... en de mooiste.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nou dit was overigens de laatste partij die ik mis
achter het plexiglas allenquote:Op donderdag 27 december 2018 23:00 schreef RensAjacied het volgende:
Hopelijk is er vandaag geen AANSLAG op MVG
Too soonquote:Op donderdag 27 december 2018 23:00 schreef RensAjacied het volgende:
Hopelijk is er vandaag geen AANSLAG op MVG
Gaat alles lekker Boskamp?quote:Op donderdag 27 december 2018 23:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nu pas? WERKUH VOOR JE SJENTEN.
Poëtisch!quote:Op donderdag 27 december 2018 23:02 schreef Slobeend het volgende:
Ik vond het echt mooi om naar te kijken.
~ Vincent van der Voort
Gelijk heeft ie.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:02 schreef Slobeend het volgende:
~ Vincent van der Voort
Respect.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter James Wade
Over understatements gesproken hey.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:02 schreef Slobeend het volgende:
~ Vincent van der Voort
quote:Op donderdag 27 december 2018 23:02 schreef Slobeend het volgende:
~ Vincent van der Voort over de menukaart van Snackbar de Pieper
Ik heb Anderson vs Wattimena ook gemist.quote:
Hij zag zeker weer een kroket voorbij vliegen.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:02 schreef Slobeend het volgende:
~ Vincent van der Voort
We gaan het zien.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:03 schreef Szura het volgende:
MvG - Lewis kan alleen maar tegenvallen nu
Dat is wel eens anders geweestquote:Op donderdag 27 december 2018 23:03 schreef GwaiLow het volgende:
Pff balen zeg...
Bizar hoe goed Gary eigenlijk op zn dubbels is (voor mijn gevoel). Mike laat daar veel meer van liggen bv
Hertog Jan neem ik aan.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
Een vers pilsje voor de volgende smijtpot.
Ik gun je wat beter dan Dommelschquote:Op donderdag 27 december 2018 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
Gary is een man van de preciesie, Michael is gewoon een madman.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:03 schreef GwaiLow het volgende:
Pff balen zeg...
Bizar hoe goed Gary eigenlijk op zn dubbels is (voor mijn gevoel). Mike laat daar veel meer van liggen bv
laten we het hopen, we zijn wel verwend netquote:Op donderdag 27 december 2018 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |