En terecht.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:44 schreef TheVulture het volgende:
Die van Metallica staat dik hoger trouwens
Ja, zijn plafond hoeft voorlopig niet meer gewit te worden.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:45 schreef alopio het volgende:
pzKpfw is wel een topickapertje hoor is al de 3e keer volgens mij
nee het is al vaker gebeurd. erg irritant.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:45 schreef alopio het volgende:
Nee ik vermoed van nietquote:Op donderdag 27 december 2018 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, zijn plafond hoeft voorlopig niet meer gewit te worden.
Zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 27 december 2018 21:46 schreef 4-elements het volgende:
Wat is er toch zo belangrijk aan het openen van een topic?
deed ie gisteren bij mij ookquote:Op donderdag 27 december 2018 21:45 schreef alopio het volgende:
Schijnaanzien.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:46 schreef 4-elements het volgende:
Niets, maar irritant als je bezig bent met een nieuw topic omdat je het topic hebt gesloten en iemand anders al een topic geopend heeft.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:46 schreef 4-elements het volgende:
Ja stront irritant is dat.... maar daar hebben meer DJ's last vanquote:Op donderdag 27 december 2018 21:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
geloof dat stasse een dwangneurose heeft en die heet 'tot aan de zang lullen'
Even goed luisteren....quote:Op donderdag 27 december 2018 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
San Francisco? Die hebben we toch al gehoord..
Dit dus, dat getreuzel heeft ook niemand wat aan.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:46 schreef 4-elements het volgende:
tis besmettelijk, gijs heeft er ook last vanquote:Op donderdag 27 december 2018 21:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
geloof dat stasse een dwangneurose heeft en die heet 'tot aan de zang lullen'
Klopt, alsof de zang het enige is wat telt.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja stront irritant is dat.... maar daar hebben meer DJ's last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |