Ja ik veter mijn schoenen nu meestal ook opnieuw door datquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:27 schreef shiz het volgende:
Dan heb je wel betere symmetrie idd. [ afbeelding ]
Als je het niet ziet, zie je het niet. Maar nu krijg ik 'em niet ongezien.
vind je dat mooi of is het gewoon voor de hebquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:42 schreef Lindgren. het volgende:
Lees veel tegenstrijdige berichten over de Air Max 1 Parachute. Iemand die weet of ze nog moeten droppen in Europa?
[ afbeelding ]
Edit: Zie ze nu op Footlockervoor $190,- . Volgens mij veel hoger dan geplande retailprijs. Bah.
Edit: besteld via goat RIP portemonnee
De dna.ch1 zijn wel vet, maar ik vond de vorige mooier qua kleur.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:27 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ja ik veter mijn schoenen nu meestal ook opnieuw door dat![]()
Die parachute am1 vind ik niet zo. Die nieuwe Amsterdams vind ik best cool en die dna.ch1 zijn
jaquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:58 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
vind je dat mooi of is het gewoon voor de heb
Die etnies lijken op Nike sb Stefan janofskiquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:36 schreef shiz het volgende:
Ben eigenlijk team Adi Boost.
Zijn er eigenlijk vergelijkbare sneakers van Nike e.d.?
Voor mij is het: comfort, licht, sporty.
Bedoel, dat is een Etnies scout ook wel:
[ afbeelding ]
Lekkere bouncy foam zool, ultralicht, niet te flashy.
Zie wel vaak jongelui in de trein met Yeezys aan. Zijn die echt zo comfortable/de hype waard?
Komen straks weer met zoiets:
[ afbeelding ]
Bizar dat je daarvoor uitgeloot moet worden.Ferrari praktijken.
Ik zie er zo veel online staan voor 300¤, kan me niet voorstellen dat ze zo veel mensen bereid zijn om een premium te betalen....quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:36 schreef shiz het volgende:
Zie wel vaak jongelui in de trein met Yeezys aan. Zijn die echt zo comfortable/de hype waard?
Komen straks weer met zoiets:
[ afbeelding ]
Bizar dat je daarvoor uitgeloot moet worden.Ferrari praktijken.
more dad shoes.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:07 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb de laatste 2 jaar maar weinig Nike schoenen gekocht eigenlijk. Sowieso maar weinig schoenen gekocht vergeleken met vroeger.
2 paar 70's, die Wu tang Clarks en een paar vibergs service boots.
Leef tegenwoordig de oude mannen life
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:01 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
more dad shoes.Nooo jaloersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Faka G
True! Wel nice ook!quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:04 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Die etnies lijken op Nike sb Stefan janofski
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:16 schreef BasNijmegen het volgende:
Yes! Ik heb de Nike SB Dunk Safari weten te bemachtigen.
Hier keek ik al een tijdje naar uit. Mijn 2020 als sneakerjaar is al goed!
Nu hopen dat de order niet gecanceld wordt.
Ja ik hoop toch wel die Amsterdam te kunnen scorenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:34 schreef Xurk het volgende:
Ik heb het ook geprobeerd maar zoals verwacht kansloos. Waar heb je ze gecopt? Het viel me op dat er zo weinig winkels waren die ze hadden. De Ben-G raffle heb ik gedaan en vanochtend probeerde ik het dus op Caliroots.
De AM1 City Pack zal ook wel niets worden. L life
Ik heb ze kunnen kopen op Consortium. Steeds refreshen en ineens had ik beetquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:34 schreef Xurk het volgende:
Ik heb het ook geprobeerd maar zoals verwacht kansloos. Waar heb je ze gecopt? Het viel me op dat er zo weinig winkels waren die ze hadden. De Ben-G raffle heb ik gedaan en vanochtend probeerde ik het dus op Caliroots.
De AM1 City Pack zal ook wel niets worden. L life
Lekker hoor, gefeliciteerd! Consortium probeerde ik ook maar de site laadde bij mij niet eensquote:Op zondag 15 maart 2020 08:50 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ik heb ze kunnen kopen op Consortium. Steeds refreshen en ineens had ik beetEn in mijn eigen maat, dus daar ben ik heel blij mee. Hoef ik in ieder geval niet te gaan ruilen.
Die City pack is ook heel tof. Volgens mij wordt dit een GR en wat makkelijker te bemachtigen. Veel winkels gaan ze verkopen. Ik heb me al ingeschreven voor de SNS en 43einhalb raffle.
END gooit er altijd flink wat geld bovenop. Ik heb me ingeschreven bij SNS en 43einhalb.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:12 schreef Xurk het volgende:
[..]
Lekker hoor, gefeliciteerd! Consortium probeerde ik ook maar de site laadde bij mij niet eensVoor de City Pack heb ik me alleen bij END. ingeschreven, vind het leuk als ik ze 'win' maar is geen must. Ook echt prijzig voor een paar AM1's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |