abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 februari 2019 @ 10:03:20 #26
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_184850697
What's up met het feit dat er uit het niets zoveel mensen op die Veja sneakers lopen? Is het puur kuddegedrag (zoals bij chunky sneakers / Balenciaga Triple S) doordat Meghan Markle er vorig jaar lange tijd op liep? Dat is het enige noemenswaardige wat ik in mijn zoektocht tegenkwam wat het zou kunnen verklaren :P
  woensdag 6 februari 2019 @ 10:45:28 #27
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_184851331
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 10:03 schreef Xurk het volgende:
What's up met het feit dat er uit het niets zoveel mensen op die Veja sneakers lopen? Is het puur kuddegedrag (zoals bij chunky sneakers / Balenciaga Triple S) doordat Meghan Markle er vorig jaar lange tijd op liep? Dat is het enige noemenswaardige wat ik in mijn zoektocht tegenkwam wat het zou kunnen verklaren :P
Balenciaga :')
Al kreeg ik er geld voor, zou ze niet willen dragen
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_184851447
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 10:03 schreef Xurk het volgende:
What's up met het feit dat er uit het niets zoveel mensen op die Veja sneakers lopen? Is het puur kuddegedrag (zoals bij chunky sneakers / Balenciaga Triple S) doordat Meghan Markle er vorig jaar lange tijd op liep? Dat is het enige noemenswaardige wat ik in mijn zoektocht tegenkwam wat het zou kunnen verklaren :P
Zijn toch vegan verantwoord oid?
En verder kudde gedrag zoals elke hype :+
Faka G
  woensdag 6 februari 2019 @ 11:14:30 #29
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_184851846
Op mijn werk lopen er ook opeens iets van drie collega's mee sinds een paar maanden en 'in de stad' spot ik ze ook regelmatig. Had geen idee welk merk het was maar vanochtend zag ik het toevallig op de hiel staan bij een collega, kon ik het eindeiljk Googlen :+

Ik zou ook niet dood willen worden gevonden in Balenciaga's nee, en dan hebben we het nog niet eens over de prijs :') Alle tienermeisjes die ze niet kunnen betalen lopen dan ook óf in knock-offs ervan (bij alle modeketens á la Zara te koop), óf in die net zo lelijke chunky FILA's. Weer een voorbeeld van een merk / model waar je een paar jaar terug hele rare blikken van zou krijgen.

Goed, iedereen moet dragen waar diegene zelf blij van wordt, maar hoe zo'n hype en kuddegedrag ontstaat verbaast me keer op keer. Iets wordt mooi gevonden puur omdat bekende mensen erop gaan lopen (beetje zelfde verhaal met alle adidas Yeezy's).
pi_184910324
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 10:03 schreef Xurk het volgende:
What's up met het feit dat er uit het niets zoveel mensen op die Veja sneakers lopen? Is het puur kuddegedrag (zoals bij chunky sneakers / Balenciaga Triple S) doordat Meghan Markle er vorig jaar lange tijd op liep? Dat is het enige noemenswaardige wat ik in mijn zoektocht tegenkwam wat het zou kunnen verklaren :P
Fair fashion. Veja is duurzamer en eerlijker dan bijvoorbeeld Nike. Je hebt steeds meer mensen die dat belangrijk vinden.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 08:41:29 #31
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_184910364
Foempies O+

Vandaag eens kijken of ik er te pakken krijg.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_184926835
Heeft iemand ervaring met de website, www.sneak-a-venue.com ?
Website: Sneaker-forum.nl
pi_184927742
Ja, niks mis mee.
pi_184932817
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 08:37 schreef so.original het volgende:

[..]

Fair fashion. Veja is duurzamer en eerlijker dan bijvoorbeeld Nike. Je hebt steeds meer mensen die dat belangrijk vinden.
En nog meer mensen die doen alsof ze dat vinden omdat iemand waar ze tegen opkijken dat ook doet :+
Vind het wel goed dat zoiets aandacht krijgt maar vind ze niet echt bijzonder of iets hebben waardoor ik ze zou willen kopen.
Faka G
pi_184932863
Vind Veja's er anders een stuk beter uit zien dan de gemiddelde sneaker, dus dit is een prima trend.

Wil zelf nog CP's halen maar ja beetje te duur momenteel.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2019 10:25:20 ]
  zondag 10 februari 2019 @ 11:56:11 #36
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_184933968


Besteld bij Torfs!!! Met witte veters.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 20 februari 2019 @ 00:12:45 #37
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_185117288
Hyperadapts vandaag ontvangen.
Wel geinig idee, maar tering wat maken die krengen een tyfusherrie :D
Zit gvd beneden met die schoenen te klooien en een verdieping hoger hoor je die sneue Nike-toontjes nog man. En geen mogelijkheid om het uit te zetten.

Ook net zo vaag: de linkerschoen gaat denk ik 2x zo hard als de rechter (dus Nike kan het prima uitschakelen als ze zouden willen, maar schijnbaar vinden ze het mooi die takkeherrie).

Bij aandoen begint de schoen soms al met 'aantrekken' terwijl je je voet er nog niet in hebt. En als je een standaardwaarde hebt ingesteld, dan kan je de schoen wel handmatig losser zetten, maar een paar seconden later springt hij vrolijk terug naar je 'favoriet'. Uiteraard met herrie.
Komt nog bij dat de schoenen op zich al aardig zitten, dus dat hele powerlacen, mweh.

Vallen trouwens behoorlijk klein (al halve maat groter gekocht).
Heb in alle Jordans 44, op Jordan X's na (44,5).
44,5 in Adapt BB valt voor mij een beetje zoals X's in 44: zitten nog steeds best strak bovenop.

Samengevat: leuk om een keer wat mee te klooien, maar die gaan van de week terug naar Nike. Misschien dat ze leuker zijn als je ze gebruikt om een paar keer per week op te basketballen, maar voor casual gebruik denk ik dat ik ze door die herriemotor en het verplichte opladen niet vaak genoeg zal gaan gebruiken :)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_185119368
Zouden jullie deze schoenen dragen?

https://www.shiftwear.com/

Er zitten schermpjes op waarop je filmpjes en afbeeldingen kan afspelen? Ik zag ze een paar jaar geleden, dacht als ik kickstarter project. Maar het lijkt wat op een scam omdat er heel veel mensen op hun facebook klagen dat ze wel betaald hebben maar geen schoenen hebben ontvangen.

Maar het idee vind ik echt super vet.

Zie nu trouwens dat er invest op de site staat. Er was een lange periode dat ze zeiden dat de schoen klaar was en te koop. En geloof dat toeveel mensen het hebben besteld.
  woensdag 20 februari 2019 @ 09:00:09 #39
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_185119431
Wel gaaf dat je ze hebt (gehad)! Lijkt me zeker leuk om mee te spelen en je even in BTTF te wanen ;) Nog een onfoot pic voordat ze terug gaan?

Ik heb onlangs eindelijk de Nike Air Safari diep in de sale kunnen kopen -- verbaast me nog altijd dat je voor de AM1 versie van deze CW ¤ 1.200 neer moet leggen, maar omdat dit model nooit maar dan ook nooit hype heeft, deze overal in de sale liggen! Ik ben er overigens maar blij mee, want ik vind ze :9

  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 20 februari 2019 @ 09:26:16 #40
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_185119764
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 09:00 schreef Xurk het volgende:
Wel gaaf dat je ze hebt (gehad)! Lijkt me zeker leuk om mee te spelen en je even in BTTF te wanen ;) Nog een onfoot pic voordat ze terug gaan?

Ik heb onlangs eindelijk de Nike Air Safari diep in de sale kunnen kopen -- verbaast me nog altijd dat je voor de AM1 versie van deze CW ¤ 1.200 neer moet leggen, maar omdat dit model nooit maar dan ook nooit hype heeft, deze overal in de sale liggen! Ik ben er overigens maar blij mee, want ik vind ze :9

[ afbeelding ]
Nice, sowieso heeft die safari best wel toffe colorways af en toe. Vind deze ook heel vet :Y

[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 20 februari 2019 @ 10:12:09 #41
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_185120525
Ja, het leent zich goed voor uitgesproken CWs :Y

Wat ik grappig vind is dat de Air Safari upper voor 75% gelijk is aan die van de AM1, een leek zou echt een paar keer moeten kijken om ze (minus zool) uit elkaar te houden. Dit wordt duideiljk als je op de mijne van hierboven een soleswap met de AM1 doet -- lijkt het opeens alsof je eerder genoemd paartje van ¤ 1.200 hebt :s) Al zullen de kenners er dus niet in trappen ;)

  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 20 februari 2019 @ 10:14:04 #42
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_185120568
Ik heb de 2016 variant :Y

[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_185120954
quote:
6s.gif Op woensdag 20 februari 2019 09:26 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Nice, sowieso heeft die safari best wel toffe colorways af en toe. Vind deze ook heel vet :Y

[ afbeelding ]
Oh O+ , de AM1 Lunar met die CW rock ik nog steeds :9
Nait Soezn Moar Broezn
pi_185131130
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 00:12 schreef matthijst het volgende:
Hyperadapts vandaag ontvangen.
Wel geinig idee, maar tering wat maken die krengen een tyfusherrie :D
Zit gvd beneden met die schoenen te klooien en een verdieping hoger hoor je die sneue Nike-toontjes nog man. En geen mogelijkheid om het uit te zetten.

Ook net zo vaag: de linkerschoen gaat denk ik 2x zo hard als de rechter (dus Nike kan het prima uitschakelen als ze zouden willen, maar schijnbaar vinden ze het mooi die takkeherrie).

Bij aandoen begint de schoen soms al met 'aantrekken' terwijl je je voet er nog niet in hebt. En als je een standaardwaarde hebt ingesteld, dan kan je de schoen wel handmatig losser zetten, maar een paar seconden later springt hij vrolijk terug naar je 'favoriet'. Uiteraard met herrie.
Komt nog bij dat de schoenen op zich al aardig zitten, dus dat hele powerlacen, mweh.

Vallen trouwens behoorlijk klein (al halve maat groter gekocht).
Heb in alle Jordans 44, op Jordan X's na (44,5).
44,5 in Adapt BB valt voor mij een beetje zoals X's in 44: zitten nog steeds best strak bovenop.

Samengevat: leuk om een keer wat mee te klooien, maar die gaan van de week terug naar Nike. Misschien dat ze leuker zijn als je ze gebruikt om een paar keer per week op te basketballen, maar voor casual gebruik denk ik dat ik ze door die herriemotor en het verplichte opladen niet vaak genoeg zal gaan gebruiken :)
Vandaag ook de adapts ontvangen, geluid is inderdaad echt veel te hard, net een stofzuiger.
Qua pasvorm vind ik ze wel goed zitten en ook de vormgeving vind ik meer dan prima. Of het ¤350 waard is ben ik nog niet over uit maar het is wel een interessante schoen.

Heb nog 2 andere klein minpuntjes; de lampjes aan de zijkant zien er leuk uit en ook veel keuze uit kleur maar eigenlijk vrij zinloos als ze onmiddellijk weer uitgaan?! Ook jammer dat er maar 1 pre-set is voor zover ik weet. dacht dat je verschillende straktes vantevoren kon instellen. Of weet jij toevallig of dit wel kan? ;)
pi_185131620
quote:
7s.gif Op woensdag 20 februari 2019 08:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Zouden jullie deze schoenen dragen?

https://www.shiftwear.com/

Er zitten schermpjes op waarop je filmpjes en afbeeldingen kan afspelen? Ik zag ze een paar jaar geleden, dacht als ik kickstarter project. Maar het lijkt wat op een scam omdat er heel veel mensen op hun facebook klagen dat ze wel betaald hebben maar geen schoenen hebben ontvangen.

Maar het idee vind ik echt super vet.

Zie nu trouwens dat er invest op de site staat. Er was een lange periode dat ze zeiden dat de schoen klaar was en te koop. En geloof dat toeveel mensen het hebben besteld.
Is leuk als je 6 bent.
Net als lampjes in je schoenen.
  woensdag 20 februari 2019 @ 21:34:19 #46
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_185134960
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 19:18 schreef E-Dubble het volgende:

[..]

Vandaag ook de adapts ontvangen, geluid is inderdaad echt veel te hard, net een stofzuiger.
Qua pasvorm vind ik ze wel goed zitten en ook de vormgeving vind ik meer dan prima. Of het ¤350 waard is ben ik nog niet over uit maar het is wel een interessante schoen.

Heb nog 2 andere klein minpuntjes; de lampjes aan de zijkant zien er leuk uit en ook veel keuze uit kleur maar eigenlijk vrij zinloos als ze onmiddellijk weer uitgaan?! Ook jammer dat er maar 1 pre-set is voor zover ik weet. dacht dat je verschillende straktes vantevoren kon instellen. Of weet jij toevallig of dit wel kan? ;)
Heb ze vandaag teruggestuurd, vanwege de herrie. En ze zaten toch wel strak, irriteerde aan m'n hak :)
Is bij jou 't geluid van de ene schoen ook duidelijk harder dan de andere?
Presets lijken ze uit de app gehaald te hebben. Op YouTube staan filmpjes met 4 tabs onderin beeld Ipv 3.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_185137366
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 21:34 schreef matthijst het volgende:

[..]

Heb ze vandaag teruggestuurd, vanwege de herrie. En ze zaten toch wel strak, irriteerde aan m'n hak :)
Is bij jou 't geluid van de ene schoen ook duidelijk harder dan de andere?
Presets lijken ze uit de app gehaald te hebben. Op YouTube staan filmpjes met 4 tabs onderin beeld Ipv 3.
Nu je het zegt lijkt het inderdaad wel of eentje nóg harder gaat, vraag me af of het geluid noodzakelijk was, had het niet zó erg verwacht.

Zie inderdaad dat ze dat in de app hebben veranderd, thanks ;)
  woensdag 20 februari 2019 @ 23:15:48 #48
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_185137659
Nike heeft het geluid speciaal gemaakt. Kadootje van ze:

Rice says the sound, which is an E flat Major, was a long discussion that included one engineer making it play the tone of the aliens in Close Encounters of the Third Kind. It’s valuable product currency, and the company is trying to make it synonymous with Nike. Two chords are generated: the first and second chord of the E flat Major scale when the battery is above 20 percent, and an E flat C, or an octave lower, when it’s below 20 percent. The lace engine’s plastic shell amplifies the sound. It’s pretty loud, and there’s no way to make it quieter. The entire experience is sensual, with the shoe tightening at the same time as this note playing.
Rice admits some people might not dig it. “I know it’s polarizing, but a lot of people really like it. They really like the sound, and I think it’s resonated — no pun intended — with a lot of people.”
Haters everywhere but I don't really care.
pi_185240075
Heeuh een sneaker topic :7

Normaal ben ik niet zo'n sneaker persoon (chelseas _O_ ), maar ik wil binnekort een paar witte sneakers gaan kopen.

Iemand die ervaring heeft met de merken Nubikk of ETQ? Ik vind dat ze best mooie sneakers hebben, en gezien de prijzen heb ik het idee dat het waarschijnlijk ook wel kwaliteit zal zijn.

Normaal koop ik altijd m'n schoenen bij Sacha, alleen merk ik bij m'n momentele chelseas dat de zool aan de voorkant een beetje los begint te raken, ondanks dat ze pas begin 2018 gekocht zijn.

Dus advies word gewaardeerd 8-)
pi_185242475
Als je van kwaliteit houd zou ik beginnen met een andere winkel dan Sascha te zoeken om mijn schoenen te kopen :+
Verder ben ik niet zo'n fan van soort schoenen als etq en nubikk maar dat is persoonlijk. Zou dan eerder voor die basketball uitvoering van CP gaan, zespa of zelfs die Alexander Mcqueen dingen (yes hypesletje :+ )
Faka G
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')