemand geniet van Benito. Zelfs al is het een Nederlander, die aidsworp en gebrek aan scores zijn gewoon een verschrikking, daar wordt ook hier amper voor gejuichd.
pi_184027286
pi_184027310
Wanneer is de volgende Nederlander?
  vrijdag 28 december 2018 @ 12:42:58 #202
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_184027353
Vandaag Maijer vrees ik
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_184027378
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 12:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wanneer is de volgende Nederlander?
Vanmiddag Benito weer. Tweede partij.
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_184027387
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2018 12:38 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Snap je verhaal helemaal hoor. Zeker als vaste volger moet het verschrikkelijk zijn om zulke matigheid te zien...

Maar ik denk dat je ook ietwat overdrijft, want niemand geniet van Benito. Zelfs al is het een Nederlander, die aidsworp en gebrek aan scores zijn gewoon een verschrikking, daar wordt ook hier amper voor gejuichd.
Het doet me vooral pijn omdat er het afgelopen jaar best een boel mooie namen op de deur heeft geklopt. Al twijfel ik er niet aan dat Van de Pas komend jaar een groot probleem heeft met zijn ranking. Van de Pas is een beperkte darter die normaal gesproken nog een vaste vloerspeler moet zijn. Het was een vast gezicht in de Pro Tour Top 16, maar dit jaar frontaal weggezakt.

Dat zal voor meerdere namen gelden. Kyle Anderson, Kim Huybrechts, Alan Norris, Raymond van Barneveld, Benito van de Pas & Jelle Klaasen moeten allemaal aan de bak. Anderson en Huybrechts hebben wat dat betreft een minder groot probleem dan de andere vier. Van den Bergh, De Zwaan, Brown, Noppert, Dobey en Lennon staan allemaal op de nominatie om de top 32 binnen te schuiven. Van die namen weet je dat ze in staat zijn om, zoals gisteren, Anderson bijna over de railing te duwen.
pi_184027414
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 12:43 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Vanmiddag Benito weer. Tweede partij.
Tof, thanks :).
pi_184027429
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2018 12:38 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Maar dat wil niet zeggen dat hij niet terecht in de vierde ronde staat. Hij was op de beslissende momenten gewoon beter dan zijn tegenstanders. Dan hadden die maar beter moeten gooien.
pi_184027691
Dolan is serieus gaan trainen heeft hij in een interview verteld.
Benito heeft alle geluk van de wereld dat hij hier staat maar van Schindler zou die gewoon gewonnen hebben
KLB en DRT is een topcombinatie
pi_184027998
Aardrijkskunde met Vincent :')

OH KUT
pi_184028042
Het zal wel Maijer worden vandaag zeker?
pi_184028096
SOONY
pi_184028182
Q-School wordt afgewerkt met behulp van Dartconnectgoden.
pi_184028198
Flodder god
  vrijdag 28 december 2018 @ 13:22:28 #213
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184028224
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 13:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Flodder god
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Oh.
pi_184028261
  vrijdag 28 december 2018 @ 13:24:39 #215
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184028285
B100GOD
Oh.
pi_184028346
Is dat Ernst Daniël Smid?
pi_184028361
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 december 2018 13:27 schreef showtimer het volgende:
Is dat Ernst Daniël Smid?
Dacht ik ook ja.
pi_184028364
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Order of Merit na afloop van de derde ronde.
pi_184028366
Gary begint Taylor-trekjes te vertonen :')

Chris is an absolutely crackin' player. I played darts 20-25 years ago with his dad and uncle when Chris was in nappy's.
pi_184028370
HennieGod
Of is het Danny
  vrijdag 28 december 2018 @ 13:29:15 #221
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184028382
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 13:28 schreef franklop het volgende: