Die zijn inmiddels weer uit. Alleen tienermeisjes met leggings of skinny's met gesloopte knieen lopen er nog op, en dan meestal de knakenkopieen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 13:58 schreef quirina het volgende:
Ik zie weinig balenciagas dadsneakers hier. Die zijn IN tegenwoordig.
Common Projects.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:25 schreef Driepink het volgende:
Ik zoek nog een paar nieuwe schoenen.
Loop nu al een aantal jaar op hetzelfde paar Adidas schoenen, maar ze beginnen nu toch wel aan vervanging toe te raken![]()
Iemand tips? Waar loop ik deze zomer niet mee voor lul zeg maar?
Nike Tanjuns zijn lekker basic en luchtig voor de zomer en niet duur.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:25 schreef Driepink het volgende:
Ik zoek nog een paar nieuwe schoenen.
Loop nu al een aantal jaar op hetzelfde paar Adidas schoenen, maar ze beginnen nu toch wel aan vervanging toe te raken![]()
Iemand tips? Waar loop ik deze zomer niet mee voor lul zeg maar?
Wat een dure schoenen joh!quote:
Ik heb helaas wel brede voeten, wat zou je dan adviseren?quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:40 schreef quirina het volgende:
[..]
Nike Tanjuns zijn lekker basic en luchtig voor de zomer en niet duur.
Alleen als je brede voeten hebt ziet het er niet mooi uit.
Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 8 april 2019 16:43 schreef Modus het volgende:
Kijk eens op www.overkillshop.com of www.endclothing.com, al was het maar even voor inspiratie.
Die hebben een behoorlijk uitgebreid aanbod, vooral die laatste ook wat meer minder standaard sneakers.
Een meme Nike? HEBBONquote:Op donderdag 11 april 2019 21:39 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik zit te wachten op de Nike Air Max Susan. Hopelijk valt de prijs mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die komen toch alleen uit in de VS ?quote:Op donderdag 11 april 2019 21:39 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik zit te wachten op de Nike Air Max Susan. Hopelijk valt de prijs mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel maten beschikbaar op zowel StockX als K'lekt:quote:Op woensdag 24 april 2019 00:28 schreef mrsjaak2 het volgende:
Ben echt ernstig op zoek naar de Puma RS-X Toys en dan wel de volgende kleur:
[ afbeelding ]
Heeft iemand DE tip voor me??
Footlocker heeft deze lang in store gehad. Misschien dat ze hebben ergens nog fysiek in een winkel hebben liggen. Medewerker moet dat in hun systeem kunnen zien.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:28 schreef mrsjaak2 het volgende:
Ben echt ernstig op zoek naar de Puma RS-X Toys en dan wel de volgende kleur:
[ afbeelding ]
Heeft iemand DE tip voor me??
HYPE.quote:
Fragment x Janoskiquote:Op maandag 27 mei 2019 19:10 schreef bokkepoot het volgende:
Wie deze hype nog kent mag het zeggen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |