Zal nu toch wel binnen een paar jaar gebeuren zou je denkenquote:Op zondag 30 december 2018 19:04 schreef Samzz het volgende:
Ik snap niet dat t nog steeds niet verboden is. Ieder jaar weer bewijst men er niet mee om te kunnen gaan.
Lets hope soquote:Op zondag 30 december 2018 19:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zal nu toch wel binnen een paar jaar gebeuren zou je denken
Jezusquote:Op zondag 30 december 2018 19:06 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Is hier normaal.. Afgelopen jaren was de ME steeds aanwezig. En dit jaar was het sowieso al ontzettend onrustig hier dus ik hou mijn hart vast morgen.
Heel bizar jaquote:Op zondag 30 december 2018 19:13 schreef Sarabi het volgende:
Las op Social Media over een hond die zichzelf verwond had toen hij schrok van vuurwerk.
En dan krijgt het baasje de schuld "want je moet je hond ook niet naar buiten laten nu".
Hoezo de omgekeerde wereld.......
En hoe moet je überhaupt een hond ruim een week binnen houden.
Huh, hoezo krijg t de baas de schuldquote:Op zondag 30 december 2018 19:13 schreef Sarabi het volgende:
Las op Social Media over een hond die zichzelf verwond had toen hij schrok van vuurwerk.
En dan krijgt het baasje de schuld "want je moet je hond ook niet naar buiten laten nu".
Hoezo de omgekeerde wereld.......
En hoe moet je überhaupt een hond ruim een week binnen houden.
Ohja je bent verhuisdquote:Op zondag 30 december 2018 19:26 schreef Poes. het volgende:
Hier met 50.000 inwoners minder last dan voorgaande jaren in een dorp met 1000 inwoners
Ja want angst is een gedrag dat je kunt controlerenquote:Op zondag 30 december 2018 19:38 schreef Sarabi het volgende:
Ow wow weer zo'n debiele reactie:
"Dus al die vuurwerk afstekers moeten zich aanpassen aan die paar mensen die geen hond kunnen opvoeden...."
Ik ga maar even van FB af. Niet goed voor mijn bloeddruk.
Redelijkquote:Op zondag 30 december 2018 20:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lief
Jij bent echt wel creatief op een heel hoog niveau
Arme Stannisquote:Op zondag 30 december 2018 19:21 schreef Poes. het volgende:
Bah SarabiKlotevolk.
Sterkte LP! Hoe gaat miauw er mee om?
Stannis is al een paar dagen binnen, zo zielig en bang
Tofquote:Op zondag 30 december 2018 20:49 schreef Samzz het volgende:
Thanks girls.
Ik doe mee aan een teken challenge. Mijn doel is iedere maand een tekening/schilderij.
Deze is de eerste (onofficiele, maar ik had zin te tekenen) en valt in de maand december.
Baby-ezeltjequote:Op zondag 30 december 2018 20:52 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]omgomg
Die zou ik zo op mn fotomuur hangen. Want ezeltje
Auwquote:Op zondag 30 december 2018 20:55 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ben vanmiddag met snowboarden keihard op mn achterhoofd gevallen. Eerst op mn rug en klapte door.
Hele dag al beetje last van mn schouder en sleutelbeen.
Ben benieuwd waar ik morgen spierpijn ga hebben.
maar hoort erbij... En gelukkig geen hoofdpijn
Die heb ik ook gezien. Ik vind t zó zielig voor die kinderen.quote:Op zondag 30 december 2018 21:03 schreef LPFAN het volgende:
Ik ben de Louis aflevering aan het kijken over de meest gehate familie van Amerika.
THE F*CK
Compleet gehersenspoeldquote:Op zondag 30 december 2018 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien. Ik vind t zó zielig voor die kinderen.
Ik kijk Everything Everything.quote:Op zondag 30 december 2018 21:03 schreef LPFAN het volgende:
Ik ben de Louis aflevering aan het kijken over de meest gehate familie van Amerika.
THE F*CK
Het is echt enorm bizarquote:Op zondag 30 december 2018 21:15 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik kijk Everything Everything.
Lekker zoetsappig.
Zal morgen dat van die fam eens kijken
Wat je zelf wilquote:Op maandag 31 december 2018 09:33 schreef Poes. het volgende:
Gelukkig LP, S heeft onder het bed geslapen bij B![]()
En ja, die mensen zijn koekkoek, net als die aflevering met de Nazi's. Maar goed, álle geradicaliseerde mensen zijn koekkoek![]()
Samzz, wat een poppieWat voor challenge is het? Alleen dieren?
Pris, dat klinkt goed pijnlijkBeterschap!
Ik ben net wakker na een brakke nacht, alles is bleh
Gaaf, laat ze hier maar zien als je klaar bentquote:Op maandag 31 december 2018 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat je zelf wil.
Je kunt je eigen doel stellen, je eigen tempo, je eigen onderwerp.
En bedankt voor de complimenten.
Wat gaan jullie vanavond doen?quote:Op maandag 31 december 2018 10:57 schreef Sarabi het volgende:
Goed![]()
Zin in vanavond.
Gaan jullie nog iets doen?
