abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  woensdag 6 februari 2019 @ 10:03:20 #26
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_184850697
registreer om deze reclame te verbergen
What's up met het feit dat er uit het niets zoveel mensen op die Veja sneakers lopen? Is het puur kuddegedrag (zoals bij chunky sneakers / Balenciaga Triple S) doordat Meghan Markle er vorig jaar lange tijd op liep? Dat is het enige noemenswaardige wat ik in mijn zoektocht tegenkwam wat het zou kunnen verklaren :P
Volgt: Better Call Saul | Mr. Robot | New Girl | OITNB | South Park | Stranger Things | This Is Us
Volgde: Angel | Breaking Bad | BtVS | Californication | Dexter | Girls | LOST | Nurse Jackie | OZ | Prison Break | The Office | Togetherness
  woensdag 6 februari 2019 @ 10:45:28 #27
450148 PrisTheShiz
Niks mis met visch
pi_184851331
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 10:03 schreef Xurk het volgende:
What's up met het feit dat er uit het niets zoveel mensen op die Veja sneakers lopen? Is het puur kuddegedrag (zoals bij chunky sneakers / Balenciaga Triple S) doordat Meghan Markle er vorig jaar lange tijd op liep? Dat is het enige noemenswaardige wat ik in mijn zoektocht tegenkwam wat het zou kunnen verklaren :P
Balenciaga :')
Al kreeg ik er geld voor, zou ze niet willen dragen
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_184851447
quote:
Zijn toch vegan verantwoord oid?
En verder kudde gedrag zoals elke hype :+
Faka G
  woensdag 6 februari 2019 @ 11:14:30 #29
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_184851846
Op mijn werk lopen er ook opeens iets van drie collega's mee sinds een paar maanden en 'in de stad' spot ik ze ook regelmatig. Had geen idee welk merk het was maar vanochtend zag ik het toevallig op de hiel staan bij een collega, kon ik het eindeiljk Googlen :+

Ik zou ook niet dood willen worden gevonden in Balenciaga's nee, en dan hebben we het nog niet eens over de prijs :') Alle tienermeisjes die ze niet kunnen betalen lopen dan ook f in knock-offs ervan (bij alle modeketens la Zara te koop), f in die net zo lelijke chunky FILA's. Weer een voorbeeld van een merk / model waar je een paar jaar terug hele rare blikken van zou krijgen.

Goed, iedereen moet dragen waar diegene zelf blij van wordt, maar hoe zo'n hype en kuddegedrag ontstaat verbaast me keer op keer. Iets wordt mooi gevonden puur omdat bekende mensen erop gaan lopen (beetje zelfde verhaal met alle adidas Yeezy's).
Volgt: Better Call Saul | Mr. Robot | New Girl | OITNB | South Park | Stranger Things | This Is Us
Volgde: Angel | Breaking Bad | BtVS | Californication | Dexter | Girls | LOST | Nurse Jackie | OZ | Prison Break | The Office | Togetherness
pi_184910324
quote:
Fair fashion. Veja is duurzamer en eerlijker dan bijvoorbeeld Nike. Je hebt steeds meer mensen die dat belangrijk vinden.
pi_184910364
Foempies O+

Vandaag eens kijken of ik er te pakken krijg.
Trotse tante van Loes, Jaan, Mie, Eef, Wiebke, Olle en Doukje
pi_184926835
Heeft iemand ervaring met de website, www.sneak-a-venue.com ?
pi_184927742
Ja, niks mis mee.
pi_184932817
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 08:37 schreef so.original het volgende:

[..]

Fair fashion. Veja is duurzamer en eerlijker dan bijvoorbeeld Nike. Je hebt steeds meer mensen die dat belangrijk vinden.
En nog meer mensen die doen alsof ze dat vinden omdat iemand waar ze tegen opkijken dat ook doet :+
Vind het wel goed dat zoiets aandacht krijgt maar vind ze niet echt bijzonder of iets hebben waardoor ik ze zou willen kopen.
Faka G
pi_184932863
Vind Veja's er anders een stuk beter uit zien dan de gemiddelde sneaker, dus dit is een prima trend.

Wil zelf nog CP's halen maar ja beetje te duur momenteel.
pi_184933968
foempies_RAi.jpg

Besteld bij Torfs!!! Met witte veters.
Trotse tante van Loes, Jaan, Mie, Eef, Wiebke, Olle en Doukje
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')