Veel plezier!!quote:Op maandag 31 december 2018 11:21 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wat gaan jullie vanavond doen?
Straks een wereld aan voer halen en vanmiddag naar het circusEn daarna maar kijken hoelaat we opblijven.
quote:Op maandag 31 december 2018 13:04 schreef LPFAN het volgende:
Mijn bazin komt zo en dan gaan we ff kinderchampagne drinken en oliebollen etenen vanavond ben ik alleen en dan lekker netflixen
Yeah, gezelligquote:
Haha nee van de Lidlquote:Op maandag 31 december 2018 13:12 schreef Poes. het volgende:
[..]
[..]
Yeah, gezelligWel van Jip en Janneke toch? Anders is't nie echt nie
Ik liet B bepalen wat mee ging, de buit; Hamka's chips, chocopinda's, tuckoekjes, chocolade muffins, blikjes cola, cheesestrings, Belgische chocolade, chocolademousse...
Heb heel verantwoord ook nog bakjes fruit voor morgen meegenomen
En dan morgen weer lekker normáálquote:Op maandag 31 december 2018 13:14 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha nee van de Lidl2 flessen meegenomen want het was in de aanbieding
![]()
Hahahahalekker volvreten!
Hahaquote:Op maandag 31 december 2018 13:17 schreef Poes. het volgende:
[..]
En dan morgen weer lekker normáál![]()
Zaterdag patat/snacks, gisteren poffertjes, vanavond junkfood.. het is wel weer mooi geweest![]()
Zul je zien dat ik net als vorig jaar juist ben afgevallen in decemberWas één van de weinigen volgens m'n trainer
Ik compenseer Kerst een beetje hahaquote:Op maandag 31 december 2018 13:19 schreef LPFAN het volgende:
[..]
HahaMoet kunnen als je morgen weer normaal gaat doen
Ik heb vanavond en morgen gezond etenValt me nog wel mee
Ja het is het einde van het jaar. Moet kunnen hoorquote:Op maandag 31 december 2018 13:21 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik compenseer Kerst een beetje haha![]()
En voor B ook wel lekker om eens gek te doen
Nou zegquote:Op maandag 31 december 2018 13:24 schreef LPFAN het volgende:
De kramen hadden helemaal geen slagroomhoorns meer
Nee alleen gewone bollenquote:Op maandag 31 december 2018 13:33 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nou zegMaken ze dat niet de hele dag door?
Goed bezig!quote:Op maandag 31 december 2018 13:42 schreef Poes. het volgende:
Goede voornemens voor 2019, kom maar op!
- Elke dag fruit eten
- Elke dag een proteïne kwarkje
- Minder snoep/koekjes
- Meer geld sparen (heb al een extra periodieke overboeking van 5 euro per week ingepland)
Ze verkopen zelfs alleen gewone bollenquote:Op maandag 31 december 2018 14:12 schreef Poes. het volgende:
[..]
LameJuist op 31 december zorg je er toch voor dat álles op voorraad is?
Okééé... vreemd.quote:Op maandag 31 december 2018 14:15 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ze verkopen zelfs alleen gewone bollenBizar, genoeg mensen die iets anders willen lijkt me.
Mooie voornemens! Dat van je in de schulden steken zie ik écht niet gebeuren hoorquote:Op maandag 31 december 2018 14:16 schreef LPFAN het volgende:
Mijn voornemen is om ook te gaan sparen, en me niet in de schulden steken
Verder elke week gaan zwemmen en gezonder gaan eten.
Haha ;p ik heb genoeg aan de oliebollenquote:Op maandag 31 december 2018 14:25 schreef Poes. het volgende:
[..]
Okééé... vreemd.
Maar nu moet je dus een jaar wachtenDan maar naar de winkel voor Vegters rolletjes!
[..]
Mooie voornemens! Dat van je in de schulden steken zie ik écht niet gebeuren hoor
Je hebt sowieso hele mooie spaardoelen, dat ga je niet vergooien.quote:Op maandag 31 december 2018 14:25 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha ;p ik heb genoeg aan de oliebollen
Denk ik ook niet hoor
Inderdaad. Ik wil er ook nooit weer in. Het is al een wonder dat ik de schuldsanering heb weten te omzeilen.quote:Op maandag 31 december 2018 14:27 schreef Poes. het volgende:
[..]
Je hebt sowieso hele mooie spaardoelen, dat ga je niet vergooien.![]()
Wat sneu voor het hondje..
Aaah lief!quote:Op maandag 31 december 2018 15:06 schreef Poes. het volgende:
Jaaa snap ik LP!![]()
Vlindur en haar man kwamen net zelfgebakken oliebollen brengen, deze zijn zooooo lekker
Lekkerquote:Op maandag 31 december 2018 16:40 schreef Sarabi het volgende:
Hier is het gelukkig weer een beetje rustigNet met de katten zelfs een dutje kunnen doen
Moet het ergste nog komen?quote:Op maandag 31 december 2018 16:40 schreef Sarabi het volgende:
Hier is het gelukkig weer een beetje rustigNet met de katten zelfs een dutje kunnen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |